Jump to content

Intrebare legata de Night Vision la 745D FL


Roland

Recommended Posts

Am night vision pe masina. Merge, e ok... Putin inutila dar interesanta optiunea.

Am intrat in etk si am vazut ca e cam 3500 euro camera :) Pe langa asta eu zic ca la e65 e o greseala de design sa pui o camera ACOLO, e foarte predispusa la nenorociri. AM vazut ca la F-uri au pus-o in grila si ofera si lentila ca piesa de schimb :(

 

Inainte sa modific vehicle order si sa dau jos optiunea asta, ma gandesc totusi sa intreb asa:

 

A avut cineva o astfel de camera in mana? Se poate inlocui "geamul" de la camera cu ceva plexiglass ? Ma gandesc sa comand undeva gemuletul ala care se loveste de la pietre etc.

 

Daca are cineva o idee rog sa scrie aici multumesc

Link to comment
Share on other sites

Daca tot ai casco zic sa o lasi exact asa cum este.Gemuletul este destul de mic acolo si folia s-ar putea sa obstructioneze vizibilitatea putin.

 

De ce iti e teama mai exact ? ca nu o sa se mai vada bine din cauza pietricelelor sau ca lovesti ceva mare pe acolo si nu o sa mai functioneze deloc ? :)

Link to comment
Share on other sites

Ca o sa patesc la reprezentanta ce patesc eu des.

"nu putem coda/resofta/retrofit masina ca da eroare nush ce modul la codare... el functioneaza dar imi cere sa-l schimb"

Oricum si pe 760 am dat jos fond screen, video, dynamic lights, dvd changer.

 

Vision335 ambele

Link to comment
Share on other sites

Toate merg mai bine pe s class. E ca si cum ar sta geana pe 7 si cand scot astia o inovatie s-ul vine cu "hai sa punem si noi, dar ceva sa MEARGA"

Mor de ciuda, o sa dau optiunea jos si video modulul jos. Nu le folosesc

 

Acc-ul de ce nu-l folosesti? e bun si ala cand il ai si n-ai chef de condus

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

Foarte rar folosesc acc-ul.E destul de bun pe autostrada.Insa nu e cazul in romania de autostrazi . :))

 

eu unul nu am reusit sa vad utilitatea nv ceata, tocmai din cauza faptului ca nu exista contrast termic...am dubii ca tu ai reusit sa-l utilizezi, la modul in care sa iti aduca vreun folos...iar acc e foarte bun cand esti obosit/plictisit si pe drumurile europene din tara.

 

din cate stiu, din problemele pe care le-am avut, nv este un modul intreg, care vine cum e, cu cd-ul de codare si cu asta basta. faptul ca s-a sablat sticla din fata afecteaza usor vizibiitatea contrastelor termice...e facut sa reziste la nu stiu cati zeci g..

Link to comment
Share on other sites

Am avut s class si audi a8, a8-ul nu mi-a placut, s class e prea de batrani.

 

Sunt nemultumit de anumite greseli de design si nesimtire din partea BMW-ului dar eu pe toate masinile dezactivez module tv, prostii care nu le folosesc niciodata

Link to comment
Share on other sites

ce nu ti-a placut la A8? care model? Poate ca S-klasse este mai "batranesc" insa mi se pare cea mai reusita in clasa ei, in final oricum nu prea vad de ce ai cauta sportivitate intr-o asemenea masina, toate cam esueaza la capitolul asta tinand cont de masa mare si esenta lor, dupa parerea mea S-ul ramane cel mai bun in clasa asta si cred ca pe asta l-as alege daca ar fi sa imi iau o limuzina de lux! Apoi, cred ca cea mai sportiva si utilizabila in orice regim dintre astea este S8-ul, pentru ca ofera Quattro si suspensie adaptiva, ceea ce BMW si Merc inca nu ofera tractiune integrala pe 760Li sau AMG!
Link to comment
Share on other sites

Am avut s class si audi a8, a8-ul nu mi-a placut, s class e prea de batrani.

 

Sunt nemultumit de anumite greseli de design si nesimtire din partea BMW-ului dar eu pe toate masinile dezactivez module tv, prostii care nu le folosesc niciodata

 

 

Cred ca e prea mult spus "batranesc", mai degraba l-as considera... sobru sa zic asa, fata de concurenta; cel putin faceliftul actualului S, e chiar reusit,mie-mi place.

Deja circula imagini pe net cu viitorul model de s.

Link to comment
Share on other sites

E65 e clar sub concurenta, dar nu si la motorizari.

 

A8 e ok, dar dupa 20 de ani de quattro inca tot de aceleasi probleme te lovesti cu transmisia cand virezi complet de pe loc, e o masina premium si nu prea. Dar e cam cea mai fiabila din gama.

 

S class-ul nou imi place foarte mult dar eu vreau motoare de la v8 in sus, s500 e cu multe probleme si s600 inca e prea scump.

 

La a8 am avut un 4.2 benzina din 2006. Draguta masina dar m-am plictisit ff repede de ea, singura masina din clasa ei care nu are piele pe cotiere :) sa vezi iritatii vara

 

unde mai pui ca S-klasse vine acum si in varianta 250D, adica un motoras de 2.2D, 204cp, 500NM si 6L/100km deci pentru orice buzunar :), asteptam si 720D, masini de criza... :thumbsup:

 

Pana si pe amaratul meu de ford mondeo cand l-am cumparat NOU am pus motor 2.5turbo benzina pe el.

Legat de motorul ala 2.2d de pe s class, nu-i vad rostul dar la performantele alea nu poate fi chiar atat de rau.

 

Domnul este putin nehotarat in general deoarece acum ceva timp (2-3 ani) spunea ca e65 este ceva foarte foarte naspa si A8 este foarte tare dar intre timp perceptiile si gusturile se schimba

 

Exact dupa cateva luni vezi cum e treaba.

 

 

Colac peste pupaza, e nesimtire din partea BMW-ului sa ofere night vision cu 2000 ca optiune si sa te coste 3500 cand se strica, si sa-l puna in cel mai vulnerabil loc din masina aia.

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

aveai usoare vibratii la bracare maxima la viteza mica? si eu am, e ceva cunoscut la Quattro cu Torsen, din cate stiu la Haldex si tot ce este ulterior Torsen-ului s-a rectificat problema, e o uzura in timp a diferentialului central, apare cred la peste 100k km sau in functie de cum a fost de forjata masina, ideea este ca ramane constanta in timp, nu se agraveaza, daca poate fi asta numit un avantaj :) !

 

D3-ul e preferataul meu dintre cele 3, nu imi place noul A8 ca si design, desi ca si optiuni si gadget-uri este peste celelalte 2. La faza cu piele pe cotiere, banuiesc ca te referi la cele de pe usi, cele centrale au!

 

S 250CDI tot vreo 70k costa, dar cu motorul asta ai parte cam de acelasi lux ca si un S500 dar la un consum mult redus, sunt clienti care prefera un S in locul unui E plin de optiuni!

Link to comment
Share on other sites

nu, caraia ceva pe sub ea de zici ca se rupea masina in doua, si la a6 am avut aceeasi problema, asociatul meu are un a8 ceva mai nou de prin 2008 si la fel face. Deja 3 masini aceeasi buba, e ca si casetele de directie la BMW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.