Jump to content

Vand BMW 520i E39 165 CP inmatriculat unic proprietar


raswanp

Recommended Posts

Dupa cum se vede din titlu, este vorba de un BMW 520i E39 1991 cmc 24V 165CP 210 Nm cuplu(original 150 CP cu 180 Nm cuplu dar am facut tuning la George, super profesionist) din 02/1997, transmisie manuala, culoare gri metalizat (aspensilber metallic cod 339), 241000 km , in Romania din anul 2008, iulie de la 151000 km, foarte putin circulat in Romania vreo 2 ani a fost ca a doua masina in familie.

A fost adusa din Germania de mine, personal, 1 proprietar in Germania, am copie brief Germania, factura originala Germania, a fost inmatriculata in decembrie 2008, platita taxa de inmatriculare integral, sunt in curs de recuperare taxa integral. De fapt am copii si chiar chitante, facturi, bonuri originale dupa orice a fost cumparat sau facut la masina asta!!!

Detalii:

interior bleumarin plusat stare impecabila, fara rosaturi sau rupturi,

dubluclimatronic,

2 geamuri electrice,

proiectoare ceata cu becuri H7 cu leduri,

oglinzi electrice, incalzite si heliomate,

ASC+T,

4 airbaguri,

ABS,

SRS,

faruri originale Hella cu xenon original si angel eyes si stopuri facelift semnalizari albe,

carlig demontabil,

geamuri colorate originale,

jante aliaj originale cu cauciucuri iarna Fulda 205 65 R15 aproape noi profil 5-6 mm , senzori parcare spate,

4 chei originale,

covorase cauciuc fata/spate originale BMW aproape noi, nu roase sau rupte,

trusa scule BMW originala COMPLETA,

rezerva noua PIRELLI,

interior mahon,

carte service, ultimul service trecut la 219000 km in 17.01.2012 in Germania

De cand am cumparat-o am incercat sa o intretin si sa ii pastrez starea ei originala, care credeti-ma era si este impecabila, cei care au avut ocazia sa o vada au fost placut impresionati, pot confirma unii useri de aici.

Am schimbat uleiul si filtrele de la bun inceput din 14000-15000km, ulei numai 5W40 Bmw Longlife 98 original, iar acum ultima oara la 234000 km cu Mobil Super 3000 X1 5W-40.

Schimbat bujiile cu bujii NGK BKR6EQUP bujii HIGH POWER la 153000 km, iar la 237000 km cu bujii BOSCH SUPER PLUS - FGR7DQP, cumparate din Germania 62 euro set de 6 buc.

Schimbat toate amortizoarele + arcurile noi.

Schimbat placutele de frana fata/spate anul asta la 260.000km personal.

Schimbat discurile de frana fata/spate ATE, Germania in 2011 la 195000 km.

Schimbat bielete, bucse noi, furtune noi frana spate (le am cumparate si cele de pe spate), senzori frana noi, capacelele etrier noi original Bmw, rulmenti noi ambii pe fata, pe spate dreapta (e cumparat si cel de pe stg spate), super intretinuta masina.

 

Probleme tehnice ce le-am avut de cand am cumparat-o

- ventilatorul de clima care s-a blocat din cauza frunzelor, pietricelelor care s-au adunat in spatele motorasului (schimbat),

- pompa de apa care la un moment dat facea ceva zgomot (schimbata impreuna cu cele 2 curele),

- bec aprins ASC (schimbat cablul de la controlul tractiunii recunosc diagnosticat in urma forumului de aici),

- blocat termostatul(schimbat, mai am unul nou de rezerva),

- ceva bucsa pe spate care e pe duca, rezolvata la reprezentanta BMW de aici din oras (cumparata si cealalta bucsa)

- ventilatorul de racire, cel cu uleiul ala siliconic in interior schimbat, nou.

- de 1-2 luni portbagajul nu se mai deschide din cheie si nici de la butonul din interior. Doar cu cheia manual. Nu stiu de ce..desi cheia rotita in broasca din spate blocheaza usile, nu ma deranjeaza prea mult, e un loc ff sigur pt mine portbagajul.

- suportii interior la farul dreapta sunt rupti, am piesele de schimb metalice, nu de plastic. La celallt sunt tot metalici, se poate vedea in pozele mai putin placute ca a fost desfacut!

si cam atat. Toate problemele sau serviceurile au fost efectuate de mine, iar in unele cazuri la serviceuri autorizate sub directa mea supraveghere. Suruburile stranse cu cheia dinamometrica conform BMW TIS.

Probleme estetice - din pacate astea mai sunt, ca in Romania e foarte greu totusi sa mentii o masina frumoasa, ceva zgarieturi pe o portiera spate, atins un pic pragul, cateva retusuri "made by me" neprofi prag, portbagaj, am vopseaua lacul spray pe culoare la comanda cumparate, cu minim de costuri se pot remedia, pentru cei mai pretentiosi. REPET fara accidente masina, se poate testa si verifica asta cu un tester de vopsea!!!!

 

Mai are inca un set de Jante Al 16" Autec A756, KBA 45311 7.5JX16H2, impecabile, neatinse, nesudate cu cauciucuri 225 55 R16 95H , profil 7-8 mm cu care nu am mers niciodata, au fost cumparate de pe ebay jante, cauciucuri, montate si echilibrate.

 

Mai pot oferi la extrapret barele transversale originale BMW aproape noi + cutie de portbagaj originala BMW ,aparat resetare intervale service si schimb ulei.

NU ACCEPT VARIANTE!!!

O vand deoarece sunt nevoit sa inmatriculez aici, asta nu ar fi o mare problema legat de masina, am facut o preverificare la un service TUV. Mai mult sa stiu ca masina e ok pt plecarea in concediu si apoi sa stiu daca pot trece TUV. Nu e nicio problema. Problema ar fi de timp de umblat cu actele prin Ro. Ok, si asta nu ar fi o problema, pentru ca daca cineva e interesat trebuie facut acelasi lucru. PROBLEMA cea mai mare este alta: unii poate nu o sa creada, impozit aici pt masina asta aprox. 150 euro(nu e mult, impozitele sunt relativ mari in Germania, pt un Prius, 1.5 benzina+hibrid, euro 5 platesti vreo 70-80) si asigurarea care asta ma cam doare aprox. 1000 euro. Aici se plateste asigurarea pe nr de persoane care conduc masina, km, unde o tii, etc. Si atunci la banii astia trebuie sa te gandesti bine si sa calculezi bine km care ii faci. Si atunci daca vreau sa fac 30.000 km pe an as dori sa ii fac cat mai ieftin. Benzina e 1,55 euro pe litru. Astfel la un consum de oras de 10% si afara de 8%, cam nu prea e ok. Pt mine, cel putin! Si sunt unul din cei care nu calculeaza doar consumul la o masina ca sa zic despre o masina daca e ok sau nu. Dar aici nici nu prea mai pot sa fac nimic la masina, schimb ulei, placute, amortizoare etc si trebuie sa platesc pt ele. Si aici mai in toate serviceurile nu prea faci ce vrei la masina ci cam tot, nu zic ca nu am facut la fel.

Sper sa o cumpere cineva care sa se bucure de ea!

Sa aprecieze tot ce s-a facut la ea!

Contact via P.M., mail razvan_afa@yahoo.com - Razvan.

Pentru alte detalii, intrebati.

post-13404-0-77765100-1342814667_thumb.jpg

Edited by raswanp
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina are acum ITP valabil pana in 09.08.2014

ITP luat pe bune, fara smecherii, chiar si gazele au iesit, acolo sincer am avut ceva emotii (din cauza combustibililor de la noi).

Sunt foarte incantat de asta, o masina din 1997, intr-adevar am schimbat tot ce a cerut la timp fara sa ajung sa pice "in drum", sa ia ITP fara emotii sau "interventii".

Cu atat mai mult a fost si retinuta in statie sa o examineze "cei mai buni specialisti", cei de la RAR. Cu astia am eu o problema ca sunt singurii care mi-au "denigrat" masina..am adus-o eu din Germania, masina curata si frumoasa, si na daca vrei sa inmatriculezi tre sa mergi la RAR. Ok, nu-i problema, mergem si acolo..Dar unsurosii aia de "ingineri autospatiali", ei nu au auzit si nu au vazut in service-uri ca sunt anumite folii ce se pun pe scaune, pe volan, la pedalier, glumesc, nu-i intereseaza!!! Asa-i din pacate, functionarii de la stat, de care ai neaparata nevoie "sterg" un pic cu tine pe jos. Cel mai mult m-au enervat ca mi-au apasat toate butoanele de la cass si mi-au lasat numa urme de unsoare! Ok, sa revenim la subiect! Mai ramane de schimbat bucsa pe spate dreapta, dar nu am gasit inca service-ul potrivit fara sa demonteze toata puntea spate, cu siguranta in Germania va suferi interventia! Nu e grav, dar e un pic de joc!SCHIMBATA!

Edited by raswanp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Schimbat ulei, filtrele toate, stergatoarele, montat paravanturi la geamurile fata spate, masina are acum 251000 km

Schimbat si bucsa spate problema la reprezentanta Bmw din Germania, unde a durat vreo 50 min nu o zi ca la toate serviceurile unde am fost.

Reglat inclusiv directia fata spate.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Valabil inca!!!

Masina se afla de 1 an in Germania!

ITP iulie 2014

Astept oferte decente!

NU accept variante!

Rog moderatorii sa stearga pretul din din titlul...eventual sa puna Astept oferte pentru ca pretul nu mai e de actualitate...Va multumesc mult!

 

Motivul vanzarii...sunt nevoit sa inmatriculez masina in Germania...si imi este mult mai simplu sa cumpar una identica direct inmatriculata...fara bataie de cap...cu actele..dar nu aici in Germania, in Romania cu radiat, stat la cozi, recuperari de impozit, asigurari, etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Baterie ENERGIZER noua, cumparata prin ianuarie, in garantie.

Anuntul este inca de actualitate, motivele vanzarii sunt descrise mai sus..greu imi este sa mai gasesc ceva in genul la acest e39..Greu imi vine sa accept ca la un e60-e61, 2005, 2006 la 100.000 sa ii schimbi turbo..aici in Germania. Si nu vorbesc de masinile de la turci, tatari, etc.

Masinile alea "cautate", unic proprietar, intretinuta, toate serviceurile facute la BMW!

Si atunci daca la 100.000 km s-a schimbat turbo si o masina are acum 160.000-180.000 inseamna ca urmeaza al doilea schimb sau...ce se pune dupa e mai bun?

Masini 2006-2007 care sunt laudate ca foarte intretinute, si ce sa vezi pete prin interior, zgarieturi, ulei schimbat la 30000 km intre inspectii etc.

De as avea un garaj chiar as pastra aceasta masina, maine poimaine poate fi un oldtimer!

Cu ceva Smartrepair-uri dispar si "bubitele" de pe caroserie.

In curand voi schimba toate filtrele inclusiv uleiul!

Astept ofertele dvs!

 

Si pozele mai putin placute:

Edited by raswanp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ce face chestia aia e-boda de pe volan?

ai recuperat pana acum taxa (daca nu ma insel, acum se calculeaza undeva la ~800e nu?)

tot nu te intereseaza schimburi?

aia de la un modulator FM

masina are casetofonul ei original si mai ascult si eu mp3

pai daca m-ar interesa schimburi atunci tot ce am scris mai sus ar fi abureli!

adica nu am timp sa imi inmatriculez masina mea "OK" si am timp sa inmatriculez a altuia...

Si apoi masina din Romania sa cumpar si sa o aduc aici si sa ma trezesc cu surprize ca nu e platit TVA sau ceva, nu multumesc!

Aici am fost cu masina vinerea trecuta, la RAR-ul lor, TUV NOrd si nu la un service care face TuV, ci chiar la reprezentanta si masina e ok!

Gaze, directie, frane, tot.

Sunt tentante multe oferte in RO, dar nu multumesc!

 

Fara suparare, dar sa ajungi de la 180nm la 210nm la un aspirat printr-o simpla resoftare...e imposibil :thumbsup:

Eu nu imi dau cu parerea, eu am gasit aici pe forum pe George care se ocupa cu asa ceva.

Nu am stat sa il verific, asta mi a spus omul, asta spun si eu.

Se poate verifica in postarile mai vechi!

Eu am vazut diferenta dupa.

Ca romanul la consum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina are schimbul de ulei si filtru efectuat, stampila si semnatura originala in cartea service si factura aferenta!

 

Si ce e mai important TUV valabil pana in 10.2015!

 

Si nu oriunde direct la statia TUV Nord, nu la un service care face si Tuv.

 

Oferta mai este de actualitate, poate de saptamana viitoare, datorita acestui TUV valabil, masina o voi pune si pe siteurile de aici de profil.

Parerea mea cu mult mai multe sanse ca in Romania.

Recunosc ca in Romania, masina este doar pe acest forum..Nu merita efortul avand in vedere ca foarte multi cauta dupa criteriul km. Acest fapt nu prea ma avantajeaza...

Referitor la problema cu portbagajul am cumparat piesa de schimb..

Luminile toate sunt reglate, inclusiv farul defect reparat...

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.