Jump to content

BMW E36


12Alin34

Recommended Posts

Baga un burnout daca se duce cauciucul la ambele roti in mod egal ai blocant.

 

nu e neaparat, sa fortezi cu bornout.

daca iei viraj dreapta, pleci putin cu demaraj daca pleaca doar roata din dreapta, e open.

si invers, daca iei stanga, si pleaca doar stanga. e open.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Mi-a murit subit inchiderea centralizata de dimineata, fara sa dea niciun semn in prealabil. Pur si simplu n-a mai mers cand am incercat sa deschid masina. Nu am telecomanda, inchiderea e simpla cu cheia direct, pe usa fata stanga si portbagaj.

 

Din diagrama, am observat ca ar fi doua sigurante, 35 si 43, si un releu - 7. Am pus sigurante noi, am schimbat releul cu cel de la 5 care e identic si niciun rezultat. Mai e ceva si in alta parte, legat de inchiderea centralizata?

 

Stiu ca ar trebui sa ma duc la service, dar scap tarziu de la munca si am si alte prioritati cu banii momentan, asa ca orice idee ar fi binevenita.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Problema intampinata dimineata (E36 318i 1991):

 

De cand am luat masina acum 4 ani, la pornire cand pun contactul pedala de frana e tare si dupa 2-3 secunde se aude si se simte un clanc (timp in care se stinge becul de la ABS) si pedala se inmoaie la nivelul ei normal. De obicei nu pornesc motorul instantaneu cum am pus contactul, il las 3-4 secunde adica dupa ce face treaba asta, care sincer nu stiu ce reprezinta, mecanic sau tehnic vorbind (probabil un test sau activare ABS, nu stiu).

 

Dimineata pedala era direct moale, mai moale decat e ea normal de obicei si asa a ramas pana am ajuns la munca. Frane aveam, ca am testat inainte sa plec la drum, atat ca avea o cursa mai lunga decat eram eu obisnuit. Cand am plecat la 15:30, totul normal, nicio problema.

 

Am verificat sub masina si in vasul cu lichid de frana, nu am pierderi. Ca o adaugare, acum o saptamana am fost la service pentru o problema la sabotii de pe stanga spate si etrierul a fost demontat de pe disc si pus la loc dupa. Nu stiu daca are vreo legatura, avand in vedere ca am mers zilnic de atunci si nu s-a intamplat nimic.

 

Imi poate explica cineva care poate fi problema, sau daca e o problema?

 

Multumesc.

Edited by AngelHeart
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Revin cu o alta problema, ca mi-a mancat zilele masina asta. Fac ceva si crapa altceva.

 

Ieri am ramas fara antigel. Stiu ca pierde pe undeva pe la imbinarea dintre vas si radiator, dar nu am reusit sa-i dau de cap. Am schimbat garniturile, dar tot mai picura. In fine, nu asta ar fi problema acum. Am completat ieri doar cu apa ca altceva n-am avut la indemana, in ideea c-o sa pun antigel zilele urmatoare. Problema e ca azi am constatat ca iar creste temperatura. Am completat iar, cu vreo 4 litri, deci s-a dus cam tot de ieri pana azi.

 

Am vazut pe forum ca pot fi multe cauze, cotul din spatele motorului, garnitura de la chiulasa, etc. Pana fac verificarile necesare vroiam sa stiu daca problema poate fi si apa in sine. Adica fiind apa chioara fara antigel, cauza poate fi si evaporarea? Cu toate ca teoretic circuitul ar trebui sa fie etans. Stiu ca antigelul are punctul de fierbere mai mare.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

In primul rand, am rezolvat problema cu antigelul. Radiatorul era spart/fisurat undeva spre vasul de expansiune unde nu aveam acces si nu era vizibil. L-am schimbat cu totul si acum e totul in regula.

 

Acum am alta nelamurire, ca nu m-am descurcat pe realoem. Nu reusesc sa identific o bucsa de la roata stanga spate. Vine prinsa pe un brat undeva sub prag, cam in zona aripa-usa. Ma puteti ajuta cu o denumire sau cod?

 

E36 318i 1991 EG47589

 

Multumesc.

Edited by AngelHeart
Link to comment
Share on other sites

Poza am vazut-o si eu pe realoem, dar nu-mi dau seama care e bucsa, ca nu prea seamana cu ce-am vazut pe sub masina.

 

L.E. Cred ca e pozitia 17.

 

e o busca de la bascula spate

asta e codul

 

33 32 6 770 786

 

si pret : http://www.autokarma...ale/33326770786

 

sau uite-te aici si vezi :

http://www.autokarma.ro/bucsa+brat+suspensie+roata/lemforder/bmw/3-e36/316-i/49/10113/10309/35

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.