Jump to content

Problema motor bmw e34 525i 24v


Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

camshaft sensor = senzor axa cu came, schimba-l si pe acela; eroarea de regulator poate fi datorata senzorului, daca aprinderea este aiurea regulatorul nu isi poate face treaba asa cum trebuie

e nou nout....:| si legat de regulatorul de relanti eu cred ca din cauza mersului aiurea al motorului ii da cu k.o. ...

Edited by turbi_driver69
Link to comment
Share on other sites

are cineva idee ce este acesta ? si ce simptome da?

My link

 

din cate am inteles pierzi din caluti...

 

o fi nou dar totusi da eroare, poate este defect sau nu este model potrivit; poate cablajul este aiurea la el, verifica si mufa de la ECU, spray de contact.

 

 

16 DISTURBANCE IN THE IGNITIONP OR PULSE -GENERATOR OF THE CAMSHAFT

PLEASE CHECK INDIVIDUALLY IN THE SYSTEM FOLLOWING SEQUENCE

-SPARK PLUGS - IGNITION-COIL(S) - PULSE GENERATOR CAMSHAFT

A DEFECT OF THE DME CONTROL UNIT COULD BE ALSO POSSIBLE

THEREFORE A REPLACEMENT MIGHT BE NECESSARY!

 

sa fie totusi de la bobine? dar e ciudat ca ele functioneaza..ce nu stiu e daca functioneaza in parametri normali...

Link to comment
Share on other sites

Acela este senzor de detonatie, un microfon; La al tau nu ai, se pun 2buc la cei cu electronica Siemens (VANOS); acei senzori "asculta" mersul motorului si regleaza avansul

am inteles...vreo parere cum sa fac cu bobinele ? e in jurul a 200 ron bucata noua si 50 ron bucata second...si sa le cumpar aiurea sare din schema chiar si cele second...poate exista vreo solutie.

Link to comment
Share on other sites

sa faci o proba de la cineva cu o masina similara, nu are sens sa le cumperi degeaba. uitete macar asa ochiometric la firele care duc la bobine si la injectoare in interiorul carcasei de deasupra motorului, are clipsuri.

din cate stiu sunt la fel la 2.0 si la 2.5 bobinele.

 

Daca nu ii dai de cap pana la sfarsitul lunii cand vin la mare probezi de la mine :))

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

sa faci o proba de la cineva cu o masina similara, nu are sens sa le cumperi degeaba. uitete macar asa ochiometric la firele care duc la bobine si la injectoare in interiorul carcasei de deasupra motorului, are clipsuri.

din cate stiu sunt la fel la 2.0 si la 2.5 bobinele.

 

Daca nu ii dai de cap pana la sfarsitul lunii cand vin la mare probezi de la mine :))

stiu cum se ajunge la ele si cum se scot ...dar nu mai gasesc o masina la fel:(...nici 2.0 nici 2.5 ...intrebam poate e vreo modalitate sa le verific, in afara de scos mufa si ascultat motoru

Link to comment
Share on other sites

sa faci o proba de la cineva cu o masina similara, nu are sens sa le cumperi degeaba. uitete macar asa ochiometric la firele care duc la bobine si la injectoare in interiorul carcasei de deasupra motorului, are clipsuri.

din cate stiu sunt la fel la 2.0 si la 2.5 bobinele.

 

Daca nu ii dai de cap pana la sfarsitul lunii cand vin la mare probezi de la mine :))

sambata dimineata intra un electrician in ea in forta:)) sa vedem poate ii da de cap...si te astept la mare :) daca o repar sa te dau o tura:)

Link to comment
Share on other sites

Acela este senzor de detonatie, un microfon; La al tau nu ai, se pun 2buc la cei cu electronica Siemens (VANOS); acei senzori "asculta" mersul motorului si regleaza avansul

Salut , si la ECU Bosch 3.3 si 3.3.1 sunt senzori de detonatie.....

Link to comment
Share on other sites

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1991/january/browse/engine/engine_block_mounting_parts/

 

Nu vreau sa ma contrazic dar conform "realoem" nu are decat Siemens. poz 18 uitete la descriere

din sept 92 s-a pus, adica pe cele cu vanos sau din feb 92 pe cele cu national version germany (asa este a mea).

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

asta voiam si eu sa zic citind topicul :thumbsup:

sa inteleg ca am si eu....sincer nici nu m-am uitat ...dar cu ocazia asta o sa arunc un ochi....sa fie oare de la aia de or fi pe motor>?

apropo....maine imi iau bujii ....vreu-n sfat ceva ? ngk ...beru....bosch?? as fi mers pe ngk da mi-a zis electricianu sa nu ca nu mai sunt ce erau odata. Momentan vreau ceva serios si sa mearga ca la carte, nimic cu super aprinderi si mai stiu eu ce, sa fac masina sa mearga si dupa oi pune greddy cu gold platinum etc:)

am gasit:

bosch super plus cu 4 electrozi 54ron/buc

Edited by turbi_driver69
Link to comment
Share on other sites

sanse ca distributia sa fie sarita de la punct? si sa mearga in halul astA?

am gasit acum un filmulet cu un m50 care face cam ca al meu ...http://www.youtube.com/watch?v=ymrLE9rlJx4....sa incerc si eu senzorul de temperatura a aerului in admisie ?

Edited by turbi_driver69
Link to comment
Share on other sites

senzorul ala daca merge il vezi pe tester, la mine il citeste dinamic, cu motorul pornit.

 

mai face asa si daca ai crapat sau sarit de la locul lui furtunul ala de aer de la admisie,, e unul mic care il gasesti sub rampa de admisie pe mijloc, e prins cu un clips de plastic,

 

la turatii mari poate sari din loc, daca a cedat clipsul ( mie mi l-au rupt niste ciobani in servie, capatul de plastic e vreo 450 de mii.. :)

 

e vorba de piesa 9, ala e capatul de plastic care intra.

http://www.realoem.c...814&hg=11&fg=40

 

se vede greu, cu o lanterna sa incerci, altfel sa verifici in intregime furtunul ala trebuie data jos admisia ..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

senzorul ala daca merge il vezi pe tester, la mine il citeste dinamic, cu motorul pornit.

 

mai face asa si daca ai crapat sau sarit de la locul lui furtunul ala de aer de la admisie,, e unul mic care il gasesti sub rampa de admisie pe mijloc, e prins cu un clips de plastic,

 

la turatii mari poate sari din loc, daca a cedat clipsul ( mie mi l-au rupt niste ciobani in servie, capatul de plastic e vreo 450 de mii.. :)

 

e vorba de piesa 9, ala e capatul de plastic care intra.

http://www.realoem.c...814&hg=11&fg=40

 

se vede greum cu o lanterna sa incerci, altfel sa verifici in intregime furtunul ala trebuie data jos admisia ..

da... din pacate nu e de la ala(am dat admisia jos i-am dat cu silicon toate alea ).....oricum l-am comandat deja pentru ca si mie tot niste tarani mi l-au rupt.

 

 

are cineva idee cum se face chestia asta si daca merge?? accesati linkul de mai jos

 

http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Engine_codes.htm

Link to comment
Share on other sites

pai scrie jos chiar in linkul ala..

pui contactul pana la ultima pozitie, sa ti se aprinda toate becurile in bord, si apesi pe pedala de acceleratie de 5 ori in 5 sec.

Asta merge la anumite modele.

La altele este alta metoda, ( de exemplu la mine asta merge)

Cu cheia bagata in contact, fara sa o invarti de loc, pe pozitia 1, tii butonul butonul din dreapta de pe bord timp de 3 sec apoi invarti cheia in contact.

Butonul e ala cu care faci scroll la mesajele de la OBD ( nu cel cu care resetezi kilometrajul intermediar)

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai scrie jos chiar in linkul ala..

pui contactul pana la ultima pozitie, sa ti se aprinda toate becurile in bord, si apesi pe pedala de acceleratie de 5 ori in 5 sec.

Asta merge la anumite modele.

La altele este alta metoda, ( de exemplu la mine asta merge)

Cu cheia bagata in contact, fara sa o invarti de loc, pe pozitia 1, tii butonul butonul din dreapta de pe bord timp de 3 sec apoi invarti cheia in contact.

Butonul e ala cu care faci scroll la mesajele de la OBD ( nu cel cu care resetezi kilometrajul intermediar)

totusi nu cred ca e vorba de aceasta metoda....cred k e cu totul alteva. in link scrie clar...daca nu ai bec de ceck in bord nu ai cum sa vezi codurile de eroare...se aprind toate becurile ....acele urca la un anumit nivel la unele si la maxim la altele, dupa iti mai scrie soft version si una alta ...nici de cum coduri de eroare ....corecteaza-ma daca gresesc. stima

 

am schimbat bujiile .....nici o diferenta!

Edited by turbi_driver69
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.