Jump to content

BMW 316 Touring


Florin Dragusin

Recommended Posts

Salut!

 

Dupa lungi asteptari au venit si masinutele pentru firma noastra! Doua unitati BMW 316D Touring dotate cu:

 

-Faruri by xenon

-Senzori ploaie si lumina

-Pachetul lumini

-Scaune fata incalzite

-Clima

-Volan sport cu comenzi

-Pilot automat

-Oglinda interioara antiorbire

-Culoare alba

-Suporti pentru portbagaj aerian din aluminiu satinat

-Jante de aliaj cu anvelope 225/55/16 runflat

-Cutie de viteze cu sase trepte manuala

 

Primii kilometrii sunt placut impresionat de dinamica masinii si putin dezamagit de spatiile de depozitare si lipsa mufei de bricheta sub torpedou.

 

Am facut plinul cu motorina EVODIESEL de la benzinaria MOL si urmeaza sa vedem si consumul.

 

Urmeaza sa achizitionez covorase de cauciuc pentru interior (masina fiind echipata cu covorase de mocheta) si tavita porbagaj (acestea vor fi comandate de la un coleg de forum cele de la Bavaria fiind foarte scumpe).

 

Pentru iarna este o oferta la Bavaria: 4 anvelope iarna 205/55/16 runflat cu jante de aliaj undeva la 5500 lei (imi pare destul de tentant).

 

Am un cupon de reducere 10% pe care ma gandesc sa il folosesc pentru montarea prizei de bricheta sub torpedou (necesara la conectarea incarcatorului de telefon pentru ca in cotiera nu are loc).

 

Saptamana viitoare o sa postez si ceva poze.

 

O zi frumoasa!

Florin.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Sunt usor dezamagit de sistemul audiu in special de faptul ca nu afiseaza numele fisierului mp3.

Masina in sine este dinamica chiar si cu cel mai mic motor disel cel de 116 hp.

Nu imi dau seama ce inseamna cele doua leduri dupa butonul de recirculare aer ( se aprind pe rind la apasari succesive).

Daca stie cineva un manual in limba romana sau engleza pentru E91 as fi recunoscator ca nu ma descurc deloc cu germana!

 

O zi frumoasa!

Florin.

Link to comment
Share on other sites

cand apesi odata pe butonul de recirculare se recirculeaza aerul din masina si cand apesi a doua oara se recirculeaza automat adica cand ai in fata fum praf etc intra pe recirculare cand nu ai nu recirculeaza

asteptam poze cu masinile

 

Salut!

 

Capata sens cu recircularea automata (e eficienta aceasta functie automata ?)

Poze cu masina care e la mine or sa apara cel mai devereme miercuri pentru ca maine plec in delegatie cu alta masina :(

 

Mai aveam o intrebare la cunoscatori:

- asa cum am descris mai sus masina are by xenon si faza scurta si lunga sunt pe aceiasi lupa (cea din extremitate), oare pe lupa din interior ce este? Nu am vazut nimic aprins acolo in afara de angel.

 

Multumesc pentru raspunsuri!

 

O seara buna!

Florin

Link to comment
Share on other sites

Bi-xenon. Sa o conduci cu placere.

 

 

Scuze! Multumesc!

Ma conformez!

 

O seara frumoasa!

FLorin

 

din cate stiam eu lupa din interior este de desing doar atat

 

Am inteles! Am fost acum la un test drive si vad ca imi merge sa ramana faza scurta aprinsa 40s dupa ce dau un flash (follow me home) dar cand deschid masina se aprind doar pozitiile luminile in manere si plafoniere (nu ar trebui sa se aprinda si faza scurta?)

 

Multumesc de raspunsuri!

Florin.

 

A cumparat cineva asa ceva: http://rimimg.ro/autoshop/presuri-covorase-cauciuc-auto-bmw/160-covorase-cauciuc-bmw-3-e90.html Au arici pe interior sa se prinda de podea? Merita luat asa ceva sau sa cumpar de la Bavaria.

 

Si tavita: http://rimimg.ro/autoshop/Tavite-tavi-de-portbagaj-model-Premium-pentru-BMW/1300-tavita-portbagaj-premium-bmw-3-e91-touring.html

 

Florin.

Edited by Florin Dragusin
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Nu am reusit sa fac poze ca am tot alergat de colo colo.

Printre drumurile mele a fost si unul la Bavaria Baneasa unde vroiam sa imi montez o priza suplimenara pentru incarcatorul de telefon. Vreau priza montata sub bord in partea dreapta. Ajung acolo si dupa 5 minute reusesc sa vorbesc cu un consilier. Dupa ce merge sa vada masina se duce sa ceara sfatul unui electrician si vine cu solutia sa imi monteze scrumiera care are si bricheta (cica e mai simplu asa decat sa traga fire ). Ma trimite la accesorii sa vorbesc cu tipul de acolo moment in care tipul de acolo vrea si el sa vada masina si vine cu solutia ca trebuie sa schimbe si rama din aluminiu din zona schimbatorului si ca e mai bine sa imi monteze scrumiera decat mufa aia amarata de sub torpedou care are deja gaura data.

 

Am primit si o oferta de pret care e astronomica plus ca nu imi pun mufa unde imi doresc eu.

 

Imi poate recomanda cineva un service autorizat unde sa imi pot monta aceasta mufa de bricheta fara sa pierd garantia la masini.

 

 

In rest masina merge excelent sta foarte bine pe drum.

 

O sera frumoasa!

Florin.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Atasez o poza cu bordul; restul dupa ce trec pe la spalatorie.

 

 

Cu mufa de bricheta vreau sa o pun la un service autorizat sa nu pierd garantia. Daca era sa nu fie garantie o puneam fara sa mai stau pe ganduri.

 

Florin.

ce naiba garantie sa pierzi?stie naiba ca ai pus tu bricheta sub bord....la revizie abia desfac busonul de la ulei si vrei sa caute sub bord?pune-ti fara griji.

in plus alt service autorizat in afara de cele BMW nu iti pun bricheta si sa ramana garantie valabila.

mi se pare prea mult caz pentru o chestie prea mica si iti si strici topicul

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Zilele acestea a aparut prima avariere la una din masini:(

Grila radiatorului de sub placuta de numar a fost rupta in urma ciocnirii cu un catel. Am intrebat la Bavaria si grila costa 90 lei.Nu stiu cat de greu se demonteaza vechea grila si remonteaza grila noua.

Colegul a avut noroc ca a gasit bucatile rupte din acea grila (plasa de plastic) si am reusit sa le lipim cu superglue fara sa fie inestetic.

Oricum ideea este ca acea grila e foarte fragila; ma gandesc ca acea grila se rupe si daca lovesti o randunica sau alta vietate de dimensiuni mici.

La E91 model mai vechi am vazut ca are si o bara de plastic peste acea grila.

Edited by Florin Dragusin
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut!

 

Revin dupa 4 ani de utilizare si 130000km cu masina de mai sus. TOATE REVIZIILE SI REPARATIILE AU FOST FACUTE LA BAVARIA (OTOPENI SAU BANEASA)

 

Au fost ceva probleme pe parcursul acestor km cu amortizoarele fata care au curs si Bavaria nu a avut pe stoc sa le inlocuiasca (am apelat la BIMER Service). Am schimbat discuri frana fata pe la 50000 km (cam devreme) si un semering la cutia De viteze fix cand a iesit din garantie. Am avut o vibratie zgomotoasa la capacul din plastic al motorului de la bun inceput lucru care nu se poate remedia (am schimbat cateva randuri de bucsi de cauciuc si tot vibreaza zgomotos)

 

Cea mai mare problema a intervenit la 130000km intr-o dimineata la ora 04:00AM cand pe autostrada A1 km 15-20 pe banda 2 cu un Audi A6 in spate pe banda 2 (banda 1 ocupata), a murit motorul in acceleratie spre 140km/h cand aveam 130km/h.

 

Masina a fost luata cu platforma de care Bavaria (pct Baneasa) si programata la o constatare. Dupa cateva zile vine si raspunsul (banuit): cum ca a cedat lantul de distributie si tot motorul este DISTRUS! Bavaria a recomandat cu doua revizii in urma sa schimbam distributia pe costul nostru(~2000 Euro), dar nu am agreat aceasta inlocuire din diverse motive (bani, timp i faptul ca nu este stipulat ca trebuie inlocuita distributia la 100000km)

 

La 2 saptamani abandonam ideea ca mai poate fi reparata masina si ne strangem lucrurile din masina ( obiecte personale si barele pentru suportii de bicicleta) anuntand consilierul de service (Nicu Vlad) ca tocmai au pierdut un client care a cumparat 4 autoturisme noi si face service numai la ei. Vlad ne asigura ca face un dosar catre BMW Romania sa ceara inlocuirea motorului sperand la o reducere de 40%, maxim 60% din valoarea motorului urmand ca manopera sa se imparta intre noi si Bavaria.

 

Dupa inca 2 sapatamani in care au facut poze la masina (interior exterior - masina arata foarte bine pentru km rulati), au cerut copie dupa cartea service a masini (pentru ca in cheie nu erau memorate toate reviziile la zi) si amendamente ca la cateva revizii am depasit termenul.

Apare raspunsul: BMW Romania trimite motor nou si costul manoperei se imparte intre Bavaria si client.

Conditia BMW Romania a fost sa redea masina clientului cat mai repede.

 

Dupa inca ~10 zile, masina era din nou functionala cu motor nou in garantie. A fost schimbat motorul fara: pompa inalta, alternator, compresor AC, demaror. Cost client 5100 lei.

 

Multumesc si pe aceasta cale consilierului Nicu Vlad care a facut posibila aceasta reparatie.

 

Acum am o vibratie zgomotoasa la capacul de plastic motor si o alta vibratie zgomotoasa la esapament (banuiesc eu) urmand ca zile acestea sa fac o vizita la service.

 

 

Aceasta este experienta cu BMW E91.

O masina dinamica dar cu putere mica la motor (116 cp, asa cum mentioneaza si alti colegi pe topic).

Directie, frane, stablitate = imbatabile.

Iarna nu sunt probleme cu tractiunea spate daca echipezi masina cu anvelope bune ( nu recomand jante after market, noi am avut jante Dezent luate de la autosoft cu anvelope Michelen Alpin RFT. Anvelope foarte bune jantele dezamagitoare).

Portbagaj mic daca o iei pentru familie (doi adulti si un copil de 3 ani in concediu in Grecia porbagajul: la limita)

 

 

Acum masina este de vanzare...

 

Florin Dragusin.

post-56520-0-73916100-1481800615_thumb.jpg

Edited by Florin Dragusin
Link to comment
Share on other sites

Interesanta povestea dar la final imi lasa un gust amar...la km.aia sa se rupa. Cati km avea masina cand cei de la BMW au recomandat schimbarea distributiei,ce simptome avea masina,se auzea zornait de lant?Apropo cati bani costa masina?O zi buna.

 

 

~100000 km Avea zgomot mare la motor. 9950Euro pentru cine intreaba... Anuntul este pus la rubrica vanzari.

 

Din punctul meu de vedere BMW Romania si Automobile Bavaria au fost super seriosi dar in conditiile in care masina a fost intretinuta cu piese originale la Automobile Bavaria.

 

Florin

 

PS Mai avem o masina in firma (316d E91 cumparata in aceiasi zi) care are tot un singur sofer (mult mai neingrijita ca asta), cu mai multi km si reviziile depasite cu mult dar care NU are probleme la distributie....

 

Poza este tot cu masina mea :) Inca este foarte frumoasa....

post-56520-0-63248000-1481807977_thumb.jpg

Edited by Florin Dragusin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.