Jump to content

Recommended Posts

Masina : un e90 320i n46b20 din 2005

Atunci cand se apasa repetat frana aceasta se intareste(prima e ok a 2-a cam jumate a 3-a tare) nefiind asistata de servo, daca se da la pedala cu motoru oprit ea se intareste(ceva normal) apoi cand pornesti motoru ar fi fost normal sa se inmoaie, lucru care nu se intampla decat foarte greu(4 5 sec)

Sau facut urmatoarele verificari : - pompa de vacuum e ok in orice conditii turat samd

: - tulumba s-a inlocuit cu una noua, nu s-a schimbat absolut nimic

: - lichid de frana schimbat(pur si simplu sa turnat in borcan si apoi s-a facut aerisirea cu datu la pedala)

: - placute samd

 

Daca are cineva idei ce ar mai fi de verificat as fi foarte recunoscator. Mecanicul care a realizat cele de mai sus mi-a spus ca ar putea fi de la modulul abs, dar nu imi apare nici o eroare in bord si absul isi face treaba la o pedala calcata puternic.

Link to comment
Share on other sites

nu s-a gasit ulei in tulumba, iar tulumba s-a schimbat cu una noua si nu s-a simtit nici o imbunatatire

ms pentru link

 

incearca sa schimbi si supapa aia , e considerabil mai ieftina si schimbul e usor , de fapt trebuie sa verifici f bine tot traseul de vacuum de la pompa vid pana la tulumba , e vb doar de furtunasele alea . Daca totul e ok si dupa ce schimbi si supapa tot asa face chiar nu-mi imaginez pe unde scapa presiunea dar daca afli sa spui si aici . bafta

Link to comment
Share on other sites

masina a stat o saptamana, acum am observat ca stopurile de frana se aprind si raman aprinse imediat ce bag cheia, apoi in mers raman aprinse mereu, nu stiu daca e un nou simptom sau asa facea de prima data dar nimeni nu a observat(s-a circulat f putin cu masina), sper sa ajung saptamana asta cu ea la tester la BMW - APAN Braila, a mai fost cineva la aceasta reprezentata, ceva feedbackuri?
Link to comment
Share on other sites

Mi-am facut timp si am ajuns la APAN - BMW MOTORS, diagnosticul lor este pompa de vacum care nu ar lucra in parametri, nu sa gasit nici o alta eroare. E ciudat pentru ca alte 2 serviceuri din Galati au constatat ca acea pompa ar lucra.

Astept acum un pret pentru raparatie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am rezolvat problem cu frana, pompa de vacuum era, a costat 1270 lei(piesa+manopera)la APAN MOTORS BMW, din experienta asta am tras urmatoarele concluzii care sper ca ii va ajuta pe posesorii de BMW-uri din galati : singurul service care a stiut exact cauza acelui deficit de vacuum a fost APAN MOTORS BMW, celelale serviceuri la care am fost din Galati, Esso(cred fost ecotech pe centura) si Iulizeni(tot pe centura) au spus ca de vina ar fi tulumba de servo, Esso cerea 2000 lei doar pe tulumba iar Iulizeni 1900 piesa+manopera, am schimbat la Iulizeni tulumba si nu s-a schimbat nimic doar am pierdut timp, asadar de evitat Esso scumpi si foarte gretosi, mai ales patronu, Iulizeniu este ok la montat-demontat asta ar presupune sa stii ce vrei sa schimbi, cu diagnoza mai greu. Despre APAN MOTORS BMW numai cuvinte de lauda totul este la nivelul unui service profesionist, poate doar locatia ar fi cam aiurea 15km in afara orasului.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.