Jump to content

Pierd antigelullll ! Nu mai merge pe benzina !


Recommended Posts

Salut,

 

am si eu o problema destul de sacaitoare. de cand a venit iarna si pornesc caldura in masina am observat ca imi dispare antigelul din radiator. il pierd pe undeva dar nu stiu pe unde pt ca m-am uitat la radiator si nu sunt semne ca ar fi spart sau ceva de genul acesta.

a mai patit careva ceva asemanator ???? si daca da, cum ati remediat problema ???

 

o alta problema ar fi ca acum 2 zile mi sa bulit un cauciuc ( stanga fata), are o taietura in el de vre-o 3 cm. am pus rezerva dar de atunci nu mai pot sa ii dau mai mult de 80km/h pt ca imi sare volanul din mana, trepideaza toata masina.

ce sa fie ? janta stramba( rezerva) ???? am miscat de roata si am observat ca am si un mic joc la roata. tre sa scimb vre-un pivot ? bieletele antiroliu ???

 

De cateva luni mi-am pus GPL pt ca nu ma mai tineam cu benzina ( tin sa mentionez ca merg mult cu masina si prin oras si in afara). De cand l-am montat , am inceput sa mai am si ceva bani in portofel, nu numai in rezervor, dar a aparut o problema . O pornesc pe benzina si daca o turez putin ( pe loc) trece automat de gaz, dar daca incerc sa merg cu ea pe benzina, masina merge vre-o 10 m si se opreste motorul. uda bujiile rau dupa care nu mai porneste sau daca porneste imi face aceiasi problema. pe gaz merge bine , trage aproape la fel ca pe benzina dar sincer nu imi place sa stiu ca din 2 surse de alimentare cu combustibil imi merge doar una si gazul nu se gaseste chiar pe toate drumurile si nu poate nimeni sa imi dea 5 l de gpl in caz ca raman in pana de combustibil pe vre-un deal si nu numai...

a mai patit careva asa ceva ??

Am un E34, 520i !!!!!!!!!!!

 

va multumesc pt raspunsuri !!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

am si eu o problema destul de sacaitoare. de cand a venit iarna si pornesc caldura in masina am observat ca imi dispare antigelul din radiator. il pierd pe undeva dar nu stiu pe unde pt ca m-am uitat la radiator si nu sunt semne ca ar fi spart sau ceva de genul acesta.

a mai patit careva ceva asemanator ???? si daca da, cum ati remediat problema ???

 

o alta problema ar fi ca acum 2 zile mi sa bulit un cauciuc ( stanga fata), are o taietura in el de vre-o 3 cm. am pus rezerva dar de atunci nu mai pot sa ii dau mai mult de 80km/h pt ca imi sare volanul din mana, trepideaza toata masina.

ce sa fie ? janta stramba( rezerva) ???? am miscat de roata si am observat ca am si un mic joc la roata. tre sa scimb vre-un pivot ? bieletele antiroliu ???

 

 

va multumesc pt raspunsuri !!!![/color]

171711[/snapback]

 

Poate ai caloriferul spart , te-ai uitat atent sa nu iti curga prin masina ? sau mai uitate la electrovalva aia care da drumul la circuitul de caldura sa nu fie vre-un furtun spart acolo si cand deschide sa arunce lichidul afara .

 

Cat despre roata de rezerva ori are cauciucul o galma ori nu e echilibrata .

Link to comment
Share on other sites

Poate ai caloriferul spart , te-ai uitat atent sa nu iti curga prin masina ? sau mai uitate la electrovalva aia care da drumul la circuitul de caldura sa nu fie vre-un furtun spart acolo si cand deschide sa arunce lichidul afara .

 

Cat despre roata de rezerva ori are cauciucul o galma ori nu e echilibrata .

171718[/snapback]

 

 

Salut,

 

o sa ma uit astazi mai cu atentie si poate o sa descopar pe unde imi arunca antigelul.

oare jocul de la roata din ce poate sa fie ?? pivot ?? bielete ???janta ( rezerva) nu stiu daca a fost echilibrata dar e jocul la roata care ma ingrijoreaza. nu e de glumit sau de lasat pe viitor ca pana la urma urmei ma joc cu viata mea.

 

 

merci !!

Link to comment
Share on other sites

off topic: ce consum ai pe gpl, urban? si ce instalatie ai? pe admisie, dupa debitmetru sau..mai complicata?

on topic :blink: e nasol daca nu-ti curge afara...inseamna ca poate curge in interior...ridica mochetele si vezi si prin masina...exclud faptul ca poate ai garnitura de chiulasa intzepata...cam cat antigel pierzi? adica zilnic completezi? sau un litru la o luna?

Link to comment
Share on other sites

off topic: ce consum ai pe gpl, urban? si ce instalatie ai? pe admisie, dupa debitmetru  sau..mai complicata?

on topic :blink: e nasol daca nu-ti curge afara...inseamna ca poate curge in interior...ridica mochetele si vezi si prin masina...exclud faptul ca poate ai garnitura de chiulasa intzepata...cam cat antigel pierzi? adica zilnic completezi? sau un litru la o luna?

172371[/snapback]

 

 

Salut,

 

consumul e undeva in jurul lui 10 % mediu si daca tinem cont ca gpl-ul e 1,8 lei/l cred ca e destul de bine. merg destul de mult cu masina si nu m-am indurat sa o vand pt ca sunt fan BMW ( E34 mai exact).

completez cam 1 l / luna dar mi se pare cam mult si nu cred ca e normal. la celelalte masini pe care le-am avut nu mi se intampla chestia asta cu completatul antigelului cand merg cu caldura pornita.

am o instalatie italiana, Landi Rentzo ( nu e segventiala), cu alimentare pana in debitmetru. sunt multumit pt ca am redus consumul ( de bani) dar instalatia nu e prea reusita, imi mai face figuri din cand in cand ( mai da cate un rateu atunci cand masina nu porneste din prima pe gpl). maine merg cu ea la verificarea de 1000 de km si o sa ii pun pe cei care mi-au montat-o sa vada care e problema.

 

multa bafta si merci pt raspunsuri !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,

 

consumul e undeva in jurul lui 10 % mediu si daca tinem cont ca gpl-ul e 1,8 lei/l cred ca e destul de bine. merg destul de mult cu masina si nu m-am indurat sa o vand pt ca sunt fan BMW ( E34 mai exact).

completez cam 1 l / luna dar mi se pare cam mult si nu cred ca e normal. la celelalte masini pe care le-am avut nu mi se intampla chestia asta cu completatul antigelului cand merg cu caldura pornita.

am o instalatie italiana, Landi Rentzo ( nu e segventiala), cu alimentare pana in debitmetru. sunt multumit pt ca am redus consumul ( de bani) dar instalatia nu e prea reusita, imi mai face figuri din cand in cand ( mai da cate un rateu atunci cand masina nu porneste din prima pe gpl). maine merg cu ea la verificarea de 1000 de km si o sa ii pun pe cei care mi-au montat-o sa vada care e problema.

 

multa bafta si merci pt raspunsuri !!!

172396[/snapback]

 

Aceeasi problema la mine!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

si eu mai completez antigel dar mult mai rar ca tine.

 

vezi caloriferul sa nu aiba scurgeri

uita-te si tu sub masina cu motorul cald la raelanti si caldura pornita

se poate sa curga pe undeva pe galerie si sa se evapore incat sa nu se observe

sau verifica garnitura de la _chiulasa_.

la GPL nu ma pricep si cu trepidatul, cred ca trebuie sa echilibrezi roata

Link to comment
Share on other sites

Ms si eu pentru raspunsuri...ai motor in 12 sau in 24 valve? adica e d-ala capsulat :) ?

Vrei sa spui ca daca nu pornesti caldura nu-ti pierde antigel?  :blink:

off-topic..butelia e de 55litri..adica intra cca 43 litri in ea?

177247[/snapback]

 

 

Salut,

 

butelia are 60l , dar imi intra in ea maxim 48l ( 80% ) din capacitatea ei, restul este aer.

12 valve - 130 cp.

daca nu pornesc caldura nu imi pierde antigel deloc, dar cum e iarna , trebuie sa pornesc caldura ca fac turturi la volan :)

o sa ma uit zilele astea sa va d pe unde imi pierde antigelul.

Edited by dvz
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema la mine!!!  :blink:

177076[/snapback]

 

Cred ca ne-am cam luat teapa cu instalatiile astea. Ne-am uitat la bani si uite ca nu am facut bine. Acum cred, ca trebuia sa ne fi pus segventiale ( mai scumpe ce-i drept) dar mult mai performante. dar asta e, dai doamne romanului mintea cea de pe urma.....

 

 

Bafta multa si daca rezolvi problema anunta-ma si pe mine !!!!

Link to comment
Share on other sites

Instalatie Landi Renzo cu emulator de injectoare si Lambda Control System am eu de circa 20K km, merge fare probleme insa doar dupa ce am facut rost de interfata si soft pentru reglaj pentru ca agaricii de la service-ul ce au montat-o erau paraleli. Vezi ca antigel s-ar putea sa pierzi pe la T-urile de racord intre vaporizator si instalatia de incalzire. rateuri iti da pentru ca ai amestecul sarac sau aprindere necorespunzatoare.
Link to comment
Share on other sites

Poate nu ti-au montat corect modulul ala...purolator parca-i zice...si tie-ti inca mai merg injectoarele...care nu mai sunt alimentate cu benzina, (din moment ce ti-au intrerupt circuitul pompei si ti-au montat acolo un releu) si poate ele inca tzacane in gol..si s-au dus.. :blink:

Poate nu e asa...dar ai putea si tu sa verifici...trecand pe gpl..sa masori cu un voltmetru la unul din injectoare daca mai e alimentat...daca e...e nasol..daca nu..mai masoara-le si pe celelalte...desi ele sunt scoase simultan de acel modul

PS:poti sa pornesti direct pe gpl? ai comutator basculant pe instalatie? sau e cu pornire pe benzina, si daca accelerezi peste o anumita turatie trece pe gpl?

Link to comment
Share on other sites

Poate nu ti-au montat corect modulul ala...purolator parca-i zice...si tie-ti inca mai merg injectoarele...care nu mai sunt alimentate cu benzina, (din moment ce ti-au intrerupt circuitul pompei si ti-au montat acolo un releu) si poate ele inca tzacane in gol..si s-au dus.. :)

Poate nu e asa...dar ai putea si tu sa verifici...trecand pe gpl..sa masori cu un voltmetru la unul din injectoare daca mai e alimentat...daca e...e nasol..daca nu..mai masoara-le si pe celelalte...desi ele sunt scoase simultan de acel modul

PS:poti sa pornesti direct pe gpl? ai comutator basculant pe instalatie? sau e cu pornire pe benzina, si daca accelerezi peste o anumita turatie trece pe gpl?

183335[/snapback]

 

Salut,

 

pot sa o pornesc direct pe benzina, direct pe gaz sau poate fi pornita pe benzina si prin accelerare trece automat pe gaz.

dupa cum am mai spus, sunt multumit de faptul, ca gazul este mai ieftin, dar de felul in care merge masina, NUUUUUUUU ( MOMENTAN):blink:

inainte de montarea instalatiei GPL, masina mergea bine pe benzina, mai facea ea unele figuri dimineata la pornire , dar cred ca se rezolva problema doar prin schimbarea bujiilor.

oricum, nici instalatia care o am pe masina nu e una foarte foarte performanta ( parerea mea).

cand am dus masina sa imi montez instalatia am avut proasta inspiratie sa o las la aia 2 zile. cand m-am dus sa o iau de acolo, erau foarte incantati de felul cum trage, fapt care ma pus pe ganduri, pt ca imediat dupa ce mi-au zis chestia asta am avut probleme cu pompa de benzina ( nu aveam foarte multa benzina in rezervor cand am lasat-o la ei).

pompa se aude cum baga benzina ( cand o pornesc pe benzina) si se opreste cand o trec pe gaz, dar are un zgomot mult mai accentuat decat avea inainte.

este foasrte posibil ca injectoarele sa fie infundate sau eu stiu .... deoarece cand o las sa imi mearga pe benzina pe loc la relanti masina merge , dar cand vreau sa plec cu ea , merge vre-o 10 m dupa care se opreste motorul. Am desfacut bujiile si sunt ude, fapt care ma face sa cred ca in loc sa imi pulverizeze benzina, o "pisa" si de aici => bujiile ude si oprirea motorului.

norocul mare e ca imi place foarte mult acest model de la BMW ca altfel asi fi vandut-o de mult , dar asta e .

Link to comment
Share on other sites

Instalatie Landi Renzo cu emulator de injectoare si Lambda Control System am eu de circa 20K km, merge fare probleme insa doar dupa ce am facut rost de interfata si soft pentru reglaj pentru ca agaricii de la service-ul ce au montat-o erau paraleli. Vezi ca antigel s-ar putea sa pierzi pe la T-urile de racord intre vaporizator si instalatia de incalzire. rateuri iti da pentru ca ai amestecul sarac sau aprindere necorespunzatoare.

182245[/snapback]

 

 

interfata si soft pentru reglaj da-mi te rog mai multe detalii pentru ca sunt foarte interesat, poate imi rezolv si eu problema.

 

multumesc !!!!

 

ps: cu rateurile cred ca am descoperit problema: EU.

cand o porneam pe gaz, dupa ce se deschidea butelia o acceleram si astfel acumula gaze.

Acum e OK, porneste bine pe gaz.

Edited by dvz
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu nici un motor de la bmw nu se porneste cu piciorul bagat in acceleratie :blink: ..sa ma contrazica cineva, pls :)

@dvz...cum ai comutatorul de la gpl? e unul basculant sau e cu 2 taste?

184173[/snapback]

 

 

comutatorul este cu un singur buton care are 4 beculete pt indicarea cantitatii de gaz din butelie si 2 beculete care indica combustibilul cu care este alimentat motorul si care poate fi folosit in felul urmator:

 

dupa ce pun contactul

 

- o apasare pe buton, se aprinde beculetul din dreapta ce indica faptul ca motorul este alimentat cu benzina si poate fi pornita pe benzina si poate merge pe benzina.

- o apasare pentru a trece pe intermediar( porneste pe benzina si prin cresterea temperaturii motorului sau prin accelerare trece pe gaz)

- o apasare mai lunga ( pe acelasi buton ) face ca masina sa poata fi pornita direct pe gaz.

Link to comment
Share on other sites

interfata si soft pentru reglaj   da-mi te rog mai multe detalii pentru ca sunt foarte interesat, poate imi rezolv si eu problema.

Interfata este home-made (nu de mine), softul ti-l pot da oricand; anyway, daca ai drum prin Bacau pot sa-ti fac o testare a instalatiei GPL.

Edited by Wolfman
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.