Jump to content

VAND BMW E46 325i


Calinu

Recommended Posts

stiu ,am si eu 2,5 dar si impozitul e de vreo 4 ori mai mare :) intretinerea cu vreo 15-20% mai mult si uite asa lumea ia 318i :)

pai da. de difernta alimentezi 2-4luni. un 318 pus la punct e un benzinar ideal . 320 e si cam greu de vandut din pacate. si e si la sume derizorii
Link to comment
Share on other sites

Niste poze recente se pot pune cu masina? Cat e taxa de timbru?

o sa fac poze in 1-2 zile (nu te lua dupa data din poze ca aparatul nu era setat corect la data), tocmai am scris intr-un post anterior ca nu are taxa recuperata.

 

cand era la vanzare nu m-am putut duce dupa ea s-o vad, era prin targu mures si avea numere de cluj...m-am bucurat ca a ajuns pe forum, la calin...la banii astia e chiar pacat de ea.

da, o luasem eu ca m-am invoit de la lucru :)...am mai pus-o la punct putin ca nu era prea intretinuta....desi ar mai incapea ca la orice masina din anul asta de altfel.

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

o sa fac poze in 1-2 zile (nu te lua dupa data din poze ca aparatul nu era setat corect la data), tocmai am scris intr-un post anterior ca nu are taxa recuperata.

 

 

da, o luasem eu ca m-am invoit de la lucru :)...am mai pus-o la punct putin ca nu era prea intretinuta....desi ar mai incapea ca la orice masina din anul asta de altfel.

negociabil!!!

Link to comment
Share on other sites

e belea ca fug romanii de motor si prin zona asta predomina diesel... clujeanu isi ia orice masina apuca da diesel sa fie

imi pare rau sa vad ca nu se vinde

daca nu era faza cu masina de serviciu treceam la 330, odata ce prinzi gustul celor 6 cil. nu prea il mai lasi :) ....dar asa nu merita sa tin 2 masini + cea de servici.Pacat ca nu se gaseste un impatimit ca merge bine masinuta si eu zic ca pretul e bun.

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

si consuma cam cu 5 litri mai putin..

 

?? vorbesti din auzite sau din experienta?

eu am avut 318ci si acum am 330xi; in bucuresti diferenta de consum cand nu e frig e nesemnificativa (max 1 L) iar iarna e de vreo 2-3 L..

si e 4x4 330-ul..

legat de costuri de intretinere am ajuns la concluzia ca e mult mai ieftin un motor in 6 de intretinut decat unul in 4, cel putin la bmw, si se compenseaza cu impozitul.

Link to comment
Share on other sites

Am avut un 325 e46, costuri ok la intretinere, consum ok la mers normal, dar marele pacat este cand te duci sa platesti impozitul si vezi ca dai niste bani pur si simplu de pomana. Macar de ar face niste strazi ok, niste orase asfaltate, sa faca ceva macar :thumbsup:

Nu e o masina de care sa te sperii, consuma chiar in limitatele normale, are un motor foarte fiabil, puternic, poti depasii linistit in afara localitatilor nu stai sa te rog de ea, e un compromis bun intre 330i si 318i. Sa nu uitam ca pana sa dubleze chioru impozitele, impozitul la 2500 era 450 ron, ceea ce era perfect. :goodjob:

 

L.E. si sunetul celor 6 aliniati... :hyper:

Edited by radduu
Link to comment
Share on other sites

Ai cumva o adresa de mail la care poti fi contactat? As vrea sa iti pun cateva intrebari legate de masina la care prefer raspuns in scris, dar nu pot trimite mesaje private, neavand suficiente posturi.

 

P.S. Daca vreunul din moderatori urmareste topicul, aveti cumva idee de ce nu mi se contorizeaza posturile?

Edited by oion
Link to comment
Share on other sites

?? vorbesti din auzite sau din experienta?

eu am avut 318ci si acum am 330xi; in bucuresti diferenta de consum cand nu e frig e nesemnificativa (max 1 L) iar iarna e de vreo 2-3 L..

si e 4x4 330-ul..

legat de costuri de intretinere am ajuns la concluzia ca e mult mai ieftin un motor in 6 de intretinut decat unul in 4, cel putin la bmw, si se compenseaza cu impozitul.

 

Asterix, e putin aberant ce spui tu acolo. E cam greu ca un motor de 3000cmc sa fie mai ieftin de intretinut decat un motor de 2000cmc, iar diferenta de consum sunt convins ca e cu 2-3l mai mare la l6 in permanenta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

stiu ca suna aberant; si eu cand aveam 318ci ma uitam cu o spranceana ridicata la cei care spuneau ca diferenta de consum e minima si intretinutul mai ieftin.

iti spun din proprie experienta:

318ci reparatii: debitmetru - 800 ron; regulator presiune rampa injectie- 300 ron (la care se mai adauga 2 testere..), toata furtunaraia +vacuumuri noi~ 500 ron = total 1600 ron + 150 ron testere + manopera + multi nervi. Nu mai spun ca dupa ce i-am pus ulei 5w30 BMW motorul a devenit rasnita.

330xi reparatii = zero si motorul suna si merge mult mai bine ca la 318

Legat de consum 318 sub 13,5 (hai 13 in anumite situatii) nu imi lua; 330-ul imi ia 14,5% la un stil identic de mers; diferenta care, sa fim seriosi, nu se simte.

vorbesc de consumuri in bucuresti

Edited by asterix___
Link to comment
Share on other sites

Usor neconcludenta comparatia ta. O comparatie corecta ar fi fost sa pui si cat costa debitmetrul, regulator, furtune vacuum si la 330. Chiar daca nu ti s-au stricat. Eu asta inteleg prin diferenta de intretinere.

In rest destul de corecte consumurile tale.. de curiozitate 14.5 asta e un consum mediu pe bucuresti, nu? Adica inclusiv mers seara, noaptea, in weekend ( cand poti scoate consum fff bun in Bucuresti), sau mergi des ziua in aglomeratie la ore de varf, stai in trafic bara la bara etc

Nu ai zis ce 318 ai avut, insa diferenta oficiala intre 330xi si 318i 143cp este de 3 litrii in oras. Intre 330xi si 318 118cp (m43) este de doar 2l. Marea problema pt multi este insa ca ei isi permit cu greu consumul ala de 10-12 de la 318, daca mai adaugi 1-2-3l pana la 330 desi nu e cine stie ce e destul de greu sa suporte.

 

Dupa parerea mea la intretinere intre 318i n42 143cp si 330 nu e mare diferenta asta pt ca 318i e si un motor slabut cu multe probleme stiute si e si un motor complicat. spre exemplu 318 m43 118cp e un motor mult mai simplu decat n42 (nu ai vanos, valvetronic, m43 are 1 bobina nu 4 etc).

 

acum sa punem si o intrebare ontopic, ca si asa am cam facut praf topicul omului. ziceai ca mai are ceva probleme masina (ca orice masina de varsta ei) despre ce este vorba?? up din partea mea si bafta la vanzare chiar mi se pare la un pret super, mai ales ca are taxa nerecuperata. Sa iti aduci acum un e46 325i fl e aproape imposibil la cat de mare e taxa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

stiu ca suna aberant; si eu cand aveam 318ci ma uitam cu o spranceana ridicata la cei care spuneau ca diferenta de consum e minima si intretinutul mai ieftin.

iti spun din proprie experienta:

318ci reparatii: debitmetru - 800 ron; regulator presiune rampa injectie- 300 ron (la care se mai adauga 2 testere..), toata furtunaraia +vacuumuri noi~ 500 ron = total 1600 ron + 150 ron testere + manopera + multi nervi. Nu mai spun ca dupa ce i-am pus ulei 5w30 BMW motorul a devenit rasnita.

330xi reparatii = zero si motorul suna si merge mult mai bine ca la 318

Legat de consum 318 sub 13,5 (hai 13 in anumite situatii) nu imi lua; 330-ul imi ia 14,5% la un stil identic de mers; diferenta care, sa fim seriosi, nu se simte.

vorbesc de consumuri in bucuresti

eu am 13,5 la automat , traseu mediu , 50-60 km zilnic . Tu ai avut manual ? Evident ca am avut si eu ceva reparatii , sunt pe topicul meu toate , o parte au fost acoperite de diferenta de impozit totusi .Practic 700 ron raman in cheltuieli pt masina ca tocmai am platit impozitul 200 ron . Pana la urma orice masina vrea ceva din buzunarul tau , tine de bulan si fosta intretinere .De aia mor cand se negociaza la sange la vanzare de parca nu ar conta ca exista background reparatii , La 330 as trece pe gaz imediat

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

CosminE46, am avut 318ci nfl 118cp si cred ca este in mare masura concludenta comparatia din multe motive. E plin forumul de probleme cu debitmetre, vacumuri si furtunaraie la 318, nu mai vorbesc de valvetronic la modelul mai nou. In schimb probleme de genul acesta nu am intalnit la motoarele in 6 cilindri care sunt mult, mult mai fiabile decat cele in 4 cilindri. Daca ar fi sa trag o concluzie (de nepriceput!)as spune ca motorul in 4 cilindri degaja mult mai multa caldura in partea de sus si de aici problemele enumerate. Un alt aspect care tine de fiabilitate e turatia motorului. 318 are cutia f scurt etajata si mai tot timpul esti in ture, cateodata chiar enervant la drum lung (la 120-130 ai 3800 de ture in vit a V-a). De aici clar rezulta, o uzura mai mare a motorului cat si a ambreiajului/grupului desi puterea si cuplul sunt mai mici; oricum, te face sa o conduci mai sportiv. Nu am auzit motoare in 6 cilindri sa bata sau sa aiba injectia zgomotoasa insa iarasi sunt multe cazuri in care proprietarii de 4 cilindri ajung la exasperare cu aceste probleme.

Spun ca este oarecum concludenta comparatia mea deorece in ultimii 16 ani am avut o destule bmw-uri cu mot in 6 cilindri si nu am avut deloc probleme cu ele, pur si simplu sunt f fiabile, mai putin motorul de m5 3.8 (singurul m care l-am avut) care e dureros la intretinere, intretinere la care nu se pricepe nimeni in romania.

 

Eu inchei aici discutia, am cam innebunit acest topic dar "rau" nu cred ca a fost offtopicul. Poate deschidem un topic separat pe asa ceva..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.