Jump to content

E65 730D SCOATE FUM SI TURBO INTRA DE LA 2500


cristi29

Recommended Posts

AM O MARE NEDUMERIRE am un 730d din 2004 . problema: in mers normal nu scoate fum dar daca sunt la 2000 turatii si vreau sa fac o depasire cateodata imi intra turbo la kickdown dar mai rar sau in mod normal dupa 2500 de turatii . de la 2500 rpm scoate fum negru iar de la 3500 rpm se face un fum negru gros vizibil in oglinda mai dens ca de la 2500 pana la 3500 . am schimbat toate furtunasele de vaccum egr si turbo plus regulatoare de presiune noi , agr nou , debitmetru nou ,nu am verificat turbo si injectoaream spalat bine de tot turbo si intercooler ptr a vedea eventuale scapari de presiune. nu mai stiu ce sa ii mai fac. pe 1.08 am programare la bmw in germania pe aceasta tema sa vedem ce zic ei.daca stie cuneva vreo solutie concreta sau sfaturi ce ar putea sa fie aceasta problema.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai abia miercuri sunt programat. dar am crezut ca poate s-a mai lovit cineva si stie cam ce ar fii.

 

 

Eu am un 530, aceeasi problema o am si eu,insa doar cu fumul, turbo e ok. Problema in legatura cu fumul gros ar fi in urma arderii necorespunzatoare, adica aer prea sarac in amestec.

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

bun ,am inteles amestecul dar ce e de facut in acest caz?

 

aa , si inca ceva. poti sa imi zici cam de la cat iti intra turbo ? am inteles ca el normal trebuie sa intre de pe la 1700 ,nu? la mine parca merge infundat pana pe la 2500 si apoi o ia la fuga tare.am mai citi undeva nu mai tin minte exact tot cineva cu 530d si a zis ca era senzorul de presiune piesa nr 17 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GM21&mospid=47771&btnr=11_3467&hg=11&fg=40&lang=en . si nu prea stiu exact ce face acea piesa.sa fie chiar de la ea fumu si restul problemelor mele?

Link to comment
Share on other sites

bun ,am inteles amestecul dar ce e de facut in acest caz?

 

aa , si inca ceva. poti sa imi zici cam de la cat iti intra turbo ? am inteles ca el normal trebuie sa intre de pe la 1700 ,nu? la mine parca merge infundat pana pe la 2500 si apoi o ia la fuga tare.am mai citi undeva nu mai tin minte exact tot cineva cu 530d si a zis ca era senzorul de presiune piesa nr 17 http://www.realoem.c...1&fg=40&lang=en . si nu prea stiu exact ce face acea piesa.sa fie chiar de la ea fumu si restul problemelor mele?

 

 

Sincer iti spun, habar nu am cand intra turbo in functiune,deci chiar nu imi dau seama la viteza mica. Ce pot sa spun este ca undeva la 60-70 la ora in treapta a 3-a smuceste pe la 2500-3000 rpm de ma baga in scaun. Pe mine ma induce in eroare si cutia automata, pt ca daca aveam manuala,poate imi dadeam seama cum e cu turbo,oricum am sa incerc maine s-o frec de cateva ori poate-o nimeresc cu turbo asta, si iti spun cum si ce fel.

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

adica in treapta 1 si 2 nu ai turbo ...? nu prea imi vine sa cred .. turbo intra la o anumita turatie a motorului cica la 1700-1800 dar si pe mine ma baga in scaun tot de la 2500 in sus, ceea ce normal nu ar trebuie SI CATEODATA LA VITEZE DE 160KM/H APAS PEDALA LA MAXIMUM SI TURBO PARCA NU IL SIMT SA INTRE. sa intre turbo in limb mode sau alceva se intampla? ( mentionez ca dupa cateva secunde vreo 10 cred iar se simte cum te baga in scaun.
Link to comment
Share on other sites

Verifica furtunasele de vacum, debitmetrul, actuatorul turbinei,electrovalva de la turbina. Senzorul de pe galeria de admise(de presiune, nush cum ii zice).

 

Oricum la bmw-uri diesel am vazut ca pe la 2200-2300 e cuplu maxim( te baga in scaun).

Link to comment
Share on other sites

adica in treapta 1 si 2 nu ai turbo ...? nu prea imi vine sa cred .. turbo intra la o anumita turatie a motorului cica la 1700-1800 dar si pe mine ma baga in scaun tot de la 2500 in sus, ceea ce normal nu ar trebuie SI CATEODATA LA VITEZE DE 160KM/H APAS PEDALA LA MAXIMUM SI TURBO PARCA NU IL SIMT SA INTRE. sa intre turbo in limb mode sau alceva se intampla? ( mentionez ca dupa cateva secunde vreo 10 cred iar se simte cum te baga in scaun.

 

Am vazut care-i treaba cu turbo...exact cam cum ai spus tu: deci intra in jurul turatiei de 1700-1800(o auzi si dupa fluieratul acela specific),insa nu intotdeauna te baga in scaun. Am observat ca la viteza mica sau mai ales la plecarea de pe loc, o face lin ca si cum ar fi un benzinar(sa fie si din cauza cutiei?!:blink: ),si abia la viteze superioare se simte zvacul acela....acum nu stiu ce sa mai zic,e normal, nu e normal....poate ne explica cineva mai cu experienta.

Edited by ogar nestapanit
Link to comment
Share on other sites

La modelele noi de Bmw turbina intra la turatii mai joase undeva pe la 1700. Problema ta poate fii cauzata de :

1. Turbina sau comenzile electronice (inclusiv geometrie variabila blocata partial)

2. Injectoare cu probleme

3. Problema la senzori de presiune aer.

Fara un o testare e greu sa iti dai seama pe net. Problema este generata de un amestec prea bogat in motorina si prea sarac in aer. El poate fii cauzat de o turbina care nu lucreaza in parametri ,de motor care din cauza injectiei proaste nu genereaza sufiecente gaze de ardere pentru a antrena turbina sau pur si simplu de injectoare care dau prea multa motorina. Personal cred ca problema este undeva la geometria variabila

 

 

Spor la reparatie

Link to comment
Share on other sites

am scos senzorul MAP de pe admisie am incercat sa il curat findca avea gaurica aceea obturata jumate cu o mazga neagra si nisipoasa parca. l-am curatat la exterior dar la interior am incercat sa bag o ceva nici nu stiu de la ce provine ...ma rog un betisor foarte moale de silicon si rasucind usor ramanea negru incontinuu. apoi l-am lasat sa se usuce vreo 3 ore si l-am pus pe masina. pot sa zic ca nu e doar placebo masina trage un pic mai binisor si nu mai scoate puhoi de fum dupa 2500 sau 3500 dar totusi mai scoate. sa il schimb cu unul nou ? ce parere aveti ? ma gandesc ca poate are depuneri tari pe peretii aceia si nu isi face treaba kiar bine.

 

si trage mai liniar un pic iar turbo parca imi intra ceva mai devreme pe la 2300.

Link to comment
Share on other sites

testerul a zis asa .........41f1 DDE: elektrolĂźfter, 4b22 DDE:elektrolĂźfter, 4203 DDE: glĂźhsteurgerat, 4530 DDE: ladedruckregelung , 4b10 DDE: laufruheregler, 4b11 DDE: laufruheregler, 4b90 DDE: raildruckĂźberwachung bei motorstart, 9c56 IHKA: beschlagsensor , 9c76 IHKA: zusatwasserpumpe, a161 PM: batterietrennung (ruhestrom), a158 PM:ruhestrom ( kurzzeitig) . poate sa imi zica si mie cineva cam ce inseamna mai pe romaneste aceste coduri de eroare
Link to comment
Share on other sites

testerul a zis asa .........41f1 DDE: elektrolĂźfter, 4b22 DDE:elektrolĂźfter, 4203 DDE: glĂźhsteurgerat, 4530 DDE: ladedruckregelung , 4b10 DDE: laufruheregler, 4b11 DDE: laufruheregler, 4b90 DDE: raildruckĂźberwachung bei motorstart, 9c56 IHKA: beschlagsensor , 9c76 IHKA: zusatwasserpumpe, a161 PM: batterietrennung (ruhestrom), a158 PM:

( kurzzeitig) . poate sa imi zica si mie cineva cam ce inseamna mai pe romaneste aceste coduri de eroare

elektrolĂźfter electroventilorul de la clima

ladedruckregelung Geometria variabila de la turbina ( aici e problema taaa)

laufruheregler probleme la injectoare si de aici pot aparea probleme la demaraj si fum

beschlagsensor un senzor de lumina

zusatwasserpumpe o pompa

batterietrennung cred ca releu de incarcare baterie

Dute la cineva care stie sa si interpreteze o testare si sa faca si testare la parametri live ai masini

Link to comment
Share on other sites

Geometria variabila se schimba odata cu turbina. Se repara odata cu turbina. Daca nu ma insel masina ta are turbina comandata electric deci se actuatori nu cred ca sunt de vina Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.