Jump to content

Sofatul in strainatate


ena

Recommended Posts

Am deschis acest topic cu scopul de a impartasi experiente la volan din alte tari.

 

Sunt in Grecia de 2 ani si cateva luni si pot spune ca la volan merge orice in tara asta.

 

Pro:

 

Daca opresti in mijlocul drumului(evident daca nu ai unde sa tragi pe dreapta) pe avarii ca sa coboare cineva sau sa iei pe cineva, desi se face coloana in spatele tau, nu claxoneaza nimeni.

 

Daca vezi un loc de parcare si dai pe avarii cel din spatele tau opreste din timp si iti lasa loc suficient pentru a parca lateral cu spatele.

 

Politistii nu sunt spagari si nu te opresc degeaba sa iti caute motiv de amenda.

 

Contra:

 

Toti, absolut toti grecii sunt betivi, beau pana se pisa pe ei si se urca la volan sau pe scuter/motor. In Ioannina, unde stau eu, exista un filtru cu alcooltest, dar e pus mereu in acelasi loc si cine vrea sa evite o poate face cu usurinta.

 

Multi dintre ei,in special bosorogii, nu stiu ca masinile sunt dotate cu semnalizare, deci opresc pe dreapta fara sa semnalizeze, la fel si la schimbarea directiei de mers.

 

Daca parchezi pe trotuar, se gaseste cineva sa sune la politie si te trezesti fara numere si cu o foaie roz la stergatoare, am patit-o pe pielea mea in 2010, 80 euro pentru restituirea numerelor si daca platesti in 10 zile, platesti 40 euro. Nu spun ca e ok sa parchezi pe trotuar, dar daca nu incurci pietonii ar trebui sa fie ok...dar de, asa e legea la astia.(Am crezut ca mi-au luat mie numerele ca am numere de Romania, dar am vazut ca sunt corecti si iau numerele la oricare parcheaza pe trotuar)

 

Nu se da prioritate la trecerea de pietoni, dar si pietonii sunt ciudati rau, la trecere asteapta cuminti sa treaca masinile si dupa trec, dar daca nu e trecere sau au semaforul la pietoni rosu o iau agale fara sa se asigure daca vine vreo masina.

 

Daca unu vede vreun prieten oprese in mijlocul drumului sa stea putin la caterinca, nu conteaza ca e la semafor si semaforul e verde sau ca e oprirea interzisa, politia nu le face nimic, pentru ca si ei fac la fel.

 

Se circula pe interzis de la un capat al strazii pana la celalalt, si cel mai ciudat ce am vazut pana acum scuteristi pe contrasens pe langa chestia care desparte sensul de mers(gen cum e pe autostrada), fara stres si de diferite varste, adica nu gen pustani teribilisti.

 

Si acum motivul principal pentru care am deschis topic-ul:

 

Eram sa fac azi vreo 5 ani pana acasa. Ma duceam spre un supermarket, cand sa intru in parcare 2 masini in fata mea, in spatele meu se face o mica coloana, zic ok poate iese vreunu si nu are loc sa treaca si asteapta, stau putin si il aud pe ala din fata mea cum claxona, ma uit mai bine si ce sa vad, prima masina statea pur si simplu si bloca toata intrarea in parcare. Zic, hai sa claxonez si eu ca poate pleaca ala, dau 2-3 claxoane, nimic, ala din fata nu se misca. Ma dau jos si ma duc sa vad, poate are omu probleme cu masina. Ajung la masina lui si il intreb ce face, el imi raspunde: "stau sa vad daca pleaca vreunu sa parchez in fata". Am crezut ca explodez de draci, si am inceput sa urlu la el sa o ia in fata ca sunt locuri destule. El imi raspunde: "Pai ce sa fac sa parchez asa departe?" Evident ca l-am injurat pe nesimtit si i-am zis sa se miste mai repede in parcare ca ii dau si vreuna si imediat a plecat si a parcat in spate, noroc ca nu s-a dat jos ca nu mai apucam sa scriu post-ul asta de ce nervi aveam, auzi la el "ce sa fac, sa parchez asa departe?". Asa nesimtire nu am mai vazut, cum dracu sa stai asa fara stres desi lumea in spate claxoneaza si se agita si tu sa stai asa indiferent...

 

Cam asta ar fi experienta mea de pana acum in legatura cu sofatul in Grecia, sper sa nu mai postez si alte pareri contra.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Catalin BMW bine macar ca daca nu ploua merg si ei mai repejor, aici se merge ziua cu 30-40, adevarul e ca e si aglomerat orasul, strazile inguste si multe sensuri unice.

Am uitat sa adaug ca e mare problema cu locurile de parcare, trebuie sa-mi iau un scuter ca nu mai tine.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu pot sa va zic de sofatul in USA. Am dat si examen pentru permis, si am picat si sala si orasul. La sala hai ca am avut o scuza ca nu aveam de unde sa stiu legislatia lor, erau intrebari de genul: ce faci daca vezi un orb cu un caine traversand strada, variantele de raspuns fiind ceva de genul, claxonezi, te apropii sa iti auda motorul si nu mai stiu ce. Cand mi-a corectat testul, am apucat sa vad unele raspunsuri de pe grila, si mi-a dat alt test imediat, si de data asta l-am nimerit. La oras, m-am dus cu masina unui prieten, a trebuit doar sa ii arat ca are asigurare. Primele verificari au fost sa ii arat de prin masina, butonul de avarii, farurile, semnalizarile etc. Apoi sa ii arat cum semnalizez cu mana pe geam, gen mana in sus = dreapta, mana in laterala = stanga, mana in jos = frana. Apoi am plecat pe un traseu prin oras, era standard, avea o foaie cu toate intersectiile etc., si imi zicea, schimba banda, ia-o la dreapta etc. Il vedeam ca noteaza, si credeam ca scrie ok, ok, ok, de fapt era invers, greseala, greseala, greseala. Am avut peste 15 greseli, minimul permis, nu mi-a venit sa cred. Greselile erau de felul urmator, in orice intersectie trebuie sa te asiguri miscand din cap ca radarul stanga-dreapta, nu doar asa cu coada ochilor, trebuia sa te vada ca dai din cap. Cand schimbi banda, te uiti peste umar, nu doar in oglinzi. La semafor, daca faci la stanga, nu te duci ca taranu pana in mijlocu intersectiei si astepti sa treaca cei de pe sensul opus, trebuie sa stai si sa astepti in spatele liniei dinaintea trecerii de pietoni. Banda se schimba numai cand ai marcaj specific pe jos. Cand am dat cu spatele nu m-am intors, m-am uitat doar in oglinzi. A doua oara cand am dat orasul am avut 2 greseli, deja stiam lectia.

 

Apoi ca sofat, pe autostrazile lor care au 8 benzi pe dus si 8 pe intors, chestia cu uitatul peste umar este extraordinar de importanta. Cand schimbi banda, daca te uiti doar in oglinda sa vezi in spate, nu observi decat poate 2 benzi de mers, mi s-a intamplat de nu stiu cate ori sa vreau sa ies de pe autostrada si sa schimb 4-5 benzi, si in acelasi timp altul sa vrea sa intre spre interior si sa ii tai calea. Prima banda din mijlocul autostrazii este Car Pool Lane, acolo nu au voie sa mearga decat cei care mai au pe cineva cu ei in masina, si chiar daca celelalte 7 benzi sunt pline si traficul merge greu, pe car pool se merge cu viteza mare. Sunt multi care isi luau femei gomflabile in masina doar ca sa mearga pe banda aia la servici. :)

In oras nu prea exista semafor la intersectiile mici, e pe principiul, primul care se apropie de intersectie, se opreste complet la STOP, si apoi pleaca primul, ceilalti care vin din alte sensuri intra in ordinea sosirii, nu se tine cont de prioritatea de dreapta. Daca ai intrat intr-o intersectie fara sa te opresti complet, e belea.

Edited by WLF
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce zici tu e destul de adevarat in Gr, ideea e ca sa te contrazic la un aspect e ca poti circula pe interzis dar sa nu te prinda politia cum m a prins pe mine in paralia, amenda 100e plus retinerea actelor pana la achitarea amenzii si dovada check out la cazare... asa ca inafara de abuzuri, grecii nu sunt in stare de altceva...

 

Deci atentie la semnul interzis...

Edited by serban78
Link to comment
Share on other sites

:LMAO: mi-a placut aia cu femeile gonflabile, dar mi se pare o tampenie ca o anumita banda sa fie rezervata pentru cei cu mai multi in masina.

 

deloc, este foarte bine, pentru ca in primul rand te stimuleaza sa reduci costurile (mai multi in aceeasi masina care impart eventual carburantul), mai putine masini pe drumuri, deci mai putina aglomeratie si poluare redusa.

 

este perfect logic.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si eu am dat examen scris si practic, la scris a fost usor, la traseu a fost in curte un poligon mic cateva manevre parcare laterala bla, bla, bla...

ce zice wlf e adevarat exceptand NY City, aici nu sunt reguli, 70% sunt taximetristi, indieni, niste animale, se pisa-n sticla numai sa nu faca pauza, iti taie fata fara nicio jena, rosu la semafor e un fel de galben pt ei...foarte rau cu parcarile, banda aia de pompjeri e pt toata lumea :) nu se parcheaza pe trotuar niciunde...aglomeratie in draci mai ales 8-10 dim si 4-10 dupa amiaza...strazi ca la noi, pline de gropi sau denivelari, se lucreaza ca la noi, ploua, se toarna asfalt, e gata asfaltul se sparge pt nu stiu ce teava... ce vedeti in filme e alta branza...claxonul se foloseste in acelasi timp cu respiratia...nu claxonezi esti pa....2 ani de condus zi de zi in manhattan minim 3-5 ore mi-a iesit pe nas....

daca iesi din oras cam tot aceiasi aglomeratie, nu mai sunt taximetristi dar sunt tiristi, limita de viteza e undeva la 80 km la ora...daca mergi cu 90 vine ala cu tiru cu 100 si se urca pe tine...ziua pe autostrazi e f aglomerat, noaptea la fel din 4 benzi inchid 3 ca se lucreaza la drum...

daca este un accident, clar se face coloana de zeci de km pe ambele sensuri, ceilalti de pe sensu opus accidentului sunt incetinesc sa se uite si ei....accidentu e accident aici, nu gluma...

intotdeauna cand pleci din punctul A catre B sa-ti ajungi cu 30 min mai tarziu...

daca nu ai gps esti pa...

in alte state e alta viata, sosele curate viteza de 120 km...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In italia e haos pe autostrazi, daca sunt 10 benzi si 10 masini, e cate una pe fiecare banda, in schimb se merge, eram asta vara la 130/h spre Taravisio si mi-a dat flash Polizia ca mergeam prea incet si incurcam traficul :frantics: . In Spania nu e masina nefrecata sau nelovita, in schimb oamenii sunt decenti si daca iti lovesc masina ( gen spart bara sau indoit RAU portiera ) iti lasa nr de tel si aigurare in geam, in rest nu :). In Ungaria politia iese din pamant in urma ta indiferent unde esti <_<. Limita de viteza e limita de viteza. PUNCT. Mai ales in zona de sud.

 

Cat despre Romania, vaim de capul nostru :aww: Nici cu un MARAUDER nu ai fi in siguranta :hmm:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am condus si eu in Grecia, insa nu mi s-a parut asa rau cum descrii, ba chiar de cateva ori m-au lasat sa ma bag in fata lor pt ca nu eram localnic.Si eu eram destul de stresat si am auzit multe povesti de acest gen, insa impresia a fost alta, dar poate nici nu i-am bagat in seama ca eram in vacanta.

 

Eu personal, (am mers si in Germania, Austria, Ungaria, Bulgaria, Italia, Franta) cred totusi ca in Romania gasesti cei mai multi frustrati si teribilisti pe drumuri, asta si datorita lipsei de educatie rutiera si a dispretului fata de siguranta si reguli de circulatie, coroborate cu drumurile prost semnalizate si starea jalnica a unor "atelaje" denumite de unii masini.

Link to comment
Share on other sites

Eu am condus in italia cateva luni in nord (reggio,parma,verona etc..) in parma stateam eu..era belea plin de negrii care te loveau doar sa-si ia banii de la asigurare,benzi care nu erau trasate,mergeau toti la nimereala,pe autostrada dadeau oamenii cu spatele ca au gresit iesirea:)) in sensu giratoriu toti fara semnalizari,plus ca intra toti tare in sens si cand crezi ca te-ai asigurat tot nu-i asa iesi ca schumacher din sens,nesimtiti pe autostrada care schimba benzile cum vor,care nu se dau la o parte. Am condus cateva luni si in Elvetia..alta viata se respecta tot,da tot incepand cu limita de viteza,locuri de parcare,reguli in intersectie,e urat ca trebuie sa merg prea incet amenzile sunt mari si la parcari am luat destule amenzi sunt multe locuri stramte,iei amenda si daca nu ai lasat masina pe locul rezervat de parcare.
Link to comment
Share on other sites

Ce zici tu e destul de adevarat in Gr, ideea e ca sa te contrazic la un aspect e ca poti circula pe interzis dar sa nu te prinda politia cum m a prins pe mine in paralia, amenda 100e plus retinerea actelor pana la achitarea amenzii si dovada check out la cazare... asa ca inafara de abuzuri, grecii nu sunt in stare de altceva...Deci atentie la semnul interzis...

Oriunde poti circula pe interzis daca nu te vede politia, dar astia prea exagereaza, tot am vazut pe trafictube cum posteaza lumea filmulete ca a mers nu stiu care 10 metri pe interzis, sa vina aici sa vada sport national. Nu stiu daca aveau voie sa-ti ceara check out-ul de la cazare, dar actele ti le-au luat ca sa se asigure ca platesti amenda, nu spun ca ma bucur ca ti-ai luat amenda, dar e vina ta ca ai luat-o pe interzis.

 

Am condus si eu in Grecia, insa nu mi s-a parut asa rau cum descrii, ba chiar de cateva ori m-au lasat sa ma bag in fata lor pt ca nu eram localnic.Si eu eram destul de stresat si am auzit multe povesti de acest gen, insa impresia a fost alta, dar poate nici nu i-am bagat in seama ca eram in vacanta.Eu personal, (am mers si in Germania, Austria, Ungaria, Bulgaria, Italia, Franta) cred totusi ca in Romania gasesti cei mai multi frustrati si teribilisti pe drumuri, asta si datorita lipsei de educatie rutiera si a dispretului fata de siguranta si reguli de circulatie, coroborate cu drumurile prost semnalizate si starea jalnica a unor "atelaje" denumite de unii masini.

Eu n-am zis nicaieri ca nu te lasa sa te bagi.

Link to comment
Share on other sites

:LMAO: mi-a placut aia cu femeile gonflabile, dar mi se pare o tampenie ca o anumita banda sa fie rezervata pentru cei cu mai multi in masina.

 

Nu e o tampenie, in general e pentru oamenii care merg la si de la servici. De aia se si numeste Car Pool, pentru ca trebuie sa fie mai multi in masina. Chestia e ca o data intrat pe banda aia, nu mai poti iesi, numai unde este marcajul intrerupt pentru iesirile de pe autostrada, la fel, nu poti sa intri de oriunde vrei tu pe banda aia, numai unde permite marcajul. Uneori masinile stau blocate in trafic pe 8 benzi, si pe carpool e gol, nu merge nimeni, pai nu o sa vezi pe careva ca repede se baga pe carpool ca e grava treaba.

 

@ Manolica: N-am fost in NY, acolo am auzit ca e o situatie mai speciala. Am fost doar prin Florida, Nevada si California, e mult mai civilizat traficul. Claxonatul e interzis in multe zone din LA.

 

Aici unde am dat eu examenul, plecai din curte de la DMV si te invarteai vreo cateva mile pe strazile din zona aia, era in Santa Monica.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

In Grecia cei mai periculosi din punctul meu de vedere sunt motociclisti ,90% se cred Valentino Rosii.Urmeaza categoria turistilor care inchirieaza un scuter pe care il conduc cat mai aproape de axa drumului.Trebuie sa depasesti fiecare pensionar pe scuter exact cum depasesti o masina.Cand vad un scuter in fata pe sosea parca vad o oaie(cam asa sta treaba pe insule) .Am condus si prin Atena o perioada de timp ,dezastru ce mai ,daca nu ai treaba cu masina pe acolo mai bine o parchezi la periferie.In primele zile de condus prin centrul Atenei treceau pe langa mine motocicletele de parca erau torpile (eu ma chinuiam sa merg regulamentar),trebuia sa astept momentul prielnic sa schimb banda sa nu lovesc vre-un racer pe doua roti.

 

Cea mai groaznica experienta am avut-o in Turcia......sigur nu mai intru acolo cu masina.Nu stiu ce toarna pe autostrazi ,dar te scutura rau de tot.Cosmarul cel mare l-am avut la vama TR > GR unde au vrut sa-mi desfaca masina bucati . :huh:

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in Ungaria daca ai numere de DE mergi cu cat vrei tu, nu se ia nimeni de tine.

80 % din turisti care vin acolo sunt din DE sau Austria si ii lasa in pace.

Auzisem si eu ca in Ungaria te opreste politia non stop si mergeam cuminte, in limita de viteza, aia cu masinide DE, AU, fluierau pe langa mine, o parleau cu 150-160.. asa ca am inceput si eu sa ma tin dupa ei.. am traversat-o de vreo 6 ori asa si nu am patit nimic. (ce e drept aveam si eu numere de DE la vremea respectiva)

 

Cel mai nasolde condus in toata europa mi s-a parut in Instanbul si in Bruxelles.

 

Deci belgienii aia nu au nici o treaba, e ceva cumplit, nici nu stiu sa conduca si sunt si magari..

Bucurestiul este miniciuna si ca trafic si ca stil de condus comparat cu Bruxelles

In Italia am fost doar in prin, nord, era ok..

In Olanda in orase mari, sa te fereasca dumnezu, deci sunt milioanele alea de bicilisti care te dispera, practic tu cu masina esti ultima gaina, un nenorocit care le ocupa lor soseaua si trebuie sa sari din calea lor..

In paris am avut sufiecient creier sa ma duc cu TGV-ul.. asta mai imi lipsea sa imi stric vacanta conducand pe acolo.. dar din ce am vazut ca pieteo.. m-am cam speriat..si mi-am dat seama ca am facut o alegere corecta.

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Anglia

1. Pietonul are dreptul sĂŁ meargĂŁ pe mijlocul strĂŁzii Âşi sĂŁ treacĂŁ strada pe unde Âşi când vrea. Ăi este interzisĂŁ prezenĂža pe autostrĂŁzi.

DacĂŁ un pieton este accidentat, Âşoferul este vinovat, indiferent de circumstanĂže, cu o singurĂŁ excepĂžie: pietonul sĂŁ fie ĂŽn stare de ebrietate.

2. Limita de vitezĂŁ pe autostrĂŁzi este de 70mph/116kmh.

Ăn oraÂşe, limita e de 30mph/48kmh.

Ăn oraÂşe, marea parte a strĂŁzilor secundare (side roads) au limitĂŁ de 20mph/32kmh.

ExistĂŁ excepĂžii, dar sunt semnalizate corespunzĂŁtor.

3. Marcaje

La 25m ĂŽnainte Âşi dupĂŁ treceri de pietoni, existĂŁ marcaje ĂŽn zigzag, pe marginile Âşi ĂŽn mijlocul carosabilului. Sub nicio formĂŁ nu se opreÂşte sau staĂžioneazĂŁ pe aceste marcaje.

Ăn apropierea intersecĂžiilor, lângĂŁ borduri, existĂŁ marcaje sub forma unei linii duble, continue, de culoare galbenĂŁ. La fel, nu se opreÂşte/staĂžioneazĂŁ pe aceste linii.

4. DacĂŁ o autospecialĂŁ (poliĂžie, salvare, pompieri, etc) provoacĂŁ un accident, chiar dacĂŁ era ĂŽn misiune Âşi avea ĂŽn funcĂžiune toate mijloacele de avertizare, Âşoferul autospecialei e vinovat.

5. Biciliºtii au voie sã meargã pe mijlocul benzii ºi au voie sã meargã câte 2 (dar nu mai mulÞi) În paralel.

6. Nu existĂŁ echivalentul prioritĂŁĂžii de dreapta de la noi. DacĂŁ 2 maÂşini ajung simultan ĂŽntr-o intersecĂžie fĂŁrĂŁ semafoare, indicatoare sau marcaje, prioritatea se stabileÂşte pe loc, ĂŽntre cei 2 Âşoferi. Cel care cedeazĂŁ trecerea va arĂŁta/indica acest lucru celuilalt Âşofer, prin folosirea flash-ului.

7. este permisĂŁ manevra de dat cu spatele dupĂŁ colĂž, ĂŽn intersecĂžie, ĂŽn vederea ĂŽntoarcerii, cu o condiĂžie: drumul pe care se intrĂŁ prin executarea manevrei sĂŁ nu fie drum principal. manevra se executĂŁ din staĂžionare pe drum principial Âşi marÂşarier ĂŽn drum secundar.

Cam atât..

Ca regulĂŁ generalĂŁ, circulaĂžia se desfĂŁÂşoarĂŁ foarte calm Âşi civilizat.

Nu fortaĂži ieÂşirea de pe strĂŁzi secundare. Maxim a 5-a maÂşinĂŁ din cele de pe drumul cu prioritate vĂŁ va lĂŁsa sĂŁ vĂŁ alĂŁturaĂži traficului.

Enjoy!

Link to comment
Share on other sites

@Rares_CJ tu vorbesti serios??? Adica cum sa fiu vinovat daca se arunca un idiot pe capota masinii?

 

@Rares_CJ tu vorbesti serios??? Adica cum sa fiu vinovat daca se arunca un idiot pe capota masinii?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce toarna pe autostrazi ,dar te scutura rau de tot.

e un fel de piatra sparta cu asfalt, daca pui o frana juma de cauciuc e pa...am incercat odata sa tranversez strada in piciorele goale...nu am putut....mie mi-a placut la ei drumurile...mai putin aia cu tirurile si autobuzele...de departe turcia e peste grecia mai ales in turism...parerea mea...am avut printre cele mai frumoase vacante acolo...

Link to comment
Share on other sites

e un fel de piatra sparta cu asfalt, daca pui o frana juma de cauciuc e pa...am incercat odata sa tranversez strada in piciorele goale...nu am putut....mie mi-a placut la ei drumurile...mai putin aia cu tirurile si autobuzele...de departe turcia e peste grecia mai ales in turism...parerea mea...am avut printre cele mai frumoase vacante acolo...

 

In anumite privinte ar putea fi Turcia peste Grecia in altele nu .Totul depinde de locul unde alegi sa-ti petreci vacanta in ambele tari.Adevarul este ca Grecia are tendinta sa-si supraevalueze hotelurile ,unele hoteluri devin prematur de 4 sau 5 stele.

Link to comment
Share on other sites

in uk am mai observat ca nu au semne de circulatie decat pe strazile foarte circulate, in rest la intersectii exista un fel de linie orizontala groasa pe drum care iti arata ca esti pe drumul fara prioritate. va dati seama ca iarna cand ninge e meserie :sorcerer:

 

chiar ieri am numarat 10 sensuri giratorii nesemnalizate prin niciun semn unul dupa altul, rondul in sine este de ajuns :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

cam cat timp ai nevoie sa te obisnuiesti cu traficul pe invers? sau la masini cu volanul pe dreapta?

 

 

ce este de apreciat aici totusi, toata lumea poarta centura de siguranta, toti copii pana in 7 ani(cred) stau in scaune de copii, nu comentezi cu militianul, nimeni nu te trage pe dreapta daca nu ai facut ceva...daca limita e 50 poti lejer sa mergi cu 60...in alte state limta este 75mph dar daca ai depasit cu 5 esti tras pe dreapta....militia apare de unde nu te astepti....

Link to comment
Share on other sites

cam cat timp ai nevoie sa te obisnuiesti cu traficul pe invers? sau la masini cu volanul pe dreapta?

 

 

ce este de apreciat aici totusi, toata lumea poarta centura de siguranta, toti copii pana in 7 ani(cred) stau in scaune de copii, nu comentezi cu militianul, nimeni nu te trage pe dreapta daca nu ai facut ceva...daca limita e 50 poti lejer sa mergi cu 60...in alte state limta este 75mph dar daca ai depasit cu 5 esti tras pe dreapta....militia apare de unde nu te astepti....

Ca in filmele americane,hehe. Stau militienii in tufisuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.