Jump to content

318 CI 2002 - RHD


fuelforlife

Recommended Posts

avand in vedere ca ma plictisesc foarte tare , am venit in concediu acasa intr-un moment nu prea potrivit (toate cunostinele mele sunt plecate :) ) am zis ca sa imi prezint si eu masina mea

locuiesc in anglia de un an si ceva , drept urmare e cu volan pe dreapta :)

 

e vorba de un 318ci , 2002 , cumparat in urma cu 1 an (peste cateva zile ) motorul valvetronic n42b20a

momentan are 272.000 km am cumparato la 248.000 kmcu carte service istoric la bmw

masina e cu pachet M II exterior cat si interior (volan , bandouri praguri , scaune )

pana acuma am schimbat -

- placute frana si discuri spate

- o sonda lamba

- bucsile de la brate fata

- o ringurile de la valvele solenoid

- un furtun de apa care era prea uzat

- intinzatorul de lant (era totusi modelul mai nou pe masina dar totusi l-am schimbat sa scap de griji)

- si bineneteles toate filtrele si ulei

si urmeaza zilele astea sa schimb garnitura de la baia de ulei

 

momentan nu are nici o problema (inafara de garnitura de la baia de ulei) masina merge foarte bine super multumit

consum 8.4 la 100/km anglia-cluj (2400 km) super multumit avand in vedere ca am alergato chiar mult 140-150kmh din belgia incoace

 

ca dotari

VIN WBABV72070JZ76977

Type code BV72

Type 318CI (EUR)

E series E46 (2)

Series 3

Type COUPE

Steering RL

Doors 2

Engine N42

Displacement 2.00

Power 105

Drive HECK

Transmission MECH

Colour TOPASBLAU METALLIC (364)

Upholstery STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)

Prod.date 2002-07-10

 

Close Options

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

S169A ABGASNORM EU3 EU3 exhaust emissions standard

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel

S302A ALARMANLAGE Alarm system

S338A M SPORTPAKET II M Sports package II

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning

S550A BORDCOMPUTER On-board computer

S650A CD-LAUFWERK CD player

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Preparation, BMW 6-CD changer I-bus

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Aerodynamics package

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Interior moldings Alu Black Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights

S789A M LM-RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG BMW LA wheel, Individual

L812A ENGLAND/IRLAND AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GREAT BRITAIN

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Delete cross-pattern operation

S880A ENGLISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature English

S995A AENDERUNGSSPERRE Dummy-SALAPA

 

Close Standard equipment

Code

 

Description (interface)

 

Description (EPC)

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Language version English

 

 

tot ce am facut pana acum am schimbat interiorul am pus unul din piele gri cu scaune electrice (l-am gasit la un pret bun si am zis sa il schimb ) si niste distantiere pe spate de 10mm pe ax

momentan nu prea am alte planuri cu ea , vreau sa o mentin intro stare cat mai originala si totul sa fie cum trebuie (motor si restul)

 

 

 

a si am becul de la airbag aprins

 

referitor la poze , nu am poze cu interiorul nou , am sa revin cu ele mai tarziu

 

salutari , drumuri bune tuturor !!

post-52826-0-89022200-1344195095_thumb.jpg

post-52826-0-13454900-1344195100_thumb.jpg

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

cat te-a costat drumul din anglia-romania? vreau sa-mi aduc un e36 pt piese,ca sa nu-i mai imbogatesc pe cei care au dezmembrari :)) Frumoasa masina,sa te poarte cu placere si fara incidente,peste tot!

 

 

pai treaba e in felul urmator ,pai drumul ... feribotul daca il cumperi dus intors in aceeasi zi e 20de lire , + vinieta pe austria 8euro si ungaria 12euro

restul benzina , eu benzina in jur de 200 de litri aia e cam 300 de euro la o medie de 1.5euro/litru

deci cam 350 de euro e un drum. + drumul incolo aprox 100 de lire (avion) si costul masinii de la 300 de lire in sus (depinde ce cauti exact)

dar tine minte ca lira acum e aproape 6 lei .... daca vrei sa vi anunta-ma si te ajut cu cea mai mare placere am si un tester sa i faci inainte de cumparare daca o sa fie

 

salutare, cat av avut asigurare in primul an? conduci cu carnetul de romania?

 

 

salut , da eu sunt tot cu carnetul de romania nu l-am schimbat inca

asigurarea in primul an a fost 49lire/luna * 9 rate + 1 deposit de 120 lire

dar cand am plecat in anglia mi-am dus cazier de la politie tradus , am facut asigurare la churchill pentru ca ei au fost singuri care mi-au acceptat dovada de No Claim Discount care e de 7 ani .

acum inainte sa vin in concediu am reinoit polita de asigurare tot cu ei platesc 40 de lire pe luna * 9 rate + 120 deposit , eu sunt multumit , avand in vedere ca e full comprehensive (casco)

acum cand ma intorc ma gandesc sa il schimb , am telefonat la asigurari si le-am spus ca am carnetul de RO , si ca vreau sa il schimb , ( ma gandeam sa nu imi creasca asigurarea dupa ce am sa il schimb) si au zis ca e ok , pretul va ramane la fel

Link to comment
Share on other sites

pai vezi ca atunci cand schimbi carnetul o sa ai carnet nou de anglia , dar la tine nu conteaza ca deja ai un an cu no claim.

 

pe mine nu m-a dus capul sa fac la fel ca si tine, eu mi-am luat carnet de anglia si in primul an am platit 1600 :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

aoleo , e mult , stai si in Londra? daca da sa stii ca si ala e un factor foarte mare ! si eu daca stateam in Londra aveam in jur de 80 de lire pe luna,

a patit si un prieten de al meu la fel ca tine

la tine pe permis la data dobandiri permisului/ data eliberari ce scrie ? data cand l-ai schimbat in Anglia?

Link to comment
Share on other sites

pai aici e problema ca data dobandirii e data cand l-am luat. dar am auzit ca se poate sa-ti treci vechimea din carnetul de ro pe carnetul de uk daca aduci hartii de la asigurator cu no claim si alte minuni. eu l-am schimbat pentru ca , cu carnetul de romania aveam cote de asigurare de genul 4000- 4500 si aveam ani vechime pe el, de ce imi dadea asa de mult habar nu am. acuma e prea tarziu imediat termin anul si imi scade si mie
Link to comment
Share on other sites

testeru e doar pt motor sa fie ok,eu vreau o masina de acolo mai mult pt maruntaie,am vazut ca pe acolo majoritatea au kit M si interior semipiele sau M cu vadere,si chiar am gasit pe ebay niste masini destul de dotate la 500 lire,in romania am cautat interior semipiele si mia cerut 500 euro,si cred ca e mai comvenabil langa 500 euro sa mai pun 500 si sa aduc o masina cu totul.ca se mai gaseste cu timpu un cheder,un geam,un surub,o piulita etc.si un kit de M aici ajunge tot cam pe la 500 euro,nevopsit,asta mai inseamna inca 200 euro vopsitul,si cu putin noroc poate gasesc si aceeasi culoare fara a mai fi nevoie de vopsit.
Link to comment
Share on other sites

testeru e doar pt motor sa fie ok,eu vreau o masina de acolo mai mult pt maruntaie,am vazut ca pe acolo majoritatea au kit M si interior semipiele sau M cu vadere,si chiar am gasit pe ebay niste masini destul de dotate la 500 lire,in romania am cautat interior semipiele si mia cerut 500 euro,si cred ca e mai comvenabil langa 500 euro sa mai pun 500 si sa aduc o masina cu totul.ca se mai gaseste cu timpu un cheder,un geam,un surub,o piulita etc.si un kit de M aici ajunge tot cam pe la 500 euro,nevopsit,asta mai inseamna inca 200 euro vopsitul,si cu putin noroc poate gasesc si aceeasi culoare fara a mai fi nevoie de vopsit.

 

 

pai testerul e pentru motor binenteles , doar vi cu ea peste 2000 de km , macar sa stii daca are o problema ce e

si ce zici tu da e adevarat aici lumea are bani , o duc bine, cand isi cumpara masini le doteaza destul de frumos si cu bun gust ( marea majoritate) si sa stii ca sunt ingrijite , bine gasesti rebuturi ca in orice loc , dar la ce zici tu da merita , daca dispui de bani e o idee buna.

sa te uiti daca au MOT si Road Tax / verificare ITP si taxa de drum

verificarea e foarte importanta sa o aiba , eu zic sa uiti de cele care nu au verificare (M.O.T)

 

a da si pe langa ce am zis mai sus , poate sa fie si asigurare pe o saptamana care e cam 100 de lire ,( bine poti sa o iei si de la privat cu asigurare si sa il rogi sa lase asigurarea inca 2 zile pana ajungi acasa)

 

pai aici e problema ca data dobandirii e data cand l-am luat. dar am auzit ca se poate sa-ti treci vechimea din carnetul de ro pe carnetul de uk daca aduci hartii de la asigurator cu no claim si alte minuni. eu l-am schimbat pentru ca , cu carnetul de romania aveam cote de asigurare de genul 4000- 4500 si aveam ani vechime pe el, de ce imi dadea asa de mult habar nu am. acuma e prea tarziu imediat termin anul si imi scade si mie

 

 

oricum eu zic sa telefonezi inainte la mai multe companii de asigurari si sa le explici situatia, nu toate au aceleasi cerinte cand vine vorba de Claim Discount

merita incercat,

cu restul actelor cum stai? nino,blue,yelow? :)

Link to comment
Share on other sites

pai deja am asigurare la tesco, aia spun ca e prea tarziu sa mai schimb, dar din ce am vorbit cam toata lumea atata plateste +/- pe aici(kent).

 

acte am de toate, bineinteles nu am blue, dar nici nu-mi trebuie(pentru ce fac acum, nu zic ca nu mi-ar fi folositor), yellow as putea sa-mi scot dar sincer nu inteleg la ce mi-ar folosi :frantics:

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam si la varianta so aduc cu o platforma cva,ca mia zis cineva ca nu trebuie sa aiba M.O.T sau taxa de drum valabila daca o aduc cu platforma,acuma daca o fi adevarat nu am de unde sa stiu,iti zic si eu ce mi sa spus si mie,si de aia ti-am zis ca am gasit si la 500 lire,dar defapt ai dreptate sunt cazaturi ( SPARE or Repair) si ma gandeam la varianta cu platforma.mi-au zis niste baieti ca ei au adus cu platforma si ia costat in jur de 250 euro platforma. Edited by grecualex
Link to comment
Share on other sites

ma gandeam si la varianta so aduc cu o platforma cva,ca mia zis cineva ca nu trebuie sa aiba M.O.T sau taxa de drum valabila daca o aduc cu platforma,acuma daca o fi adevarat nu am de unde sa stiu,iti zic si eu ce mi sa spus si mie,si de aia ti-am zis ca am gasit si la 500 lire,dar defapt ai dreptate sunt cazaturi ( SPARE or Repair) si ma gandeam la varianta cu platforma.mi-au zis niste baieti ca ei au adus cu platforma si ia costat in jur de 250 euro platforma.

 

 

pai daca o aduci pe platforma nu mai ai nevoie de nici un mot sau asigurare , doar daca vi cu ea "pe roti" :)

250 de euro platforma ? sigur? e foarte bun pretul

daca e asa ia dami-l si mie ca data vitoare cand vin acasa ma urc cu pe platforma , beau o bere doua , mai vad un film , :)))

 

masina este frumoasa, dar pt Anglia , nu pt tarile cu sensul nostru de mers

 

 

asa e , cum te dai jos de pe feribot in franta deja 50% din farmec i dispare sa zic asa :)

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam si la varianta so aduc cu o platforma cva,ca mia zis cineva ca nu trebuie sa aiba M.O.T sau taxa de drum valabila daca o aduc cu platforma,acuma daca o fi adevarat nu am de unde sa stiu,iti zic si eu ce mi sa spus si mie,si de aia ti-am zis ca am gasit si la 500 lire,dar defapt ai dreptate sunt cazaturi ( SPARE or Repair) si ma gandeam la varianta cu platforma.mi-au zis niste baieti ca ei au adus cu platforma si ia costat in jur de 250 euro platforma.

 

lol nu cred faza cu 250 platforma, pai doar 200 e benzina dus :))) nu-ti trebuie MOT sa o transporti pe platforma, dar hai sa-ti spun un secret

 

daca masina nu are MOT si iti faci programare la MOT ai voie sa conduci masina pana la locul de testare in ziua respectiva, deci e relativ usor de scos din uk fara MOT, nu stiu ce faci in restul europei.

 

aa si pe langa asta iti trebuie si taxa de drum ca sa o poti conduce prin uk, care se poate plati parca pe 6 luni minim si e vreo £120. fi sigur ca la masini de £500 nu este nici o taxa de drum inclusa

 

daca vrei sa conduci masina acasa , sa fi foarte atent ca masina sa nu fie scoasa din circulatie, daca e scoasa din circulatie si o conduci , amenda e 5000 si esti pasibil de inchisoare.acuma mai nou s-a bagat o lege ca trebuie sa ai masina asigurata si de o ti in parcare fara sa o conduci, daca nu vrei sa o asiguri trebuie scoasa din circulatie , SORN mai exact e termenul aici

Link to comment
Share on other sites

lol nu cred faza cu 250 platforma, pai doar 200 e benzina dus :))) nu-ti trebuie MOT sa o transporti pe platforma, dar hai sa-ti spun un secret

 

daca masina nu are MOT si iti faci programare la MOT ai voie sa conduci masina pana la locul de testare in ziua respectiva, deci e relativ usor de scos din uk fara MOT, nu stiu ce faci in restul europei.

 

aa si pe langa asta iti trebuie si taxa de drum ca sa o poti conduce prin uk, care se poate plati parca pe 6 luni minim si e vreo £120. fi sigur ca la masini de £500 nu este nici o taxa de drum inclusa

 

daca vrei sa conduci masina acasa , sa fi foarte atent ca masina sa nu fie scoasa din circulatie, daca e scoasa din circulatie si o conduci , amenda e 5000 si esti pasibil de inchisoare.acuma mai nou s-a bagat o lege ca trebuie sa ai masina asigurata si de o ti in parcare fara sa o conduci, daca nu vrei sa o asiguri trebuie scoasa din circulatie , SORN mai exact e termenul aici

 

 

asa e

 

fara M.O.T . mai dai o spaga de vreo 40.50 de euro in vama ca sa te lase sa intri fara el :)

Link to comment
Share on other sites

oricum,ma mai documentez inainte nu ma arunc asa sa raman sechestrat prin nush ce tara :))=))

 

iti dai seama ca nu m-as risca fara MOT,totusi sunt o groaza de km de mers,nu ai cum sa treci prin atatea tari si sa nu te opreasca macar odata politia :| si e riscant,cel mai bine fara MOT dupa parerea mea e cu plaforma,iar daca are totu in regula cred ca 350 euro cum ai zis u ca tea dus drumul,mi se pare cat de cat ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.