Jump to content

M47N2TU2 - fum la accelerare mai puternica


Recommended Posts

1006mbar imi arata mie, cu val de referinta 1000mbar si marja acceptata de +/-50mbar. Dar nush cine masura aceste valori.

 

Daca e cum zici tu, ce poate fi facut?

 

 

Ce ai citit tu acolo in MB reprezinta o presiune data de un senzor de presiune absoluta MAP, nicidecum valoarea de aer ce trece prin turbina care se masoara in kg/h sau m3/h si ar trebuii sa fie cam de 400-450 la relanti cu EGR-ul scos, si 250-300 cu el pus si activat de ECU.

 

Cea mai simpla varianta ar fi sa probezi cu un debitmetru de pe o masina care merge ok, se schimba in 10 min.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Schimbat tampoane motor si garnituri intercoler.

 

EGR- ul era curat de puteai manca din el.

 

Verificat joc turbina - mi s-a spus ca e in stare f buna.

 

Fum la greu. Aseara parca a dat mai mult decat oricand.

 

Nu are nimeni nicio idee de la ce naiba e?

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca are vreo relevanta dar ai putea verifica si distributia sa nu fie sarita putin,am la servici un papuc diesel si patise treaba asta,nu se simtea nimic, nu batea nimic, nu se auzea absolut nimic..doar ca scotea fum la greu,dupa ce au tras baietii distributia la punct scotea fum in limita acceptabilului
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca are vreo relevanta dar ai putea verifica si distributia sa nu fie sarita putin,am la servici un papuc diesel si patise treaba asta,nu se simtea nimic, nu batea nimic, nu se auzea absolut nimic..doar ca scotea fum la greu,dupa ce au tras baietii distributia la punct scotea fum in limita acceptabilului

 

Nu stiu ce sa zic in privinta asta.

Link to comment
Share on other sites

ori injectoarele bulite care dau prea multa motorina ori presiune prea mica pe turbo. scoate mufa de la debitmetru si mergi fara daca numai da fum mult el e de vina... Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu pana acum trei zile...la accelerare puternica imi scotea fum mai mult ca de obicei...normal la cele euro3 sau fara dpf iese fum,dar nu exagerat de mult,asa un "puf",iar problema a fost furtunul scurt de la turbo(aprox.100euro) care avea insertia rupta si o mica gaura pe unde se pierdea aer
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu pana acum trei zile...la accelerare puternica imi scotea fum mai mult ca de obicei...normal la cele euro3 sau fara dpf iese fum,dar nu exagerat de mult,asa un "puf",iar problema a fost furtunul scurt de la turbo(aprox.100euro) care avea insertia rupta si o mica gaura pe unde se pierdea aer

Codul de piesa, daca il stii, plz plz plz. Merci!

Link to comment
Share on other sites

egr-ul daca e curat inseamna ca nu functioneaza, asta mai ales ca ai spus tu ca masina da fum la greu, deci nu avea cum sa fie lacrima decat daca nu recircula gazele

daca nu functioneaza egr-ul da fum

daca ai tubulatura aer sparta iarasi da fum

debitmetrul este recodat?

Link to comment
Share on other sites

Pai poate ai un furtun turbo-intercooler sau intercooler admisie fisurat , ori admisia de plastic fisurata ..daca sunt fisurate trebuie sa vezi urme de ulei in locul cu problema , daca nu , atunci asa face toate

 

si masina mea care 80% este e90-ul tau la mecanica(motor/ambreiaj/cutie) scoate un puf de fum atunci cand merg mai mult in oras si ii dau o blana dupa ceva timp de mers normal (Adica schimbat la 3000 fara sa accelerez brusc) , insa dupa prima si a doua talpa nu mai scoate fum deloc , parca s-ar curata evacuarea gen si dupa totul e ok ..masinile fara filtru de particule(diesel) dau toate cu fum in blana

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Pai poate ai un furtun turbo-intercooler sau intercooler admisie fisurat , ori admisia de plastic fisurata ..daca sunt fisurate trebuie sa vezi urme de ulei in locul cu problema , daca nu , atunci asa face toate

 

si masina mea care 80% este e90-ul tau la mecanica(motor/ambreiaj/cutie) scoate un puf de fum atunci cand merg mai mult in oras si ii dau o blana dupa ceva timp de mers normal (Adica schimbat la 3000 fara sa accelerez brusc) , insa dupa prima si a doua talpa nu mai scoate fum deloc , parca s-ar curata evacuarea gen si dupa totul e ok ..masinile fara filtru de particule(diesel) dau toate cu fum in blana

 

+1 este si motorina proasta

 

cotul de cauciuc care iese din intercooler l-am avut fisurat, simptome: pierdere de putere si un "fiss" dupa ~2000de ture, fum nu am observat

Link to comment
Share on other sites

egr-ul daca e curat inseamna ca nu functioneaza, asta mai ales ca ai spus tu ca masina da fum la greu, deci nu avea cum sa fie lacrima decat daca nu recircula gazele

daca nu functioneaza egr-ul da fum

daca ai tubulatura aer sparta iarasi da fum

debitmetrul este recodat?

A fost curatat acum 15mii km. la testul pt EGR a iesit ok.

Am mers la 3000rpm pana la saftica si acolo cand am calcat-o pan la fund a rupt cu fumul. Asa ca pica asta cu mrsul prin oras. Masina o folosesc 90% extraurban si rar vede treapta a 6a.

 

Cum adica daca e recodat debitmetrul? Nu e nimic recodat pe masina in afara de sist audio.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.