Jump to content

Diferenta Suspensie standard VS. Eibach Pro Kit


Recommended Posts

Pentru cei care vor sa faca un upgrade cu gust

 

Pareri Pro:

- estetic nu mai vorbim

- la condus paraca-i alta masina. foarte ferma, tzapana

- stabilitate sporita

- timp de franare mult mai mic

 

Pareri Contra:

- Deocamdata nu am.

 

Poze BEFORE:

 

dupa cum se observa, des intalnitul "fund lasat".

http://img545.imageshack.us/img545/851/dsc01691z.jpg

 

in poza asta imi incapea pumnul intre aripa si roata

http://img593.imageshack.us/img593/3610/dsc01697p.jpg

 

http://img824.imageshack.us/img824/3154/dsc01693m.jpg

aici se observa mai bine ca masina mea statea ridicata de fata

http://img823.imageshack.us/img823/4628/dsc01695or.jpg

 

Poze AFTER:

 

Rotile care le-am avut au fost 205/65/r15. acuma am 225/45/r17. deci practic masina a coborat cu 50mm. 30mm de la suspensie plus 20mm diferenta de balon (aproximativ)

http://img266.imageshack.us/img266/7418/dsc01878v.jpg

 

acum doar 2 degete pot baga intre aripa si roata :D

http://img204.imageshack.us/img204/1416/dsc01879vc.jpg

 

nervoasa frate :))

http://img51.imageshack.us/img51/4977/dsc01881yj.jpg

 

http://img829.imageshack.us/img829/3753/dsc01880r.jpg

 

noroc la toata lumea :drinks:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rotile care le-am avut au fost 205/65/r15. acuma am 225/45/r17. deci practic masina a coborat cu 50mm. 30mm de la suspensie plus 20mm diferenta de balon (aproximativ)

Aici gresesti rotile sunt la fel de mari, balonul intradevar este mai mic dar janta este mai mare deci nici o diferenta la roti!

Link to comment
Share on other sites

eu am pus rotile una langa cealalta. 205/65/r15 ii mai inalta cu 2cm fata de 225/45/r17. daca am zis vreo prostie sa imi fie cu iertare :D.

 

chestia e ca in talon nu am prevazut 205/65/r15 ci max 205/55/r15. am pus balon mai inalt ca au fost cauciucuri de iarna si am vrut sa o inalt putin.

 

Setul de arcuri ii special conceput pentru a folosi amortizoarele stock. Asta in cazul Eibach Pro Kit. Mai este Eibach Sport kit, arcurile rosii la care nu mai merg amortizoarele stock, plus ca mai trebuie schimbat pe fata nush ce.

 

 

si ca sa vedeti ca am avut diferenta de inaltime, diametrul pentru 205/65/r15 ii de 64.75cm pe cand la setul de jante 225/45/r17 ii de 63.43cm. diferenta dintre ele doua ii de 1.32cm....deci am fost pe-aproape:P

Edited by andrewbenito
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am atasat poza, in stanga aveti amortizoru normal pe sachs suspensie standard si in stanga bilstein B4 suspensie M-Technic. eu nu mai inteleg nimic, diferenta intre ele este de 4 cm cel sachs are tija de 16 cm si cel bilstein de 20 cm. normal trebuia sa fie invers .. nu stiu ce sa zic. Edited by Cosmyn
Link to comment
Share on other sites

o sa imi pun Eibach Pro Kit pe amortizoarele standard ca nu vreau sa o intaresc, doar sa o cobor putin

 

cosmyn, automat se va intari suspenisa, chiar daca pui amortizoare stock. arcurile astea is tari ca piatra :hyper: fata de cele stock

 

am atasat poza, in stanga aveti amortizoru normal pe sachs suspensie standard si in stanga bilstein B4 suspensie M-Technic. eu nu mai inteleg nimic, diferenta intre ele este de 4 cm cel sachs are tija de 16 cm si cel bilstein de 20 cm. normal trebuia sa fie invers .. nu stiu ce sa zic.

 

ma gandesc ca Bilstein are alta conceptie de a produce amortizoare. oricum, pana in acest moment sunt foarte multumit de ele.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

am si eu acelasi kit de arcuri eibach pro kit care a fost montat pe masina acum cam 15000 de km impreuna cu amortizoare sachs noi, si se pare ca nu se impaca asa de bine cu amortizoarele standard deoarece cele de pe spate s-au caum dus.

are cineva idee ce amortizoare ar trebui sa achizitonez pentru aceste arcuri?

Link to comment
Share on other sites

mai jos decat este acum nu as vrea sa o las si nici sa o fac mai rigida numai ca sptele deja numai lucreaza deloc cum trebuie simt ca amortizeaza fosrte putin spre deloc la denivelari, ii ucid pe cei din spate nici daca asa avea toata suspensia sport nu cred ca ar sari asa rau masina in sus, ce imi poti spune despre b8? ai idee ce pret au? flansele de la telescoape cam cat de rau afecteaza si cam in ce fel? merci
Link to comment
Share on other sites

Evident ca si flansele au efect. Ele troncane daca sunt duse sau la cele de pe spate de obicei cand se strica se rup si iti trece tija amortizorului prin ele.

 

Eu zic ca o sa iti placa B8. Este evident mai rigid decat stock dar nu ceva de speriat.

 

Si pt arcurile de acum ar fi foarte bine daca ai pune b8.

 

PS: Amortizoarele pe spate poate iti erau uzate de dinainte iar acum arcurile le-au terminat de tot. :unsure:

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.