Jump to content

PROBLEME PORNIRE BMW E46 COMPACT


Recommended Posts

Am o problema cu masina mea si vreau sa va cer sfatul tuturor care au mai intalnit problema mea.

Am un bmw 318 ti compact 143cp si am urmatoarea problema,cand vreau sa pornesc masina dau la cheie porneste dupa care incepe un pic sa tremure si moare motorul,dau iar la automat porneste iar tremura vreu sa acelerez nimic moare.

Stau un pic dau la cheie porneste si Merge IMPECABIL treaba de mai sus nu se intampla mereu se intampa cand si cand dar este enervant.

Masina porneste si la sfert doar cand o apuca pe ea face asa.

Nu sunt alte probleme nu scoate fum, trage foarte bine nu merge inecat nu oscileaza relantiul doar cand o apuca pe ea face faza asta doar la pornire.

Multumesc si astept sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

asa am patit si eu dar la e36 compact. asa a inceput si la mine. cand o porneam se oprea motorul in 2 secunde. la a 3 a pornire nu mai facea asa, dar cu timpul a inceput sa faca si la a 3 a si apoi la a 4-a pornire pana cand nu mai statea la relanti deloc desi in mers era totul perfect, tragea, nu se ineca...

Ieri am rezolvat problema. Era un furtun aproape rupt. Probabil ca a inceput printr-o crapatura mica apoi cu timpul s-a marit si de-aia nu mai statea deloc la relanti in ultimele luni. La mine a fost furtunul prin care recirculau gazele...si tot ieri am gasit fisurat si furtunul gros care este intre corpul cu clapeta de acceleratie si debitmetrul de aer. verifica-le si tu pe toate, s-ar putea sa ai aceeasi problema ca mine.

Edited by CodMedia
Link to comment
Share on other sites

Am luat toate furtunele care le-am vazut eu la mana la verificat nu este spart sau rupt nici unul ce poate sa fie

Se poate sa fie de la pompa de benzina cum se manifesta daca este pompa ,de la ce o fi cu pornirea asta ca nu face mereu si este este foarte ciudat.

Link to comment
Share on other sites

Am o problema cu masina mea si vreau sa va cer sfatul tuturor care au mai intalnit problema mea.

Am un bmw 318 ti compact 143cp si am urmatoarea problema,cand vreau sa pornesc masina dau la cheie porneste dupa care incepe un pic sa tremure si moare motorul,dau iar la automat porneste iar tremura vreu sa acelerez nimic moare.

Stau un pic dau la cheie porneste si Merge IMPECABIL treaba de mai sus nu se intampla mereu se intampa cand si cand dar este enervant.

Masina porneste si la sfert doar cand o apuca pe ea face asa.

Nu sunt alte probleme nu scoate fum, trage foarte bine nu merge inecat nu oscileaza relantiul doar cand o apuca pe ea face faza asta doar la pornire.

Multumesc si astept sfaturi.

ti se aprinde vreun martor in bord?vreo eroare?

 

primul pas ar fi sa o pui pe un tester....sa vezi daca ai vreo eroare.

 

cauze pot fi mai multe:

-senzor/senzori axe came-iti apare pe tester eroare

-pompa de benzina obosita (in final o sa moara si trebuie sa o schimbi)

-vreun contact imperfect, o mufa ce nu mai sta bine(asta e cel mai greu de descoperit), insa ai putea sa verifici vizual

Link to comment
Share on other sites

Am o problema cu masina mea si vreau sa va cer sfatul tuturor care au mai intalnit problema mea.

Am un bmw 318 ti compact 143cp si am urmatoarea problema,cand vreau sa pornesc masina dau la cheie porneste dupa care incepe un pic sa tremure si moare motorul,dau iar la automat porneste iar tremura vreu sa acelerez nimic moare.

Stau un pic dau la cheie porneste si Merge IMPECABIL treaba de mai sus nu se intampla mereu se intampa cand si cand dar este enervant.

Masina porneste si la sfert doar cand o apuca pe ea face asa.

Nu sunt alte probleme nu scoate fum, trage foarte bine nu merge inecat nu oscileaza relantiul doar cand o apuca pe ea face faza asta doar la pornire.

Multumesc si astept sfaturi.

acelasi lucru patesc si eu la acelasi motor, dar face asa numai cand e foarte cald afara. nu stiu ce are. pompa de benzina noua, filtre, bujii, bobine toate 4 la fel.ma face de ras :))

Edited by 523ie39
Link to comment
Share on other sites

Salutare All,

 

Am si eu aceeasi problema , la un bmw 318 coupe , an fabricatie 2001, benzina, 118 cp, m43, cand este foarte cald afara, catepdata nu porneste din prima cheie, posibil nici din a doua( sau porneste se tureaza pana la 1000-1200 rpm apoi moare), porneste la a 3-a cheie numai daca apas acceleratia.

 

Sa zicem intr-un fel ca sun fan bmw, am doua testere, unul pentru programul IMPA, unde nu vad prea multe , decat variatii si cotatii curente ale motorului la relanti- unde numai variatiile volumului de aer sunt peste masura dar am cumparat de curand bmw scanner 1.4.0 cu totate mufele incluse, inclusiv mufa rotunda pentru modelele dinainte de 2000(daca e cineva intersat), am scanat masina si am aflat erorile din atasatment.

 

Initial am avut eroare pe : tank ventilation valve ( adevarat cand ploua afara , am un miros ciudat de benzina in masina???/) --apoi aceasta eroare a disparut si au aparut erorile din atasament:

ERORI BMW RADU AG 50 TEO.txt

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspuns la toti,

Ok am inteles o sa o pun saptamana care vine pe tester.

Daca este una din cele enumarate de voi senzor ax cu came sau senzor vibrochen,daca nu pompa de benzina obosita este scump ca costuri?

filtru de benzina poate sa faca treaba asta doar la pornire asta ar fi cea mai ieftina varianta.

Unde sa ma duc la tester la filaret sau imi recomandati pe cineva in bucuresti?

Am uitat sa spun nu se aprinde niciun bec in bord.Multumesc.

Edited by EMMA
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspuns la toti,

Ok am inteles o sa o pun saptamana care vine pe tester.

Daca este una din cele enumarate de voi senzor ax cu came sau senzor vibrochen,daca nu pompa de benzina obosita este scump ca costuri?

filtru de benzina poate sa faca treaba asta doar la pornire asta ar fi cea mai ieftina varianta.

Unde sa ma duc la tester la filaret sau imi recomandati pe cineva in bucuresti?

Am uitat sa spun nu se aprinde niciun bec in bord.Multumesc.

intra la sectiunea servicii, si poti gasi un user sa iti faca o diagnoza; in sectiunea vanari piese poti sa iti faci idee cam ce preturi sunt la piesele respective, insa inainte de a te gandi sa cumperi piese, mergi la diagnoza/verificare, si apoi o sa vezi care este problema.

Link to comment
Share on other sites

Sall all,am fost azi la o diagnoza nu la filaret ca astia ma programase tocmai vineri si nu am cum ,am fost sa fac diagnoza la un service vizavi

de spitalu colentina au ca aparate ce au sa cei de la bmw filaret nu spun numele la service ca sa nu zica cineva ca fac reclama.

Problema este ca nu sa gasit eroarea de la ce face magaria cu pornirea,masina este in parametri normali au spus.

Acum eu ce sa fac in situatia de fata nu am rezolvat nimic cei de la service au curatat un releu cica era oxidat si are legatura cu pompa de benzina

nu au cerut bani in plus pentru treaba asta dar ei au spus ca au mai intalnit la multe treaba asta cu releul de la pompa.

Sa mai intalnit cineva cu treaba asta cu pornirea si sa moara motoru dupa 2-4 sec dupa care daca dai iar la automat sa nu mai faca si sa mearga ff bine.

Am intrebat daca nu este de la pompa de benzina au spus ca daca era de la pompa, filtru benzina facea si in mers in sarcina un semn ceva.

Cred ca este SF masina asta,astept opinii/ sfaturi / indrumari orice imi este de ajutor multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Cam asa se manifesta si la mine doar ca la maxim a 2-3 cheie o ia normal doar ca face mai rar la ce sa ma astept.

pe tester nu a dat nimic ca nu facea asa pornea din prima.

AL 2 VIDEO ESTE EXACT CUM FACE A MEA

http://www.youtube.com/watch?v=1kV8kECtnGg&feature=plcp

Edited by EMMA
Link to comment
Share on other sites

Cam asa se manifesta si la mine doar ca la maxim a 3-4 cheie o ia normal doar ca face mai rar la ce sa ma astept.

pe tester nu a dat nimic ca nu facea asa pornea din prima.

 

Asa face si la mine doar iarna si face doar o data adica la a 2-a cheie o ia ...Ma gandeam sa nu fie de la bujii, ar trebui sa incerci o curatare a lor le arzi si dupa le cureti cu o perie de sarma... Asta aveam si eu degand dar acum nu mai face :-??

Link to comment
Share on other sites

Nu este de la benzina am bagat de 99 2 plinuri in vacanta si tot face, am facut tot ce au zis CEI DE PE FORUM.

Astept in continuare sfaturi.

Multumesc.

Darius_x ce ai vrut sa zici cu acul de la apa???

Edited by EMMA
Link to comment
Share on other sites

Am si eu acelasi motor. Din ce am vazut pe forum problemele cele mai intalnite sunt de la:

- intinzator lant distributie - se recomanda schimbarea intinzatorului (,patine, lant si punerea la punct a distributiei)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/119984-zgomot-distributie-n42/

 

- cei doi senzori de la axele cu came si senzor vibrochen care se pare ca nu dau neaparat erori - tot asa se recomanda schimbare doar cu piese originale

 

Daca nu te duci la un mecanic bun si familiarizat cu motoarele astea e putin probabil sa-i dai de cap...

Link to comment
Share on other sites

Aceasi problema pe acelasi motor 318i 143cp am intalnit-o chiar zilele trecute, nu vroia sa porneasca din prima cheie,pe tester nu imi arata nimic ...s-a dovedit a fi debitmetu defect ,l-am schimbat cu unul nou bosch ,acum masina porneste perfect am scapat de problema .Iti recomand sa verifici debitmetru, sa pui o benzina superioara gen alto 101 si un flacon de solutie pt curatat injectoare vei obs imbunatatiri .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ma inscriu si eu la problema asta.am si eu aceasi problema.in special am vazut ca e caracteristica la rece.de obicei la prima pornire cu motoru rece.invarte, are acel tremurat cu turometru osciland...sub 1000 de ture.... dupa care moare. dau la cheie iar, porneste ca noua.

as suspecta o alimentare prosta.insuficienta....probabil pompa da debit prea mic.dar si un debitmetru..cu o nereglae corespunzatoare a dozajului de aer.inca nu am idee fixa.am curata clapeta de acceleratie.tot asa e.am caut undeva aer fals cumva.dupa pornire am un relanti cam scazut....undeva 680-710.de aici banuiesc o alimentare slaba sau un ameste prea sarac(ori intra aer fals ori e prea putina benzina).cu clima pornita se ridica acul...la 900 cam.si dispare tremuratul.gandindu-ma ca ii da benzina mai multa are ameste ok si merge ok atunci.intr-o logica de baba.

o sa revin cu ocazia unui tester desi pana cuma nu am nici o eroare si nici un bec in bord aprins.masina merge bine.daca nu o sa vb cu comandantul Picard sa o bage in urmatorul episod din Star Trek.

Edited by tttrix
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
azi am lasat motoru sa se incalzeasca.am scos mufa de la debitmetru.nici o schimbare pe motor... :blink: ..am mers la o tura cu ea cu el scos.pe portiunea de franare.scoasa la liber..am vazut ca scade turometru pe la 500..in rest nici o diferenta notabila....o sa curat debitmetru cat de curand.si o sa revin.
Link to comment
Share on other sites

Eu vad ca la mine nu mai face de ceva vreme este ceva ce nu pot explica acum merge super bine.

Am vb cu un prieten de afara si la el facea la fel,rezolvarea la el a fost un update.

Daca o mai apuca iar va tin la curent acum merge super :startle: :brr: :brr: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Cam asa se manifesta si la mine doar ca la maxim a 2-3 cheie o ia normal doar ca face mai rar la ce sa ma astept.

pe tester nu a dat nimic ca nu facea asa pornea din prima.

AL 2 VIDEO ESTE EXACT CUM FACE A MEA

http://www.youtube.com/watch?v=1kV8kECtnGg&feature=plcp

 

 

Salut. sunt curios daca ai rezolvat problema si daca poti sa`mi dai un sfat in privinta asta. tin sa anunt ca am si eu aceeasi problema cu pornirea si disper maxim ...318i 118cp nu stiu alte detalii referitoare la modelul motorului..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
salut tuturor. sunt nou pe forum. detin un 318i din 2003, motor N42, 143 cp, aceeasi problema am avut-o si eu...porninea foarte grea cand acul de la apa era pe portiunea " albastra " in bord, nu conta dimineata, seara etc. problema am rezolvat-o printr-un update de soft. Pot sa va spun ca se schimba tot mersul motorului, consum etc. Recomand update soft la cei care au problema cu pornirea masinii cand motorul este rece . Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.