Jump to content

bmw 320d facelift 177cp


Recommended Posts

buna seara.am un bmw 320d 177 cp 2008 si se pare ca am probleme la lantul de distributie!

am cumparat masina si nu am schimbat uleiul.am mai mers vreo 5000 km si a inceput sa se auda zgomot de la lant.

in prima faza am crezut ca este o rola sau pompa de apa.nu a fost nicuna din astea.

am schimbat uleiul si am pus 5w30 cu sigla aceea de bmw pe bidon.niste bidoane gri.

nu am mai avut acel zgomot!dupa 1000 de km a aparut iar!

vreau sa schimb iar uleiul acum cu castrol 5w30.

as fi recunoscator daca mi-ar raspunde cineva care s-a mai confruntat cu asa ceva sau sa imi dea o parere ceva.

mi-a zis cineva ca este de la patina lantului,este hidrulica si daca uleiul nu este bun calitativ,de aceea face asa.....

nu stiu!multumesc

Link to comment
Share on other sites

sa nu imi faca nimic schimbul de ulei?exista un capac ceva in dreptul patinei la distributie?

sau trebuie sa du motorul jos?

]

 

citeste topicul ala bine si ai sa vezi despre ce e vb , in prima faza ar trebui sa duci masina la un service , de preferat reprezentanta sa emita o parere .

Link to comment
Share on other sites

In primul rand nu ar strica sa ne spui ce rulaj are masina ta. In al doilea rand, problemele cu ruperea lantului provin de la griparea pompei de ulei ce rupe efectiv unul din lanturile distributiei. Cauza principala a defectarii pompei de ulei o reprezinta intervalele prelungite de service si uleiul probabil slab calitativ.

 

Zgomotul de lant e prezent la cred 95% din motoarele N47, mai pronuntat sau mai putin perceptibil. Nu te impacienta f. tare, pana la urma e vorba de ghinion. Daca schimbi uleiul la 10000km, nu folosesti start stop, conduci corect, in mod normal ar trebui sa fii ferit de probleme.

Link to comment
Share on other sites

Da, am postat aproape in acelasi timp, de aici si postarea mea. Ei bine, la numarul asta de kilometri nu stiu ce sa zic. Cel mai sigur ar fi sa schimbi pompa de ulei patinele si lanturile. Nu sare de 3500lei cu totul.

 

Spor la treaba!

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru raspunsuri.

asa cum ma asteptam,a fost de la ulei.

am schimbat uleiul si am pus castrol 5:40 sintetic.

nu mai face.zgomotul a disparut.

va tin la curent cu ce se mai intampla.

Esti copil sa crezi ca schimbi uleiul si rezolvi uzura lantului.Din pacate urmatorul topic facut de tine poate sa fie "E90 320d/177 cp N47 lant rupt."

Bafta si sa speram ca nu o sa ai probleme cu lantul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

probabil ai deja pinionul de la vibrochen ascutit. Daca pui un ulei mai gros in primele sute de km mai reduce din zgomot din cauza ungeri mai bune. Ma ramanea sa zici ca pui Metabond si se indreapta lantul... odata ce a inceput sa zornaie poti sa ii pui tu ce ulei iti trece prin cap tot nu se va ameliora. Desfa motorul cat inca te va costa decent

Asta se intampla de cand astia de la bmw au hotarat sa ridice marca bmw pe culmile succesului, produs al materialelor reciclate. Vestea naspa e ca se rup in draci si la motoarele de 3000 diesel de productie 2008 2009

Si cat despre ulei intr adevar se schimba prea rar dar si motoarele sunt facute din materiale de rahatel

Ps primul meu bmw a fost un 318 din 92 care i am schimbat uleiul la 30 de k (copil de 18 ani nu prea stiam eu cu reviziile) si nu stiu de cat timp nu fusese schimbat inainte sa o cumpar. Masina aia si in ziua de azi merge fara vreo problema

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

toti cred ca daca iau masini din germania le-a pus doamne doamne mana in cap, dar nu e asa, in germania nimeni nu schimba uleiul la 10k, daca pune 5w30 longlife pana nu face 30k nu-l schimba, si in general limiteaza cheltuielile la minim, la primul simptom sau iesirea din garantie o vinde imediat....nu mai vb de modul in care le conduc si cel mai rau pornesc motorul si pleaca in tromba indiferent de cat de ger este afara fara pic de resentiment, cica sa nu polueze, va dati seama ce inseamna asta ptr motor si cata uzura inutila se face?

 

colegului ii recomand ca atunci cand mai ia masini prima si prima data sa schimbe uleiul, asta este lege

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

probabil ai deja pinionul de la vibrochen ascutit

 

Daca nu il are ascutit acum si mai merge cu zgomotul de lant... il va avea cu siguranta.

 

Vestea naspa e ca se rup in draci si la motoarele de 3000 diesel de productie 2008 2009

 

Dap. Am citit deja de cateva cazuri.

 

Oricum, in perioada aia faceau deja doar 2l si 3l deci cam orice diesel BMW 2007 - 2009 e cu surprize :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.