Jump to content

BMW E650


rech1nuuu

Recommended Posts

Salut,

 

 

Doresc sa incep intr-un salut, pentru cei care sunt fanii BMW. Poate ceea ce vreau sa fac e ceva nebunesc, poate...iesit din comun, vreau sa ma informez la ceea ce mi-am fost "planuit".

 

 

Vreau sa cumpar un BMW Seria 5, motor de 3000 cm3, 231CP, diesel din 2006-2007 si vreau sa fac urmatoarele modificari motorului:

 

 

In primul rand sa verific turbina ce o are, sa o schimb sau reconditionez ( daca este cazul ) si daca este posibil sa mai pot adauga inca o turbina, pe langa cea pe care o are.

As putea printr-o modalitate sa o pot deschide intr-un buton?( nu vreau sa fie mereu pornita ).

 

 

Ce turbine sa folosesc?

 

In al 2 lea rand vreau sa schimb toate filtre, furtunele( daca este cazul ).

In al 3 lea sa cipuesc turbinele si calculatorul.

 

Ii scurtez treptele de la schimbator(sa le schimb mai rapid)

 

Ma ajuta blow-off? ( dar sa nu-mi afecteze motorul )

 

 

Nu vreau mistocareala pe tema asta, pot sa-i pun un tub de NOS ?

 

(Mecanic in devenire ) :yahoo:

 

 

Astept parerile voastre. :drinks:

Edited by rech1nuuu
Link to comment
Share on other sites

asa se va numi prototipul tunat si cipuit

 

Unde 650 este numarul de cai rezultat, evident.

 

rechinuuuuuuu, ia zi repede, cat costa un plin la un e60 3000 diesel.

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

hai ca incerc eu sa raspund punct cu punct si mai ales sa ma abtin sa fac misto.

 

daca vrei sa pui 2 turbine, iei 535d si le ai deja din fabrica. costul pentru a pune 2 turbine in loc de una este probabil cat diferenta dintre preturile de achizitie.

 

treaba cu pornire turbina din buton e iar greu de facut. presupune banuiesc sa ai un fel de obturator comandat care sa taie esapamentul care duce la turbina secundara cand nu vrei sa mearga. totusi asta duce la o multitudine de belele cred si toate au legatura cu niste calcule complicate de fizica, mecanica fluidelor si probabil alte alea pe care nu le stiu. gandeste-te ca vrei practic ca acel motor sa iti functioneze intr-un fel cu o turbina si in alt fel cu doua, in sensul ca vrei sa poti sa ai doua mape de injectie. turbinele le iei si tu, iar, conform la niste calcule pentru presiuni, rezistente la stres mecanic, etc. complicat!

 

filtre si furtune, furtune doar daca trebuie, filtre obligatorii ca si revizie periodica. eu o fac la 12 mii de km si probabil o sa trec la 10k in curand, deoarece am vazut ca uleiul este foarte subtire dupa 10k. filtrul pt clima il schimb la 5k intrucat e negru dupa perioada asta, dar eu merg cam tot timpul cat merge masina cu clima pornita.

 

turbinele nu le chipuiesti, chipuiesti doar ecu cu rezultate destul de bune. vezi la colegul 320_e36 (parca asa are userul)

 

pentru scurtare timp schimbare viteze iti trebuie un short-shift kit, ceva de genul asta: http://www.turnermotorsport.com/c-62-uuc-short-shift-kits.aspx

 

blow-off ajuta dar la diesel este degeaba. este o intreaga discutie pe tema asta, search google

 

poti sa pui nos pe diesel, exista kit-uri speciale pentru asta. totusi nu stiu daca este chiar recomandabila solutia :)

 

spor la modificari!

Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc Heaven.

 

Dupa cum am fost precizat, doresc sa incep o facutlate de mecanica auto pentru ca sunt fff pasionat de masini.

 

Si pana la urma, daca vreau sa fiu mai cu motz, imi pun un sistem de nos si gata. Dar ma gandesc mai bine, imi pot pune un sistem de aruncator de flacari .

 

Da, despre BMW UUC Short Shift Kits e vorba.

 

 

iti multumesc. Modificarile mi le fac eu, vreau sa ma informez ce as putea face cu un bmw TD. sunt nebun dupa TurboDiesel.

 

dupa cum scrie, cred va plati motorina din alocatia scolara :geek:

 

 

BMW e60 de 3000cm3, are un consum mediu de 8l/100km.

Link to comment
Share on other sites

vrea sa cumpere un kkt, acuma 2/3 luni intreba de e46 de 136 cai,acuma vrea e650 cu 3 turbine

 

prin septembrie deschide topic ca nu-i ajung 4 motoare pe al sau boeing 747 si ar mai vrea sa adauge vreo 2 lol :goodjob:

 

 

de bmw-u de care ziceam eu era prea vechi, vreo 10 ani vechime...te rog. eu sunt aici sa ma informez, doar nu-ti iau painea de la gura. ;)

Link to comment
Share on other sites

iti trebuie ceva studii ca sa faci ce vrei tu. nu este imposibil dar, repet, trebuie cunostinte, timp si bani. tot cu 535d e mai bine :))

 

Iti multumesc mult. M-ai fost ajutat mult.Respect Heaven. Restu doar cu clanta.

 

Am fost gresit cand am fost zis BMW E650 Tunning

 

Era BMW 530 TD Tuning.

 

Ma scuzati

Link to comment
Share on other sites

Baietel, termina intai facultatea de mecanica, lucreaza in domeniu vreo 10 ani si apoi ai sa-ti dai singur raspunsurile la intrebarile pe care le-ai pus!

Si tine minte: teoria e ok, practica te omoara!!!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu deschid alt topic

 

vreau sa-mi cumpar un veyron si as mai vrea sa-i motez vreo 3 turbine (7 e numarul meu norocos)

 

se poate?

 

eventual sa o transform intr-un fel de nightrider?

 

aaaa si as vrea si-un camion deala in care sa intru cand fug de politie, ce mai cam toate gadgeturile ce le avea ala in nightrider

 

ce ziceti se poate?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.