Jump to content

e39 535i problema


Recommended Posts

buna...am un bmw e39 535i automat din 97 si de ceva vreme am o problema la motor...de obicei cand se incalzeste dupa cativa km facuti...incepe sa nu mai stea calumea la relanti si mai si fumega umpic ...da chestia asta se intampla odata la 2 zile....dupa alti cativa km facuti...merge bine si nu fumega deloc....si tot oscileaza asa...am schimbat bujiile ...bobinele...am verificat compresia...injectoare...tot ii nou sau ok....si continua sa faca asa.....mai nou...dupa ce am schimbat bobinele cu unele noi noute ... daca merg fff finut...parca merge ok...cum ii dau o talpa...nu mai sta iar ok la relanti...fumega....si iar isi revine..pe tester nu arata nimic defect...daca ati patit sau aveti idei cam ce ar putea fi va rog sa le ziceti
Link to comment
Share on other sites

Daca ai schimbat tot ce zici tu.. ar mai ramane debitmetru de verificat.. de la el se poate sa oscileze relantiul.

am scos mufa de la debitmetru...am mers si asa...pe urma am bagato inapoi....si la fel mergea...deci daca era debitmetru ar fi trebuit sa mearga mai bine cu el scos...dar ii la fel

Link to comment
Share on other sites

acuma am tot testat din nou....la plimbare asa pana in 2000 ture merge ok...(eu imi dadeam oricum seama ca merge nasol atunci cand stateam pe loc...atunci tremura)...si asa la plimbare cand ma opresc sta ok la relanti si nici nu scoate fum....dar cum ii dau o talpa si pe urma ma opresc...incepe sa nu mai stea ok la relanti si fumega...daca stau asa pe loc intre 5 si 30 sec....din tremurat isi revine brusc...merge normal si nici nu mai scoate fum....astea is simptomele de azi
Link to comment
Share on other sites

verifica ce ti-am zis.. relanti neregulat la motorul asta cam asta e. vacuum, si in special valva PCV.

ea printre altele iti curata gazele care scapa in capacul chiulasei de vaporii de ulei, si apoi le renintroduce in admisie.. de unde si fumul albastru cand apare si relanti-ul neregulat.

 

pe tester nu apare nimic, trebuie sa verifici furtunasele de vacuum si valva.. practic la 5-6 ani se coace si se duce..

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

azi m/am pus pe verificat....nu am demontat valva pt ca nu am avut alta noua cu care sa o pot schiba si ma gandeam ca o sa o schimb cand am alta noua...infine....verificand furtunele si carcasa...stiam ca are 7 suruburi...am observat ca unul din ele era destrans si cu o surubelnita subtire puteam misca capacu....probabil ca pe acolo tragea aer fals din cand in cand...l/am strans si am inceput plimbarea...si culmea merge ok...deocamdata...daca asta o fi fost problema voi observa zilele urmatoare dupa cateva plimbari...oricum ii culmea sa fi fost numa surubu ala destrans...mai ales dupa multi bani bagati in bobine bujii si testere...infine...mai invata omu...sper ca pana la urma fie ok...mersii de indicatii oricum
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.