Jump to content

intrebare lame


ebenize

Recommended Posts

aha.. ce e convertizorul hidraulic? poti da imi dai un link cu el de pe realoem.

 

asta este blocul hidraulic , ca idee

 

 

 

 

 

http://images4.bizoo.eu/image/img360/sale/Bloc-Hidraulic-Cutie-Automata-OPEL-VOLVO-6-VITEZE_9469231_1339525214.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ideea e sa dai din acceleratie cat sa faci ca turatia la "relanti" (cat timp tii ambreiajul calcat) sa fie cat mai aproape de cea la care o sa ajunga motorul dupa ce dai drumul la ambreiaj. Se numeste rev-matching si daca faci asta cum trebuie, ajuti si cutia si ambreiajul si vei si accelera mai repede.
Link to comment
Share on other sites

Ideea e sa dai din acceleratie cat sa faci ca turatia la "relanti" (cat timp tii ambreiajul calcat) sa fie cat mai aproape de cea la care o sa ajunga motorul dupa ce dai drumul la ambreiaj. Se numeste rev-matching si daca faci asta cum trebuie, ajuti si cutia si ambreiajul si vei si accelera mai repede.

 

stiu despre ce vorbesti dar imi iese cam greu asta .. cred ca am cablul un pic slabit si rar iese lin. De aceea intrebam daca se intampla ceva grav daca retrogradez fara iau piciorul de pe acceleratie pentru ca iese lin manevra. Eh, o sa o folosesc in depasiri mai mult sa nu distrug altceva.

Edited by ebenize
Link to comment
Share on other sites

Pai daca zici ca iti iese lin si ca ai cablul putin slabit inseamna ca exact asta faci. Pana acum nu apasai suficient acceleratia. Gandeste-te ca de la 2000 ture trebuie sa ajunga la 3000 (sa zicem). Si asta destul de repede. Normal ca trebuie sa-i dai mai tare.
Link to comment
Share on other sites

eu iau piciorul total dupa acceleratie cand schimb, indiferent ca schimb rapid ori incet....probabil ca la diesel nu conteaza , la benzina probabil pt cuplu conteaza sa o ti putin accelerata in caz ca mergi mai ..grabit Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

aha.. eu am condus e46 cu acceleratie pe potentiometru .. la alea n-am treaba sa fac rev-matching ca sunt mai sensibile fata de cele pe cablu. Eu sunt obisnuit sa fac frana de motor tot timpul fie in oras fie pe viraje fie la coborare... strica ceva chestia asta? ma refer daca fac tot timpul frana de motor nu la ce am zis mai sus Edited by ebenize
Link to comment
Share on other sites

aha.. eu am condus e46 cu acceleratie pe potentiometru .. la alea n-am treaba sa fac rev-matching ca sunt mai sensibile fata de cele pe cablu. Eu sunt obisnuit sa fac frana de motor tot timpul fie in oras fie pe viraje fie la coborare... strica ceva chestia asta? ma refer daca fac tot timpul frana de motor nu la ce am zis mai sus

 

dimpotriva, cu conditia sa n-o faci chiar de pe redline ...

 

e misto sa facem posturi cu si despre scris

 

hai las-o jos ca macane, asta-i deja gandire cu premeditare :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.