Jump to content

520d o ĂŽntrebare


Sedan

Recommended Posts

Salut 5-ciarilor :)

Am vazut un 520d din 2007.As vrea sa va intreb daca proprietarul stie ce spune sau e vrajeala.

Motorul la ralanti fara pedala de ambreiaj apasata, are o anumita turatie, iar daca apesi pedala turatia creste(se observa in turometru care intra in parametrii normali cu pedala apasata, as zice atat valoare cât si in zgomot) in plus motorul se aude a fi mai usurat(la zgomot ma refer). El spune ca asa e normal la 520,povesti legate de ambreiaj etc.

Cel putin la 320-ul meu ca tin pedala apasata sau nu , am aceiasi turatie la motor dar dupa cum spuneam, omul spune ca al meu e bimasa si 520 e altfel si de aia se explica...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut 5-ciarilor :)

Am vazut un 520d din 2007.As vrea sa va intreb daca proprietarul stie ce spune sau e vrajeala.

Motorul la ralanti fara pedala de ambreiaj apasata, are o anumita turatie, iar daca apesi pedala turatia creste(se observa in turometru care intra in parametrii normali cu pedala apasata, as zice atat valoare cât si in zgomot) in plus motorul se aude a fi mai usurat(la zgomot ma refer). El spune ca asa e normal la 520,povesti legate de ambreiaj etc.

Cel putin la 320-ul meu ca tin pedala apasata sau nu , am aceiasi turatie la motor dar dupa cum spuneam, omul spune ca al meu e bimasa si 520 e altfel si de aia se explica...

 

 

este normal. la mine face la fel.

ii da umpic de turatie si normal cand pleci din rampa masina sta 2-3 secunde pe loc, nu se duce in spate. este facut asa ca sa nu mai stai cu frana de mana sau sa iti incurci picioarele prin pedale :)

Link to comment
Share on other sites

Ce spune initiatorul topicului e altceva.

Da, si eu am observat acelasi lucru, dar pe E60 dar cu motorul M47. N-am inteles de ce, dar asa e.

La N47 (motorul de 177cp) nu e asa.

 

Iar asistenta aia la plecare din rampa e normal.

 

ii da umpic de turatie si normal cand pleci din rampa masina sta 2-3 secunde pe loc, nu se duce in spate. este facut asa ca sa nu mai stai cu frana de mana sau sa iti incurci picioarele prin pedale :)

Aia e asistenta la pornirea din rampa.

Link to comment
Share on other sites

sunt 2 tipuri de navigatie pe E60.

 

Business si Professional.

 

Cea business are ecranul mic si o singura fanta pentru CD in bord, sub panoul de clima.

 

Cea Professional, are acranul mare si 2 fante sub panoul de clima, una pentru CD si a doua pentru DVD.

 

navi business:

 

http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/138/9292/11345560/bild-7-32442.jpg

 

navi professional

 

http://www.bimmernav.com/images/E60_example3.JPG

Link to comment
Share on other sites

Sunt diferite generatii de navigatii, cea veche (cu putine butoane si 2 fante sub clima) numita CCC, si cea noua (cu multe butoane la iDrive si o singura fanta) numita CIC.

 

De exemplu in pozele postate de tine un pic mai sus:

- prima este navi professional (pt ca este mare), si este CIC, se observa datorita graficii.

- a doua este navi business (pt ca e mica), si este CCC, din acelasi motiv.

Edited by TudorMTS
Link to comment
Share on other sites

Sistemul audio e altceva, e independent de Navi.

Navigatiile sunt CCC (professional sau business) pe masinile pana in 2008 inclusiv si CIC incepand cu 2009.

Sistemele audio sunt:

- Standard

- Hifi

- 7 Logic (Harmann kardon)

- Individual (variant de top)

Link to comment
Share on other sites

Sunt diferite generatii de navigatii, cea veche (cu putine butoane si 2 fante sub clima) numita CCC, si cea noua (cu multe butoane la iDrive si o singura fanta) numita CIC.

 

Nope. A fost o perioada cand inca se punea CCC insa controlerul de i-drive avea deja mai multe butoane. Cateva luni parca.

 

Deci controler cu multe butoane se poate gasi si pe CCC. Practic butoanele in plus sunt niste scurtaturi catre anumite meniuri. Multe dintre aceste scurtaturi pot fi "simulate" si din controler daca tii controlerul intr-o parte sau alta timp de 1-2 secunde.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Poate ca a mai pierdut din caii pe care ii avea in cei 10 ani de condus.:)

 

hmm..nu cred sa fie asta, eu tot un 520d am, si nu exista plafonarea asta la 4000 la viteze mari. dar poate un cumul de elemente in stare mai putin buna, pot conduce la asa ceva..un filtru de aer imbacsit..ceva de genul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

sal care ma poate ajuta si pe mine cu o problema azi am mers cu masina si dintro data sa auzit un trancanit mai tare si sa oprit motorul in mers am tras pe dreapta si am mai incercat sa ii dau o cheie se auzea un trancanit si parca nu mai avea putere sa o ia.daca a mai avut cineva probleme imi poate zice si mie ce sa intamplat?

am duso la servis dar inca nu sa uitat la ea asteapt sa se uite si sa ma sune

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.