Jump to content

Mari probleme


Recommended Posts

Salutare si LA MULTI ANI... asa de inceput.

In momentul de fata sunt in Busteni... si NU MAI MERGE MASINA (e46 316i 2001). Ca sa intelegeti o sa va spun simptomele si astept parerile voastre (repede ca nu vreau sa stau 2 luni aici) :blink: .

Sambata am plecat din bucuresti si am facut plinul la Rompetrol...dupa putin timp masina a inceput sa mearga haotic.... in sensul ca nu mai tragea bine pana in 2000 de ture si mai dadea si rateuri daca apasai acceleratia pana la podea. Cu toate astea am ajuns ok la munte (am plecat la 4 dimineata deci nu am avut de facut depasiri si astea). Aici am tot pornit-o pana azi si mergea la fel (neregulat cu rateuri si tragea ceva mai bine dupa 2000 de ture). Acum m-am dus la masina si NU MAI PORNESTE. Motorul se invarte dar nu vrea sa o ia de nici un fel. La inceput a pornit dar mergea mult mai prost...nu puteam sa o turez deloc si mi-a murit de vreo 4-5 ori. Dupa aia.... nimic. Am scos bancheta... pompa de benzina se aude ca merge, am socs o fisa (nr 1) si imi da scanteie pe ea (din pacate nu am cheie de bujii deci nu pot sa le verific). Maine o sa ma duc la benzinarie sa cumpar si o cheie de bujie (stie careva de care imi trebuie?).

 

Acum mai astept sfaturi de la voi...ca nu stiu la ce sa ma mai uit iar AB-ul din Brasov deschide abia pe 3 (platforma pana in bucale ma costa vreo 5 milioane...mi se pare cam piperat).

 

Pe langa sfaturi...daca stie cineva un mecanic priceput sa imi dea si mie un numar de telefon. Am vorbit cu baiatul care apare pe harta pe prahova si mi-a promis ca ma ajuta maine dimineata...dar mesajul asta e un fel de back-up in cazul in care el nu gaseste pe nimeni.

 

Salutare

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Benzina nu cred ca a ingetat ca imi stropeste pe la valva aia de la rampa de injectoare. Pe bon m-am uitat si scrie Efix95...nu cred ca e motorina (dar nici nu stiu cum sa imi dau seama... ca de mirosit...miroase a benzina zic eu).
Link to comment
Share on other sites

Pot sa pornesc impinsa un e46 fara sa pateasca nimic?  :blink:

171646[/snapback]

 

Pai daca e manuala , se poate porni impinsa. Nu cumva s-a incarcat cu mizerie filtrul de benzina ? Eu am 320d, stiu ca are filtru de motorina, ma gandesc ca si al tau trebuie sa aibe ceva filtru pt benzina. Pana la ultima alimentare, a mai facut masina asa , adica sa nu traga, sa dea rateuri?

Link to comment
Share on other sites

Pai daca e manuala , se poate porni impinsa. Nu cumva s-a incarcat cu mizerie filtrul de benzina ? Eu am 320d, stiu ca are filtru de motorina, ma gandesc ca si al tau trebuie sa aibe ceva filtru pt benzina. Pana la ultima alimentare, a mai facut masina asa , adica sa nu traga, sa dea rateuri?

171648[/snapback]

pan la ultima alimentare nu a mai facut nimic asemanator. am sunat si la Rompetrol si nu stiau de nici un caz asemanator in ultima perioada

Link to comment
Share on other sites

pan la ultima alimentare nu  a mai facut nimic asemanator. am sunat si la Rompetrol si nu stiau de nici un caz asemanator in ultima perioada

171650[/snapback]

 

 

Parerea mea ca si daca stiau .. nu ti-ar fi spus .. pt ce sa-ti spuna? sa le ceri sa-ti plateasca platforma si interventia la service? Eu zic sa desfaci filtru de benzina ( daca se poate ) si sa te uiti la el .. cat e de murdar. Eu zic ca e de la benzina murdara .. daca a inceput sa faca doar de acuma faze din astea.

Eu nu ma prea pricep la masinile pe benzina. Stiu pe un prieten, cu o alfa 156, ca care i s-a bulit debitmetru, si nu mai statea la relanti si nu mai tragea bine masina ... poate sa fie si asta problema. Poate mai sunt baieti pe forum care vin cu alte sfaturi .. imi pare rau pt tine.

Link to comment
Share on other sites

ceva asemantor mi s-a intamplat la un diesel. imediat dupa ce am pus motorina, masina nu a mai pornit.

in cazul meu a fost vorba de pompa de injectie blocata. s-a rezolvat prin lovirea corpului pompei cu un patent.

blocarea a fost pusa pe seama faptului ca eram cu rezervorul gol inainte de a alimenta.

Link to comment
Share on other sites

Faza cu pompa o stiu si eu...am scris in primul post... pompa se aude cum baga benzina (am dat jos bancheta din spate unde e pompa)...i-am dat si doua patente de control...pompa merge. Si in plus .. in rampa de injectoare am o valva (ca cea de la roata) si daca apas pe ea cand da cineva la cheie, imi arunca benzina. Nu stiu ce cheie de bujii imi trebuie...are cineva idee? M-am mai uitat o data acum pe bon...si scrie BENZINA EFIX 95 EURO 4. Banuiesc ca nu are cum sa fie cu plumb nu?
Link to comment
Share on other sites

nu stiu exact cum e motorul tau, dar nu mai ai si o a doua pompa de benzina? nu in rezervor , ci inainte de injectoare? poate scriu prostii, dar nu am timp acum sa verific :blink:

ar fi util daca ai putea verifica daca injectoarele baga benzina.

 

o foarte probabila cauza ar putea fi ceea ce a scris Bavaria.

Link to comment
Share on other sites

Am deschis o sticla de vin....de "fericire". Maine ma duc la LukOil sa caut o cheie de bujii....ca nu am. Oricum astept maine dimineata un telefon de la Costi (tipul care apare pe hata de "ajutor"... a fost super de treaba la telefon si mi-a promis ca maine suna la niste mecanici care ii cunoaste). Momentan sunt demoralizat total ... ma gandesc sa imi iau un Fiat sau o dacie dupa ce ajung in bucuresti. Macar alea le pornesti mai usor :blink:
Link to comment
Share on other sites

Hmmm...nu stiu daca are rost sa dai vina pe masina daca combustibilii la noi sunt prost calitativ. Masinile astea au fost gandite sa mearga pe un combustibil de-o calitate certa , acolo nu se pune problema sa mai gasesti apa in benzina sau motorina sau sa nu-si curete bazinele de depozitare. La tine e clar ca tine de benzina...nu ai de unde sa cumperi de 98 pe-acolo ? Edited by ovidiu_s
Link to comment
Share on other sites

Oameni buni...mie mi-a venit o idee stand la paharu asta de vin cu prietenii. Acum ceva timp la omv s-a intamplat ca atunci cand alimentau cu motorina, cei de la statia de benzina sa puna motorina in tancul de benzina...si cativa oameni au plecat cu masinile cu plinul de motorina in loc de benzina.

Intrebarea mea este: stie careva metoda clara sa imi dau seama daca am motorina in loc de benzina? Pe bon scrie benzina, dar mi-am adus aminte ca atunci cand am apasat pe valva de care vorbeam mai devreme, de la rampa de injectoare, cand mi-a curs "benzina" pe degete parea unsurasa si nu am scapat de ea decat stergandu-ma. Din cate stiu benzina teoretic se evapora repede.

Stie cineva o alta modalitate sa imi dau seama daca AM MOTORINA IN REZERVOR? culoare, miros (cam greu de explicat)... sau altceva? Merci anticipat... sper sa citeasca cineva care se pricepe si sa imi dea un raspuns clar. Si inca o chestie...cand am facut plinul mai aveam aproximativ un sfert de rezervor de benzina... acum mai am trei sferturi (dupa ce am facut plinul) ... daca motorina nu se amesteca cu benzina... nu e posibil ca abia acum sa fi ajuns la motorina si d`aia sa nu mai plece?

 

 

Oricum...pana siu sigur daca am motorina....orice alt sfat e binevenit (vis-a-vis de ce asi putea sa am problemele astea....daca chiar am benzina si nu motorina). Bujiile le verific maine, pompa baga benzina (deci presupun ca nu sunt nici filtrele daca benzina ajunge in rampa), fisele (mai exact fisa de la bujia nr. 1) dau scanteie (deci nu e nici bobina aia). ALTCEVA??? :blink:

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

este clar de la efix... ai foarte mult sulfat de plumb pe injectoare si niste detergenti prin camera de ardere...... eu am mai vrb de acest lucru dar i-ati in continuu cu efix-ul asta nenorocit...

am o solutie in cap... zi-mi cata benzina mai ai in rezervor...

hai ca stau on-line.. zii rapid...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Am mai dat detalii :blink: vezi topicul legat de benzina...

 

Problema este sa-l ajutam pe el acum... asta e mai important...

Ma bag in pat ca ma doare spatele... Daca vede asta...imi gaseste pe harta nr si ma poate suna...

Link to comment
Share on other sites

Salut ...La Multi Ani......

 

 

eu cred ca : 1) ori ti-au bagat motorina in rezervor in loc de benzina

2) tinand cont ca ai plecat la 4 dimineata e foarte posibil ca sa ai in benzina (sau in motorina) care o ai acum in rezervor o cantitate foarte mare de apa.

 

Oricare ar fi din aceste 2 probleme trebuie sa golesti rezervorul si sa ii bagi tu cu manuta ta benzina.

 

Sunt ferm convins ca ti-a alimentat la pompa , persoana de le Rompoetrol si astia ( nu toti) mai sunt si tolomaci.

 

 

Oricum, multa bafta si lasa-le dracu' de Fiaturi si Daciutzeee ca , iti iei campii cu alea.

 

Multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.