Jump to content

Audi A4 B5 1.6 sau BMW 316i E36 Coupe


Alin KIR

Recommended Posts

Am luat in calcul si un 1.8is (vreau neaparat coupe). Depinde de starea masinilor, daca o sa gasesc un 1.6 mai intretinut o sa iau un 1.6, iar daca o sa gasesc un 1.8is o sa il iau pe acela. Sunt la primul BMW si cred ca pentru inceput e bun si 1.6. Oricum, din cate am vazut sunt destul de slabe sansele de a gasi un 1.8is in mintile lui fata de un 1.6.

 

 

Pai 1.8is e alta mancare de peste, ala are vreo 140 de cai....e si normal sa nu-l gasesti in mintile lui, pt ca pt multi insi (mini sumaheri destia), acei 140 de cai sunt puterea absoluta,super-sport,extra-sport si-i da in el pana-i sar fulgii si bujiile...deaia nu prea o sa gasesti unul in mintile lui; eu ma refeream la 1.8i normal, ala de 116CP.

Link to comment
Share on other sites

Pai 1.8is e alta mancare de peste, ala are vreo 140 de cai....e si normal sa nu-l gasesti in mintile lui, pt ca pt multi insi (mini sumaheri destia), acei 140 de cai sunt puterea absoluta,super-sport,extra-sport si-i da in el pana-i sar fulgii si bujiile...deaia nu prea o sa gasesti unul in mintile lui; eu ma refeream la 1.8i normal, ala de 116CP.

Pai de aceea vreau 1.6. :laugh: Problema este ca 1.8i nu se gasseste pe coupe, iar eu vreau neaparat coupe, dupa cum am mentionat si in titlul topicului.

Link to comment
Share on other sites

Pai de aceea vreau 1.6. :laugh: Problema este ca 1.8i nu se gasseste pe coupe, iar eu vreau neaparat coupe, dupa cum am mentionat si in titlul topicului.

 

Aaaaa....acum am inteles...pai atunci...spor la 1.6i daca numai pe asta-l vrei.:thumbsup: Al meu a fost touring.

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

Eu am 318is sedan de aproximativ 3 ani si sunt foarte multumit desi o cam calc (nu e zi sa nu taie alimentarea) nu am avut nici o problema, o am cu carte service pana in ziua achizitionarii. I-am schimbat la timp absolut orice si de caliate(ma refer la consumabile). Recomand 318is
Link to comment
Share on other sites

Da, are dreptate mik, audi au tabla zincata (parca) si nu vezi rugina la ele. Nu stiu de ce nu au facut si bmw asa.

 

Pe cealalta parte, chiar daca iei un 316i sa nu crezi ca nu-s alergate; am intalnit un omulet odata, zicea, frate, rup astea (avea un 316i), am fost cu el pana la TM (cam 300km), a mancat pamantul, nimic nu-mi sta in fata.

Merge si un 316, dar ideea e ca il tii numai in 4-5000, cum probabil a facut si interlocutorul meu.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca rugina apare acolo unde a fost lovita masina nu ca are tabla proasta.A mea e din 95 si n-am probleme de astea.Cat despre motorul de 1.6 de pe bmw o fi el fiabil da nu se compara cu un 16 valve si nici nu consuma asa putin. Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

filtru ulei, filtur aer, filtru benzina, ulei motor ( 4l )....undeva la 150-160. ron la bmw 1.6

la audi...nu stiu.

 

filtru ulei man : 25-30 lei

filtru aer man: 60 lei

filtru benzina : 60-80 lei

ulei 4L: 100-120

deci undeva la 250 schimbu. Oricum filtru de benzina nu o sa-l mai schimbi niciodata, si poti sa-l scoti din calcul la urmatoarele revizii.

Ce trebuie sa stii la o masina de ~15 ani, este irelevanta suma asta de 250 de lei. La o astfel de masina poti sa dai 200 de lei numai pe un furtun imbatranit care se gaseste numai OEM. Apar inerent si alte cheltuieli dat fiind varsta apreciabila.

Link to comment
Share on other sites

Am la dispozitie 3500 de euro, am analizat bine situatia si am ajuns la concluzia ca pentru un E46 316i/318i imi trebuie cam 4000 de euro.

Am ales 316i Coupe pentru ca mi se pare cea mai buna alegere la banii astia si pot gasi ceva frumos daca am rabdare. :thumbsup:

Golf IV sau Leon nu ma intereseaza...

Edited by Tudy_2dy
Link to comment
Share on other sites

Frate eu zic ca iti bati joc de noi. Parca ziceai acum cateva zile, ca de fapt tu doar asa..testezi piata si ca nu ai banii si nici nu o sa ii ai prea curand.

 

Pe de alta parte cu 3500 iti iei LEJER e46 inscris si nici vorba de cazaturi, e drept nu masini "tipla", insa iei unul ok. Cazaturi iei pe la 2800-2900 (vb de masini inscrise, atentie).

Daca vrei e36 si chiar ai 3500, de ce nu te uiti la un 320i sau 318is si la unul TIPLA (la banii astia chiar iei unul fff bun).

Link to comment
Share on other sites

Frate eu zic ca iti bati joc de noi. Parca ziceai acum cateva zile, ca de fapt tu doar asa..testezi piata si ca nu ai banii si nici nu o sa ii ai prea curand.

 

Pe de alta parte cu 3500 iti iei LEJER e46 inscris si nici vorba de cazaturi, e drept nu masini "tipla", insa iei unul ok. Cazaturi iei pe la 2800-2900 (vb de masini inscrise, atentie).

Daca vrei e36 si chiar ai 3500, de ce nu te uiti la un 320i sau 318is si la unul TIPLA (la banii astia chiar iei unul fff bun).

 

Arata`ne si noua un exemplu te rog...asa ca sa nu murim prosti.Inseamna ca astia care am dat 7000 8000 pe un e46 am fost furati la drumu mare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sa iti dau si sfatul meu, detin un 316i din 97, si sunt chiar multumit de el, singuru lucru care mi-a picat a fost bendixul si un motoroas de inchidere centralizata in 2 ani !

Am mers si cu un a4 din 96, 1.6 si as putea zice ca e mai rafinat la interior si ceva mai confortabil, insa stand in spate si-n dreapta, caci la volan as prefera clar bmw-ul ( e totusi the ultimate driving machine)! Si cam atat despre audi, in rest pisica domina chiar daca e ceva mai veche ca model, consumul e normal adica intre 6 si 10 % , piese si dezmembrari pe toate drumurile si mai ieftine decat la audi, plus ca la audi gassti suspensia aia ciudata ...

Bmw-ul e mai tineresc mai sexy, audi-ul e mai de "pensionar" , sau cel putin asa vad eu lucrurile, singurul inconvenient e ca nu o sa gasesti unul cu ESP ( ASC+T se numea la vremea aia la e36) si iarna iti trebuies anvelope NOI de iarna, bineinteles!

 

P.S. putina pasiunea si un simplu 316i sedan sau coupe il poti transforma oricand intr-o masina dupa care lumea o sa intoarca capul, un A4 nu prea ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Arata`ne si noua un exemplu te rog...asa ca sa nu murim prosti.Inseamna ca astia care am dat 7000 8000 pe un e46 am fost furati la drumu mare.

 

Evident e vorba de e46 NFL. Daca ai dat recent( nu acum 1 an ca altele erau preturile) 7000-8000 pe un e46, ai dat pe un facelift, motorizare mare probabil, dotari cacalau. E evident ca la 3500 nu poti avea pretentia de navi, pilot automat etc. Nu e si normal sa coste 3500 un e46 316i din 99 si 7000 unul 320d din 2004 cu f multe optiuni?

 

Un 316/318i NFL cu dotari putine (clima, 6 airbaguri si cam atat)il iei lejer la 3500. Si nu ca sunt 4-5 masini, gasesti 30 in toata tara in bugetul asta.Si cu putina atentie si putin noroc iei unul ok.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

o sa gasesti unul cu ESP ( ASC+T se numea la vremea aia la e36) si iarna iti trebuies anvelope NOI de iarna, bineinteles!

serios? am avut si io vreo 2 ani aproape si pe vremea aia avea four season si faceam cam 120 km pe zi si nu am avut probleme...

pai bine daca pun primul an caucoace noi ce fac cu ele anul urmator?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.