Jump to content

afecteaza un soft de 30 de cai la un e60 530xd


flavyus

Recommended Posts

Am cumparat un bmw 530xd lci, si am fost la testul acela la autovit si a iesit cum ca masina ar avea 258 de cai, cel de la care am luat-o mia zis ca ia bagat un soft. Intrebarea mea este sa al scot sau sa al las , imi afecteaza masina pe viitor , astept cateva pareri. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Depinde cine i-a facut soft-ul, chiar si low daca nu e facut corect poate dauna turbinei sau filtrului de particule. Ai pus masina pe dyno sau cum au reiesit exact 258 cp?

 

Sugestia mea, mergi la un tuner cunoscut, fa-i o remapare adecvata, macar stii ce e scris acolo in ECU. Nu te zgarci la 300 euro.

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

da cei 258 de cai au iesit pe dyno. cei de acolo au spus ca masina este ok, din 100 de puncte iau dat 96! spuneti-mi voi pe cineva care poate sa ma ajute sa verifice daca este softul corect. Sau sa merg la reprezentanta sa imi puna softul ptr masina mea? Chiar nu stiu ce sa fac.
Link to comment
Share on other sites

Tunerul ce a softat masina isi va sustine softul ca fiind perfect.

Orice alt tuner iti va spune ca are bug-uri si iti trebuie un soft de la el...

 

Eu zic sa mergi linistit cu masina si sa te bucuri de ea. Daca pe Dyno graficul de putere si cel de cuplu par ok, iar in mers masina se comporta bine, nu vad care ar fi problema.

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat unul din baietii care au facut testul ,daca el ar cumpara masina asta si mi-a spus ca da din tot sufletul, acum stiu si eu la mine este prima masina care are soft si de accea suntr un pic speriat!!! Da am dat 7- le. Acuma cum mi-o fi norocul :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Eu circul cu soft agresiv (si multe alte modificari) de 5 ani si nici o problema. La E60-ul actual abia astept sa ajung la remap (in urmatoarea luna).

Deci nu-ti face probleme, nu crapa cu nimic mai repede decat la un motor stock. Doar sa nu-ti bati joc de ea in virtutea cailor suplimentari.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat unul din baietii care au facut testul ,daca el ar cumpara masina asta si mi-a spus ca da din tot sufletul, acum stiu si eu la mine este prima masina care are soft si de accea suntr un pic speriat!!! Da am dat 7- le. Acuma cum mi-o fi norocul :rolleyes:

 

 

Nu te speria, cate masini au soft si nu au nimic, pune si tu poze cu noua achizitie:).

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat un bmw 530xd lci, si am fost la testul acela la autovit si a iesit cum ca masina ar avea 258 de cai, cel de la care am luat-o mia zis ca ia bagat un soft. Intrebarea mea este sa al scot sau sa al las , imi afecteaza masina pe viitor , astept cateva pareri. Multumesc!

 

Cuplu cat are? Daca tot ai pus-o pe dyno..La 258 cp si un cuplu care sa nu treaca de 600Nm, nu are nimic masina, poti sa lasi softu pe ea linistit..

Link to comment
Share on other sites

Cuplu cat are? Daca tot ai pus-o pe dyno..La 258 cp si un cuplu care sa nu treaca de 600Nm, nu are nimic masina, poti sa lasi softu pe ea linistit..

 

Putere 256 , Turatie motor 3902 , Cuplul motorului 51,6 , Turatie cuplu 2040 , nu stiu unde sa ma uit sa iti spun ce cuplu are!!!

Link to comment
Share on other sites

Putere 256 , Turatie motor 3902 , Cuplul motorului 51,6 , Turatie cuplu 2040 , nu stiu unde sa ma uit sa iti spun ce cuplu are!!!

 

Nu scrie undeva cuplu "NM" ? PE fisa Dyno te uiti ? Masina are stock 500 Nm parca, a mea asa are, dar al meu este cel de 218cp, si nu X D, nu stiu la X D, cat are cuplu din fabrica..

Edited by mada13
Link to comment
Share on other sites

Nu scrie undeva cuplu "NM" ? PE fisa Dyno te uiti ? Masina are stock 500 Nm parca, a mea asa are, dar a meu este cel de 218cp, si nu X D, nu stiu la X D, cat are cuplu din fabrica..

 

Da tatele astea le-am luat de pe fisa, dar nu vad unde scrie cuplu, in fine acum ma ocup sa pun cateva poze

Link to comment
Share on other sites

Da tatele astea le-am luat de pe fisa, dar nu vad unde scrie cuplu, in fine acum ma ocup sa pun cateva poze

 

M-am uitat pe net, si a ta are stock 500Nm, deci resoftata, nu trece de 600Nm.. Probabil un 560-580 NM are a ta acuma resoftata..

Asteptam pozele cu ea :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ciudat grafic , oricum nici dyno nu e 100% corect . Soft cu asa mici cresteri nu am mai vazut , eu zic sa afli cine l-a facut si sa iei legatura cu ei.

Sa iau legĂŁtura cu ei si ce sa ĂŽmi spunĂŁ !!! O las așa si vad pe parcurs, pana la urma si o mașina noua ĂŽți face probleme:) mașina se comporta bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E60 525D ,l am luat cu un power box AC Schnitzer.Nu am facut dyno dar se simte clar ca e ceva peste un 525 normal.am gasit pe net pbox ul si costa vreo 4k $ si zic ei ca ar trebui sa ma duca la 240 de cai cu softuri si nu mai stiu ce.nu i chiar balarie banuiesc.e de ceva vreme pe masina si pana acum e ok totul cu toate ca e asa mare diferenta de cai.cel putin daca nu mint astia de la ac schnitzer.deci pt 30 de cai si aia doar din soft ,daca s pusi de cineva care stie cu ce se mananca cred ca n ai de ce sa ti faci griji.totul e de echilibrarea parametrilor .poti sa strici masina din soft doar daca i faci setari aiurea,fara sa i pui un manz in plus.parere mea....nu s vreun tuner profesionist e vb de cu ostinte minime si restul logica.

 

PS : softul de fabrica nu duce motorul la extreme pt ca se gasesc si unii care sa profite de limitele lui.loc de niste putere mai e dar daca storci tot din motor conteaza foarte mult modul de exploatare al lui pt ca nu mai ai nici un calculator care sa te opreasca.mers in conditii normale poate un stil mai sportiv ...si profitat de puterea aia in plus doar asa la o depasire in ciuda sau stiu eu..dar nu sa tii turometrul la blana toata ziua sau pe distante lungi,ultima parte la noi in romanica fiind aproape imposibila.

Link to comment
Share on other sites

Asa minte asa va mint.chiar nu stiu exact ce modificari s au facut...oricum dpdv electronic toul e regandit pe masina.am schimbat bujiile si mecanicul mi a zis ca mai mult ca sigur s a modificat in germania sau la o firma care se respecta.o sa ma documentez mai mult si postez in cazul in care intereseaza pe cineva.apropo prin constanta stiti vreo firma care poate sa mi faca o evaluare ? Edited by Kapac
Link to comment
Share on other sites

Chiar sunt curios ce modificari se pot face la motorul de 2,5L, ca sa scoata 240CP din el. Ma gandesc ca ar trebui schimbata si turbina, mai ales ca folosesti un box si nu o modificare software.

Box-ul, din cate stiu e mult mai rudimentar in modificarea parametrilor de functionare decat resoftarea.

Si mai vad ca BMW a renuntat sa mai "impinga" si sa mai fabrice motorul de 2,5L - nu mi-e foarte clar din ce cauza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.