Jump to content

Prima masina - alegere BMW 320d


Andrei Kun

Recommended Posts

o intrebare nusht daca off topic....

un bmw dus la MHS sa il verifice...adus in romania din belgia ....nu l-a gasit in nici o baza de date ale bmw...e posibil ?

are carte service pana la un moment dat ...si atat...cu stampile cu reprezentanta bmw :p...e posibil sa nu fie inregistrat nici cat e in garantie?

Link to comment
Share on other sites

o intrebare nusht daca off topic....

un bmw dus la MHS sa il verifice...adus in romania din belgia ....nu l-a gasit in nici o baza de date ale bmw...e posibil ?

are carte service pana la un moment dat ...si atat...cu stampile cu reprezentanta bmw :p...e posibil sa nu fie inregistrat nici cat e in garantie?

 

masina mea n-a fost gasita in nicio baza de date bmw, ca n-avea service-ul facut la bmw. da, e posibil :) Desi, stai, nu inteleg de unde stampile cu reprezentanta bmw, daca trecuse pe la bmw sa-i puna stampile, sigur o si inregistrau in baza de date...

 

nu gasesc acum cartea la a mea, daca a avut, nu mai retin :)

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

ca si alte masini, fiecare are hibele ei, o turbina nu-i chiar o avere pentru o masina pe care dai 10k, minim pe un E90, asta daca nu iti dai ultimi bani pe masina si apoi faci sacrificii sa o intretii, probleme mai serioase mi se par cele ale lui N47 sau o clapeta scapata in admisie care iti termina complet motorul...
Link to comment
Share on other sites

si eu am 160k cu a mea...nu vreau sa cobesc,dar functioneaza ca la 60k.moment in care am cumparat-o.bineinteles ca sufletul meu este pe locul doi.masina pe primul loc.deci primeste ce e mai bun si mai devreme decat trebuie.

 

si eu zic ca pica turbina la 150k, dar doar atunci cand au km dati inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Da, nici n-am mai fost sa o vad. Am mers in Brasov direct la masina asta :D

 

O sg problema mai am si anume ca s-ar putea sa-mi fi pierdut talonul si nu stiu cum trebui sa procedez acum.Daca stiti careva cum e cu birocratia pe la noi si ce trebuie facut.Sper sa nu fie probleme mai ales ca acum vreau sa trec masina pe numele meu cu numerele mele.

Link to comment
Share on other sites

o intrebare nusht daca off topic....

un bmw dus la MHS sa il verifice...adus in romania din belgia ....nu l-a gasit in nici o baza de date ale bmw...e posibil ?

are carte service pana la un moment dat ...si atat...cu stampile cu reprezentanta bmw :p...e posibil sa nu fie inregistrat nici cat e in garantie?

 

Pt o suma de bani se mai practica si stergerea istoricului.

Link to comment
Share on other sites

felicitari ptr alegerea facuta....am citit de la inceputul topicului discutia si vreau sa spun ca e90 320d sunt masini reusite,doar ca trebuie sa ai grija la consumabile..maxim 12000 de km se inlocuiesc filtrele si uleiul ptr ca sa eviti alte probleme.eu am masina de aproape 1 an de zile si mi-a cazut turbina care cred ca este destul de pacatoasa in comparatie cu alte modele.masina a fost cumparata la 170.000km si la 182.000 mi-a cazut .tind sa cred ca asta e media de viatza a acestui model de turbina ptr ca am vazut si auzit multe cazuri. de gen.mai conteaza si modul de exploatare a acesteia si cum a fost intretinuta pana sa o cumperi,ptr ca daca iei masina de la unu care a mers cu ea numai cu pedala la fund si oprtit motorul imediat aia sigur iti va cadea mult mai devreme.sunt si cazuri fericite care au trecut de 200.000km fara nici o problema la turbo.... in rest nu vad alte probleme destul de grave la acest model....
Link to comment
Share on other sites

Eu chiar nu va inteleg.....cum sa consideri un fier mai important decat "sufletul" tau sau ,mai citeam alt topic, alte fiinte dragi :angry: .

Sau poate este o figura de stil, o metafora, si nu inteleg eu care am familie,copii, casa si foarte multe satisfactii sufletesti......:twitch:

 

In ro se practica :angry2:

Link to comment
Share on other sites

sa o stapanesti sanatos ,puterea limitata nu este chiar un lucru bun intotdeauna

 

 

de ce zici asta? Nu de alta dar si a mea are tot 150CP si nu 163 cat este nominal la M47N2 de pe 320D E90. Spre exemplu, pe bmwparts imi zice ca masina are 120KW, iar in talon imi zice 110Kw. Poate pe viitor voi resofta cu softul de 163CP, doar ca nu stiu daca se simte diferenta de 13CP.

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar nu va inteleg.....cum sa consideri un fier mai important decat "sufletul" tau sau ,mai citeam alt topic, alte fiinte dragi :angry: .

Sau poate este o figura de stil, o metafora, si nu inteleg eu care am familie,copii, casa si foarte multe satisfactii sufletesti......:twitch:

probabil am exagerat,dar sa zicem ca trebuie sa ajung in acelasi timp sa imi cumpar o pereche de adidasi si o piesa pentru masina.ma duc si iau piesa si daca mai ajung sa iau adidasii bine,daca nu cu alta ocazie.

 

In ro se practica :angry2:

ce e rau in faptul ca acord atentie masinii exagerat?

asta nu inseamna ca neglijez restul persoanelor/lucrurilor importante.

Link to comment
Share on other sites

rayne : du-te la banat car sa-ti scoata optiunea "power reduction". te costa aproximativ 90 ron din cate am inteles.

 

 

Se poate asa ceva? Power reduction este ceva optiune prin care se reduce puterea? Nu-i ceva mai complex, adica resoftare cel putin. Unde as putea afla mai multe detalii?

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai ti-a zis roby-LA BANAT CAR-

 

 

Am vazut ca mi-a zis ca la Banat Car imi poate face operatiunea asta! Ma interesa sa aflu in prealabil mai multe detalii legate de aceasta "optiune", Power Reduction. Tocmai ce am citit pe forum, cineva din Buc cerea acelasi lucru celor de la Automobile Bavaria, iar reprezentantul lor i-a transmis ca nu se poate face asa ceva, fara alte detalii. Tipul care a cerut acest lucru avea tot un 320D E90 de 150CP. Anyway, voi da un tel celor de la Banat sa-i intreb!

Link to comment
Share on other sites

Am sunat la Banat Car si am intrebat cum e cu resoftarea de la 150CP la 163CP si mi-a zis un tip de acolo ca momentan este blocata aceasta operatiune, intrucat au fost ceva reclamatii pe la centru la Buc si asteapta ceva raspuns oficial de acolo si sa revin prin sept cand ar trebui sa fie o decizie finala legata de aceasta treaba. La fel imi zicea tipul asta ca sunt ceva riscuri cand faci operatiunea asta ca poate sa apara defectiuni la anumite module dupa resoftare si costurile revin evident la mine in caz de erori. Nu zic ca nu sunt riscuri, dar cat de mari pot fi aceste riscuri?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
Oldtopic dar revin cu cateva detalii legat de limitarea asta. Masina e fleet edition, lucru care se poate observa de ex daca dai un search dupa vin pe un bmw vin decoder site. Un search rapid pe google si vezi ca fleet edition astea sunt limitate la cerere de ex pentru firme mari, clienti importanti care cumpara flote de masini.Cam asa am inteles eu din ce am citit.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.