Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

BMW 320

Recommended Posts

Salutare,

Sunt nou pe acest forum si de asta vreau sa mi cer scuze daca postez gresit sau unde nu trebuie.

As vrea cateva informati de la cei care cunosc.

In cateva zile trebuie sa imi ajunga masina din Germania BMW 320d 136 cp 2000 si intrebarile mele la care as vrea un raspuns ar fi urlatoarele:

Ce ulei trebuie sa folosesc ptr motor, filtre si restu?

Ce trebuie schimbat la el cand il achizitionez (masina este SECOND)?

De ce treuie sa ma feresc?

Dezavantaje?

Cum trebuie condusa aceasca masina...sunt incepator si poate par prostut cu intrebarile mele dar as vrea sa fiu informat cu cate putin din fiecare!

Va multumesc foarte frumos si va doresc multa sanatate.

Pentru inceput poti schimba:

-filtru ulei, polen, aer, motorina, epurator

-ulei 0W40 sau 5W30 (pune ulei BMW sau Castrol Edge)

-ulei servo

Eventual mai poti schimba ulei cutie + ulei diferential

In rest mai schimbi ce e stricat la masina.

De condus, o conduci cum vrei, dar iti sugerez sa nu mergi subturat ca vei strica turbina.

Nu merge sub 2000rpm, nu ii da talpa cu motorul rece si in mare cam asta e.

LE: Verifica si cureaua de la accesorii si de la clima, eventual si rolele ca pot fi uzate sau coapte.

Edited by Kenbobo

Pentru a fi ajutat mai mult ar fi indicat sa mentionezi si km din bord. Oricum la o masina din 2000 banuiesc ca sare de 200.000km

Uleiul Castrol poate fi folosit cu incredere ... un 5W40 sau 10w40 cred ca e ok. Pentru filtre mergi cu talonul la un magazin auto si iti da tot ce iti trebuie sa se potriveasca, ca marca MANN cred ca e OK. Schimb de ulei facut intre 10.000 si 15.000km nu mai mult. Cand iei masina schimba filtre ulei apoi mergi sa o vada un mecanic pentru o inspectie mai atenta.

Stilul de condus cu un diesel:

- nu se sta pe loc sa o incalzesti la plecare