Jump to content

Cum sunt motorizarile de 4.4i/4.8


Optimus1

Recommended Posts

Ma bate gandul la asa ceva pe un SUV. Din ce citesc, pe generatiile mai vechi de X5 ar fi avut probleme cu unele garnituri. In alte locuri, vad probleme cu te miri ce ax.

 

Cutia vad ca este peste tot buboasa.

 

Nu ma impresioneaza asa tare motorul, din 4.8 litri sa tragi dupa un 360 CP, dar am un pitic cu V8-urile.

Link to comment
Share on other sites

Ce este vechi la un model 2008 ?

Pai in topic ai zis si 4.4i o motorizare potenta dar un pic cam slaba, la adevarata prestatie cele mai bune sunt 4.6is si 4.8is derivat din M(e53).

 

As merge pe Cayenne Turbo daca tot investesti in acest gen de motoare si consum, macar sa ai performante pe masura , vine in 3 variante 450-525-550cp,toate merg mult mai tare decat orice x5 aspirat, si consuma la fel.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

4.6is nu este niciun derivat de M, este un puturos V8 M62, greu si inutil.

4.4i/4.8i sunt N62, mai usoare, mai interesante.

 

Motoarele turbo 4.4i de pe BMW nu-mi plac.

 

" The S62's V8 block shares the M62's basic architecture but with 94.0 mm (3.7 in) cylinder bores compared to the M62's 92.0. The stroke is increased from 82.7 mm to 89.0 mm (3.5 in) significantly improving torque. This results in a displacement of 4,941 cc (301.5 cu in).

 

wikipedia bmw engines.

 

Probabil si de asta are cadranele similare ca la M5,optiune gasita si la 4.8is, unde pe masura ce temperatura uleiului creste iti permite sa beneficiezi de toata performanta motorului.

''The variable tachometer warning zone reminds drivers that a cold engine (especially a high-performance one) should be treated with care. When the engine is first started, the tachometer's warning zone (indicated by orange LEDs) begins at 4000 rpm. As the engine warms, LEDs are extinguished to lift the limit in increments of 500 rpm until the warning field begins at its normal 6500 rpm. The actual rpm limit is 7000.''

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Pai in topic ai zis si 4.4i o motorizare potenta dar un pic cam slaba, la adevarata prestatie cele mai bune sunt 4.6is si 4.8is derivat din M(e53).

 

As merge pe Cayenne Turbo daca tot investesti in acest gen de motoare si consum, macar sa ai performante pe masura , vine in 3 variante 450-525-550cp,toate merg mult mai tare decat orice x5 aspirat, si consuma la fel.

 

Cum vine treaba asta?:wacko:

Link to comment
Share on other sites

''The variable tachometer warning zone reminds drivers that a cold engine (especially a high-performance one) should be treated with care. When the engine is first started, the tachometer's warning zone (indicated by orange LEDs) begins at 4000 rpm. As the engine warms, LEDs are extinguished to lift the limit in increments of 500 rpm until the warning field begins at its normal 6500 rpm. The actual rpm limit is 7000.''

 

Ce s-ar putea strica daca nu respecti turatia avand uleiul rece?

Link to comment
Share on other sites

Cum vine treaba asta?:wacko:

 

Motorul(4.4i/) este potent in sensul ca pe alte caroserii mai usoare si mai aerodinamice (5,6,7)isi face treaba dar pe X5 este slab .

 

Uleiul are alta vascozitate la rece pana ajunge la temperatura optima de functionare,majoritatea producatorilor spun ca poti pleca cu masina de indata ce ai pornito dar fara a accelera puternic.

 

La masinile sport ai un soc automat care ajuta motorul sa ajunga mai repede la temperatura de functionare, apoi turatie este redusa cu aproximativ 200-300 rpm.

 

Plecarea in forta cu motorul rece imediat poate dauna componentelor aflate in miscare care nu beneficiaza de cantitatea de ulei necesara ungerii lor.(tacheti,pistoane etc)

 

PS: la motoarele turbo cu atat mai mult ungererea incompleta poate duce la defecarea turbinei.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

4.6is nu este niciun derivat de M, este un puturos V8 M62, greu si inutil.

4.4i/4.8i sunt N62, mai usoare, mai interesante.

 

Motoarele turbo 4.4i de pe BMW nu-mi plac.

 

Ce nu iti place la 4.4 bi turbo 407 cp? Cei 600nm disponibili la mai putin de 2000rpm ? La cel de 555cp ce nu iti place ?

4.8i pe e70 este la fel de performant ca un diesel de 3L bi-turbo,numai ca cel din urma consuma de doua ori mai putin.4.4 aspirat doar pe e53, parca ziceai ca vrei masina relativ noua.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

4.6is nu este niciun derivat de M, este un puturos V8 M62, greu si inutil.

4.4i/4.8i sunt N62, mai usoare, mai interesante.

 

Motoarele turbo 4.4i de pe BMW nu-mi plac.

 

Destul de greu sa spui de un v8 de 347 cp ca este puturos.

Poate daca e obosit rau atunci nu trage , altfel e genial,destul de silentios si nervos in orice viteza.

Haleste 25 in oras dar merita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.