Jump to content

Totul despre codare


Alex_wly

Recommended Posts

Poi nu stiu la mine se aprinde la 3v parca, foarte slab, cand pun pozitia, + ca se aprind si tuburile nu e normal? repet am E90 LCI fabrica tot, nu am codat nimic!

 

Acum apare un pic de confuzie aici, unde colegii vorbesc de E60 care poate este diferit de e90 care are doar 2 tuburi / stop

 

Oricum am scos cele 2 becuri din soclu si am pus pozitia sa vad diferenta si surpriza nu se vede nimic diferit!

Deci cu ele pornite(3v) sau oprite tot acolo esti :thumbsup: cautam alceva de codat :hyper:

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

El are e90 :)

Da,am vazut. :)

 

pai ziceai ca ai rezolvat cu erorile <_< pentru asta ai codat cu cu fisieru trimis de colegu....

 

iti mai spun odata poate nu pricepi ... ce faci tu cu cabluri adaptoare nu merge ca de fabrica,la e90 se rezolva direct , la e60 mai trebuie un fir tras de la stopuri la LCM firu asta nu exista si daca pui adaptoare nu o sa apara ca prin minune.

 

mai existau niste cutii adaptoare care mergeau da eu cred ca erau cam prea mult pentru ce ofereau cam 200$ parca...

 

Ti-a explicat deja, are kit-ul retrofit OE BMW. :)

La fel am si eu, la mine nu sunt probleme.

Si da, mufele adaptoare din kit-ul respectiv mai au cate un fir care ar trebui sa ajunga la LCM dar la noi nu e nevoie de ele pentru ca nu am schimbat LCM-ul. :)

Se rezolva din coding.

 

Probabil Darius nu a codat cum trebuie...

Link to comment
Share on other sites

Adaptoarele alea le-ai luat degeaba, puteai sa schimbi tu ordinea firelor in mufa

mufele difera , deci adaptoarele sunt pentru mufe :) mufa de lci e diferita si nu le am luat degeaba :)

credeam ca stie cineva exact nu doar povesti ...

la colegul costi i`a facut cineva codarea si poate ca a mai facut ceva de care nu i`a mai zis ...chestia asta vroiam sa o stiu !

am citit pe net si stiu ca merge cu cablurile adaptoare care le am si fara sa schimb modulul de lumini

Link to comment
Share on other sites

mufele difera , deci adaptoarele sunt pentru mufe :) mufa de lci e diferita si nu le am luat degeaba :)

credeam ca stie cineva exact nu doar povesti ...

la colegul costi i`a facut cineva codarea si poate ca a mai facut ceva de care nu i`a mai zis ...chestia asta vroiam sa o stiu !

am citit pe net si stiu ca merge cu cablurile adaptoare care le am si fara sa schimb modulul de lumini

@indidez zice cum sta treaba pt e 90 LCI :)

Link to comment
Share on other sites

mufele difera , deci adaptoarele sunt pentru mufe :) mufa de lci e diferita si nu le am luat degeaba :)

credeam ca stie cineva exact nu doar povesti ...

la colegul costi i`a facut cineva codarea si poate ca a mai facut ceva de care nu i`a mai zis ...chestia asta vroiam sa o stiu !

am citit pe net si stiu ca merge cu cablurile adaptoare care le am si fara sa schimb modulul de lumini

 

Puteai sa iei doar mufa, ieseai mai ieftin. Legat de codare, cel mai simplu e sa iti iei si modulul de lumini, restu sunt improvizatii, cauta pe forum-uri din afara ca sigur gasesti ce tre modificat.

Link to comment
Share on other sites

Tie iti tre profil sa poti sa modifici sa rescrii tu FSW_PSW.man modificat. Daca esti in expertmode, tu codezi cum vine din fabrica. Iar pentru asta ti-ar trebui si modul de lumini mai nou.

phhh...da , am profil care codeaza dupa cum modific eu in man . poate nu mam exprimat bine , dar nu e problema de la codare , adica se modifica alte chesti dar de semnalul de 3v nu am scapat :) ... am modificat de nu mai am eroare de bec ars, am modificat de nu mai palpaie ledurile de la numar si angel cand isi face verificarea...

 

app. e ceva legat de lumini , daca sunt oprite luminile nu trimite semnalul de 3v pt becul de frana

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

Poate colegul tau a codat prin nettodat.man si atunci dejaba ati facut schimb de fisiere fsw_psw.man ca nu merge...

 

Ca sa ai habar de cum se codeaza nettodat file iti dau un exemplu aici cu DVD in motion! AICI

 

Aproximativ asa se procedeaza, adaugi tu anumite valori custom, care defapt nu exista in codarea simpla prin fsw_psw.man, e o codare mai avansata :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Poate colegul tau a codat prin nettodat.man si atunci dejaba ati facut schimb de fisiere fsw_psw.man ca nu merge...

 

Ca sa ai habar de cum se codeaza nettodat file iti dau un exemplu aici cu DVD in motion! AICI

 

Aproximativ asa se procedeaza, adaugi tu anumite valori custom, care defapt nu exista in codarea simpla prin fsw_psw.man, e o codare mai avansata :rolleyes:

aha ...pai eu am fact prin metoda simpla . aktiv sau nicht_aktiv etc...

colegul costy nu a facut el codarea , i`a facut cineva si mi`a dat doar fisierul modificat ...deci mai este si altceva de codat dar nu stiu ce ...

este 100% doar din codare

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

E mai complicat de atat, se poate rezolva si cu acei 3volti, sunt necesare niste mici modificari la instalatia electrica si apoi codata lma-ul.

Se poate face retrofit de stopuri lci la e60 cu lma1 fara nicio problema.

Am facut multe masini, colegul Xpertauto are una din ele, daca esti din Buc. poti veni la nou la service si o facem.

Link to comment
Share on other sites

M-am jucat putin prin KOMBI si am activat una alta, dupa care am vazut ca apare la check semnul de la filtru particule cu rosu si dedesupt km 4000 ... Acum intrebarea ar fi, atat mai am de facut cu el? sau atat mai are pana la urmatoarea regenerare?

 

Am mai activat DRL hight beam cu o intensitate mai mica VERHALTEN_DRL_TFL drl_h = high beam si drl_s AE

pentru noi astia cu LCI pe halogen e o alternativa mai buna drl_h

 

http://i640.photobucket.com/albums/uu129/ssm12/LCI%20Halogen%20RD%20LED%20Retrofit/14DRLOn04.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu codez cu motorul pornit, anumite module :rolleyes:

 

Normal trebuie sa ai contactul pus, dar la mine e mai slaba bateria si chiar am avut ceva erori la codare, apoi am inceput sa codez cu motorul pornit

Deci merge si cu motorul pornit... asta vruiam sa stiu ca si eu am bateria cam slaba si cred ca deasta nu imi merge, in loc sa fac anumite codari, mi-a sters si din cele care le aveam si nu a facut nimic in plus. incerc cu motorul pornit acum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am reusit doar sa fac semnalizarea pe avarii ca
dar ce vruaim eu nu am reusit, adica: sa faca 1 beep alarma la inchidere si 2 beep la deschidere din telecomanda, si avariile la fel. acum nu mai am nici optiunea cand deschid din telecomanda sa se deschida doar usa soferului, la a 2-a apasare se deschis toate... si nici nu o gasesc. Ma poate ajuta cineva care se procepe mai bine?
Link to comment
Share on other sites

QUIT_AKUST_ENTSCH : alarm beep on unlock (two beeps)

QUIT_AKUST_SCHAERF : alarm beep on lock (one beep)

QUIT_OPT_ENTSCH : optical Acknowledge remote un-locking (two flashes)

QUIT_OPT_SCHAERF : optical Acknowledge remote locking (one flash)

 

Sa activezi primele 2 stii ca trebuie sa ai alarma OE, nu? :p

Pentru cea cu deschis doar usa soferului la prima apasare de buton am uitat ce trebuie sa modifici. Ma mai uit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.