Jump to content

Ventilator A/C e39 2001


Recommended Posts

cum ziceam, am intrebat (indirect) azi la un service specializat pe alternatoarea, nu se baga,e capsulat, prea mult de munca si prea scump bla bla bla, sa iau altul.. <_<

 

 

vrajeala sa scape de tine. habar nu au despre ce e vorba dar stiu ei sigur ca nu se repara, sau mai exista varianta in care nu vor sa faca munca multa pe bani putini. la multe service uri nu te poti duce cu nimicuri din astea ca oamenii au probleme serioase (banoase) de rezolvat

 

Multumesc.Ma uit maine.Dar slabe sanse ,bine ar fi sa fie doar o siguranta.

 

 

cel mai probabil , electroventilatorul tau e in moarte clinica.......

Edited by MariusAgar
Link to comment
Share on other sites

daca ai din ala cu doua fire care intra in motor iti dau eu unul gratis, nu trebuie sa platesti decat transportul la posta

0766346456

 

nu toate electroventilatoarele au structura : 3 fire - controller - 2 fire - motoras.......exista si modelul asta dar mai sunt si altele in care nu poti pune 12v direct pe motoras

 

ok, am inteles ,eu inca nu am intalnit modelul celalalt, cat traiesti inveti :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Am reparat ventilatorul sa zicem...dar am sesizat altceva... ca problema ar fi de la masina...si anume ca nu se trimite nici un impuls pe firul cel subtire care vine din DME....si ii da lui intensitate cat sa se invarta.

 

Apelez la toti care au e39... ventilator clima cu 3 mufe.. 2 groase si 1 subtire...si masoare ce tensiune este intre firul subtire si groud. ATENTIE: masina sa fie pornita sau cheia in step 2...

 

 

"Ok the three wire are two big wires 12v and earth and the 0.5 wire is the activation wire from the DME,this is a pulse width modulated signal, which means the more volts sent down the wire the faster the fan will turn.

Please check when the fan is plugged in there should be battery voltage on the 0.5 wire and when unplugged there should be about 4-6 volts just with the key in postion two.."

 

Mie imi lipseste aceasta tensiune .... am 0.3 si cand e pornita si cand e oprita masina...

 

Dar daca mi ar lipsi freon ar trebui sa bage rece in masina??

Link to comment
Share on other sites

tensiunea e ok ,daca e asa cum zici, pe firul subtire e in regula cat e 12 si, cand incepe sa scada tensiunea de pe el va da comanda sa porneasca ventilatorul,poti sa probezi pornind clima si masoara firul subtire cu masa si tensiunea o sa scada cu cat scade mai mult cu atat mai mult se va invartii ventilatorul.

acuma ca am lamurit ,problema e strict dupa mufa spre ventilator, motorul de ventilator are in spate pe unde intra firele alea groase un capac de plastic care se da jos cu grija si pui acolo tensiune, atunci vei stii daca e motorul sau modulul care da comanda, bafta

:thumbsup:

 

tensiunea la firul subtire si masa... cu masina pornita sau oprita ( cu clima pornita si fara) e 0.2- 0.3 ..... ar trebui sa fie mai mare,nu? ca doar aia ii da impulsul de a pleca ventilatorul....

Din ce cauza nu am tensiunea intre fir subtire si masa?

Link to comment
Share on other sites

nu vreau sa vorbesc prostii dar am impresia ca pe firul ala vine un semnal dreptunghiular pe care nu ai cum sa l vezi tu cu aparatul de masura. aici nu e vorba un motor banal la 12v, e vorba de un controller. informatiile se stransmit sub forma de semnale ( dreptunghiulare cred). am impresia ca o sa va chinuiti si nu o sa puteti masura ceva pe firul ala subtire......zic si eu....
Link to comment
Share on other sites

ar fi foarte bine, usor si simplu daca un binevoitor de pe forum cu acelasi model de ventilator ar masura, daca m as lamuri cu chestia asta as putea sa dorm si eu calumea..ca de 1 saptamana imi zbat creierii pe siteuri in toate limbile.

Daca as sti ca si alti useri n au valori, il trimit la reparat la tine :p

Link to comment
Share on other sites

am fost la 2 si nu stiu...sunt batuti in cap cu totii... am fost si la electrician...dar nu toti sunt asa de priceputi

m am sarutat de "schimbatorii de piese"

daca ar fi dupa ei trebuie sa schimb toate piesele pana au rezultate...

Edited by Fan_XBMW
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

nu a fost...chiar am reparat unul...se poate repara doar ce tine de bobinaj...sa faci lipitura...dar ce tine de modul cam greu de crezut ca cineva il poate repara...

Piesa care era "bubuita" la mine in modul se gasea undeva in china si trebuiau cumpara en-gros vreo 2000 bucati.

Nu am avut norocul ca modulul sa fie bun ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.