Jump to content

bmw 320d e 90 2005


butcuu

Recommended Posts

1.Cum se porneste corect bmw 320d? apas pe buton fara sa tin ambreiajul calcat, se sting denzorii in bord, apoi tin ambreiajul calcat, sau apas din prima start cu pedala calcata?cum e corect?

 

2.La cate turatii e ideal sa schimbi viteza?

 

3.Are cineva manual 320d e90 in limba romana?

Link to comment
Share on other sites

1.Cum se porneste corect bmw 320d? apas pe buton fara sa tin ambreiajul calcat, se sting denzorii in bord, apoi tin ambreiajul calcat, sau apas din prima start cu pedala calcata?cum e corect?

 

2.La cate turatii e ideal sa schimbi viteza?

 

3.Are cineva manual 320d e90 in limba romana?

1. nu are nicio importanta, la ce te referi tu era la masinile de acum 10 ani; apasa ambreiajul si apasa butonul si gata; astea sunt povesti cu martorii :sorcerer: ;

2. ideal 2500-2700

3. eu am dar doar pe original, nu am format digital

Edited by teofrancisc
Link to comment
Share on other sites

1. nu are nicio importanta, la ce te referi tu era la masinile de acum 10 ani; apasa ambreiajul si apasa butonul si gata; astea sunt povesti cu martorii :sorcerer: ;

2. ideal 2500-2700

3. eu am dar doar pe original, nu am format digital

Schimba vitezele la 3000-3500.

Link to comment
Share on other sites

Schimba vitezele la 3000-3500.

 

Confirm!

 

La diesel, in mod normal, la 3000-3500? Ma rog, recomandarea este undeva peste 2000 sa schimbi, sa o tii in zona de turbo sa nu se faca depuneri :rolleyes:

 

 

Pai cum o tii in zona de turbo daca schimbi cand treci de 2000?

Edited by rashpy
Link to comment
Share on other sites

la modelele mai noi de disel ,turbina intra mai jos,pe la 1750 rpm,deci daca schimbi la 2.000 esti in turbo,daca schimbi la 3500 mergi numai a1a si a 2a prin oras....

LOl,mersul ti-l faci dupa trafic,schimbi si la 1500 daca e nevoie,dar daca ai drum liber chiar si in oras... eu zic ca e bine sa schimbi la 3000-3500...mersul ti-l faci cum vrei tu,schimbi cum vrei tu si nu e obligatoriu sa schimbi mereu la fel.

Link to comment
Share on other sites

LOl,mersul ti-l faci dupa trafic,schimbi si la 1500 daca e nevoie,dar daca ai drum liber chiar si in oras... eu zic ca e bine sa schimbi la 3000-3500...mersul ti-l faci cum vrei tu,schimbi cum vrei tu si nu e obligatoriu sa schimbi mereu la fel.

cel mai bine asa

si pana la urma asculta si tu putin motorul si vezi ce iti cere

Link to comment
Share on other sites

omul are diesel nu benzina :) 3000-3500 schimbi la benzinar,diselu intra pe rosu la 4500,la acest 320d cuplu maxim de 320nm incepe de la 2000 rpm

 

 

acum depinde initiarorultopicului ce intelege prin schimbul ideal pentru mers normal prin oras, goarna/economie

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

Imi poti trimite si mie te rog frumos manualul ala in limba romana? mail: mikken_rom@yahoo.com

 

Poti eventual sa-l pui pe transfer.ro daca e mai mare.

 

10x

 

 

Dati mail la BMW romania pentru manual in lb romana! Eu am trimis solicitare acum 2 sapt(parca) si ieri m-am pomenit cu baiatul de la curier cu coletul. Este un CD in carcasa ca cea cu care vine navigatia de BMW. E gratis totul!

Link to comment
Share on other sites

nu are cum sa fie cuplu doar 320nm pt ca la e46 e 330nm si din cate stiam la e90 e mai mare cu 10nm.Eu sunt de parere ca asa se schimba pe la 3000 nu la 2000 ca se merge cu ea subturata. si inca ceva la 5000 intra pe rosu.Eu am e46 320d si nu schimb niciodata sub 2500 doar daca e fff aglomerat..ca nu ai cum sa mergi asa...
Link to comment
Share on other sites

la modelele mai noi de disel ,turbina intra mai jos,pe la 1750 rpm,deci daca schimbi la 2.000 esti in turbo,daca schimbi la 3500 mergi numai a1a si a 2a prin oras....

 

ai tu diesel si daca schimbi la 2000 cade pe 1750? lol, am auzit-o si pe asta.....

 

p.s: pt. un mers sanatos cu diesel turbo, e recomandat sa schimbi cel putin la 2500rpm si sa o ti cat mai des in plaja de cuplu maxim.

Edited by Geme
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa mergi cu ea cat mai turara, unde este posibil,pt ca altfel apar depunerile la supape si o sa te coste destul de mult reparatiile.Eu am mers cu ea batraneste cam 20 mii km si am stricat o turbina plus ca am avut depuneri de calamina pe supape.Cei de la bmw m-au sfatuit sa merg mai sportiv si chiar ca merge mai bine.Sfatul meu este sa mergi sportiv pe distante de minim 100 km macar la 2 saptamani pt ca mersul exclusiv in oras nu e sanatos deloc.
Link to comment
Share on other sites

schimba cum simti, nu fi si tu unul din aia care sta in trafic cu ochii pe ceasuri.

 

+1

Mie la E87 LCI imi indica in bord cand sa schimb viteza si de regula dupa 2000rpm imi cere asta. La mers cuminte, nu vad nicio problema in a schimba la 2100-2200rpm. Totul tine de cat de grea ai pedala ca daca schimbi la 2200 si apoi in superioara iti cade pe 1400rpm turatie si tu ii dai blana, riscul de a avea depuneri eventual de a crapa turbina sunt mari. In fine, cred ca tine de experienta soferului si prea putin de ceasurile din bord...

Link to comment
Share on other sites

Cum naiba sa ai un motor diesel turbo si sa schimbi la 2000?

De dracu nu va luați SDI ?:)))

Eu schimb la mers normal in 3000 si la mers mai sportiv in 4500 si masina merge perfect...

Am fĂŁcut si eu prostia sa schimb mai jos cand am luat masina si nu a fost ok!

Link to comment
Share on other sites

De ce nu a fost ok strees? De-aia va plangeti toti ca s-a dus volanta si ambreiajul ori ca va consuma mult. Ma gandesc ca cei de la BMW nu-s idioti din vreme ce e astfel gandit softul masinii care cere schimbare la 2000-2100rpm :) Zic...

 

Daca nu e nevoie de mers sportiv, de accelerare violenta, nu vad niciun motiv de a nu schimba la 2100-2200rpm. Si sunt sofer de 11 ani cu 3 dieseluri la activ si peste 400000km facuti si n-am avut niciodata probleme cu turbina, ambreiaj, volanta, la niciuna dintre masini :)

 

L.E. Remapate toate 3 :) la Dragos Voinea

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Hai sa o spunem pe aia dreapta. E important sa mergi cu masina in toate felurile, echilibrat. Sa mergi si tare sa se arda depunerile/daca e cazul, sa mergi si normal/incet daca e trafic. Nu trebuie sa schimbi tot timpul sub 2000 si nu trebuie sa schimbi tot timpul peste 3000. Trebuie sa ai un stil de condus "echilibrat"... :thumbsup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.