Jump to content

probleme 520d


Recommended Posts

Salutare la toata lumea,sunt nou pe aici si incerc sa va detaliez o problema la masina mea,un e39 520d din 2003.

Toate bune si frumoase,toate merg ok dar in momentul cand pornesc clima si e in sarcina,in viteza 3,4,5 de la 2200-2500 turatii ai scade puterea motorului,nu face tot timpul dar deja e suparator.Daca clima e oprita totul este normal,merge perfect,nu se simte scaderi de putere,doar cu clima pornita.Cateodata in relanti are unele intreruperi dar nu oscileaza turometrul deloc.

Am puso pe un tester iar tipul mi-a zis ca e debitmetrul de aer,ca nu mai lucreaza in valorile care ar trebui,e posibil asa ceva?

Am vazut si eu pe tester,mi-a aratat el ca in relanti valoarea debitmetrului era de 1000 iar accelerata era de 560,iar el zicea ca ar trebui sa fie tot 1000.

Ajutati-ma cu un raspuns,o lamurire,sa nu cumpar debitmetrul degeaba.Daca sa mai confruntat cineva cu o astfel de probleme.Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu zic ca nici macar in valorile de pe tester nu te poti increde intotdeauna.

Defectul tau intr-adevar pare a fi de la debitmetru. Dar in locul tau as lua un debitmetru de la un prieten si m-as convinge daca e diferenta.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

salutare tuturor,

am un e39 520d 2003 motor m47d20 136 ps, si de curand am avut o problema majora as putea spune, in sensul ca a intrat apa in ulei.Am inceput sa desfac motorul bucati sa imi dau seama de unde a aparut aceasta.am ajuns pana la axele cu came, si m-am oprit pt ca nu stiu cum sa ma uit la semne pentru a putea sa il pun inapoi (distributia) care e pe lant.cine poate sa dea o mana de ajutor cu ceva informatii despre punerea distributiei, eu sunt in germania.

Se potriveste de pe e46 motorul pe e39? acelasi 136 ps.

cu stima Mihai D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare tuturor,

am un e39 520d 2003 motor m47d20 136 ps, si de curand am avut o problema majora as putea spune, in sensul ca a intrat apa in ulei.Am inceput sa desfac motorul bucati sa imi dau seama de unde a aparut aceasta.am ajuns pana la axele cu came, si m-am oprit pt ca nu stiu cum sa ma uit la semne pentru a putea sa il pun inapoi (distributia) care e pe lant.cine poate sa dea o mana de ajutor cu ceva informatii despre punerea distributiei, eu sunt in germania.

Se potriveste de pe e46 motorul pe e39? acelasi 136 ps.

cu stima Mihai D

da se potriveste, e acelasi motor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.