Jump to content

My car


RaYn3

Recommended Posts

Nu te lua dupa ce ai vazut la taxi fiindca 100% avea din aia ordinara de 15 lei cutia. Tot ptr bebe am pus si eu 5% spate si avand in vedere ca e folie de calitate, noaptea, pe ploaie etc nu am nicio problema cu vizibilitatea. Bine, eu si am 5% pe toate masinile de mai bine de 10 ani.
Link to comment
Share on other sites

eu am avut pe fosta masina 20%.... la fel am gandit si eu ... sa nu fie neagra de tot si sa mai vad ceva prin ea. am regretat alegerea facuta. ii batea soarele in ochi la copil si-l deranja chiar daca era folie. era prea permisiva.

pe urmatoarea masina mi-am pus 5% pe spate si luneta si e foarte ok. chiar daca de afara nu se vede nimic, din interior se vede la fel ca prin aia de 20%. vad tot fara probleme.

pe fata am ales sa fie legal. (folie 83% + geamuri colorate de fabrica) - procentaj admis cu timbru de 75%.

 

Pfff....trebuie sa vad mai multe transparente atunci ca sa-mi fac o idee! Ar fi bine daca in atelier se poate pune doar cat sa verifici ca sa ma pot hotari! Pana la urma vad ca din cei care mi-ati raspuns, 5% transparenta pe spate predomina!

 

BTW RobyS...ti-ai luat ce ai in semnatura? M3? Ai dat A4-le?

Link to comment
Share on other sites

Nu te lua dupa ce ai vazut la taxi fiindca 100% avea din aia ordinara de 15 lei cutia.

 

Era LLumar inclusiv cu numarul de approval pe ea! Probabil ca tot pe 5% voi merge si eu pana la urma ca nu degeaba v-am cerut parerea, doar ca o sa vreau sa vad totusi si un 20% spre ex doar ca sa-mi fac o idee!

Link to comment
Share on other sites

Pai vezi ca sunt multi care spun ca monteaza llumar, pun sticker cu llumar, iti dau omologare si garantie llumar dar de fapt folia e din aia ordinara din piata.

 

Nu te contrazic KIP! Oricum n-am verificat cu degetu sa vad daca intra-devar se simye zona cu inscriptie ca si cum ar fi un sticker lipit peste! Voi fi atent cel putin la mine in momentul in care voi monta! Merci de info!

Link to comment
Share on other sites

Am gasit ca si firma Expert Detailing, dar nu sunt sigur daca mai au si in TM atelier! Din datele gasite pe forum de acum 4 ani, au fost oameni ce si-au montat aici, dar la o cautare pe google n-am gasit nici o adresa in TM, pe site-ul lor fiind doar locatia din Buc! Acestia aveau un feedback destul de bun si plus faptul ca nu demonteaza nici un geam in comparatie cu altii!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Am vreo 2 zone pe capota unde-i sarita vopseaua de la pietricele si pana la primavara cand vreau sa merg sa revopsesc complet capota, am zis sa folosesc un stick-marker pentru a inchide acele gaurele din vopsea...Ce parere aveti despre astfel de markere? sunt OK?

 

Aseara am reusit sa-mi zgarii partea laterala a pragului din dreapta :(( Am parcat-o initial langa o bordura in parcare la real-sag, bordura care pana la urma s-a dovedit a fi prea inalta atunci cand am vrut sa virez dreapta ca sa ies! Am simtit ca am agatat-o dar initial m-am gandit ca am prins cu podeaua din dreptul pragului! Mi s-a mai intamplat o data sa agat o bordura, doar ca aceea n-a fost atat de inalta si am frecat putin doar podeaua din dreptul pragului! O sa incerc sa vad ce iasa cu un polish, daca nu voi revopsi si pragul in primavara o data cu capota!

 

Pana una alta am remediat micile probleme ramase pe care le mai avea de cand am cumparat-o:

 

-inlocuit garnituri/mansoane turbo

 

-inlocuit aparatori amortizoare spate, pe SACHS

 

-montat element filtrare din pasla la filtru epurator in locul celui de decantare din plastic

 

-curatat EGR, desi nu prea necesita interventie

 

-relipit parbriz, care pana la urma s-a dovedit ca avea o gaura in mastic, o mica zona in care masticul n-a aderat la tabla ori a fost pus prea putin in acea zona!

 

-relipita folia de etansare din usa fata dreapta

 

Mai ramane sa schimb acea vestita pompa auxiliara de apa!

 

Ieri am cumparat 4 jante style 154 pe care voi monta cauciucurile de iarna!

 

Urmeaza sa-mi montez folii pe geamuri desi vine iarna si alarma!

Link to comment
Share on other sites

Crezi ca are sens sa schimbi pompa aia auxiliara de apa? Din cate am inteles va pica in cateva luni iar...si oricum nu prea o folosesti la nimic.

 

Pentru ciupiturile de pe capota ti-as recomanda un creion corector original, pentru codul tau de vopsea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cu pompa aia auxiliara nu sti ce sa mai crezi...Unii spun ca doar in modul REST functioneaza, altii ca ajuta la incalzirea mai rapida a apei in instalatie, desi am trecut printr-o iarna fara ca pompa sa fie functionala si n-am remarcat sa se incalzeasca greu in masina! Este un timp rezonabil in care motorul isi intra in temp si implicit sa incalzeasca si apa! Am sa vad pana la urma!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare! Cat ar costa un "LCI look" cel putin pentru moment doar pentru partea din spate/exterior? Pe langa:

 

- lampi spate LCI

- portbagaj

- modul lumini FRM2(!?!?!)

- vopsit portbagaj

 

 

ce altceva ar mai trebui?

 

Cei care ati facut aceasta "operatie estetica" cat v-a costat? Cel putin daca-mi puteti da niste preturi orientative doar pe aceasta modificare din spate! Merci!

 

Partea din fata n-o vad sa fie mult diferita de non-LCI, dar in spate chiar au un impact in bine noile lampi in detrimentul celor vechi! E bine ca au revenit la forma de L specifica BMW-urilor!

 

Interiorul, cu exceptia CIC-ului nu-i vad nici un rost, de fapt la mine daca nu gresesc are puse deja toate elementele care s-au modificat pentru LCI! Modificarile pentru CIC mi se par cam prea costisitoare totusi!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Desi s-a pus praful pe aici, ca sa nu mai deschid un alt topic, am o problema cu presul de la sofer ca mi se tot trage sub pedale! Sunt variantele cu scai si evident ca nu mai tin bine! Stiti daca exista sistem tip capsa? Ori in cel mai bun caz sa schimb acele scaiuri de pe pres ca cele existente sunt uzate, piesa de plastic din mocheta fiind OK! Unde as putea gasi un astfel de scai! N-as vrea sa schimb toate presurile acum doar pentru asta, intrucat chiar nu-s uzate mai deloc, sunt de velours si doar presul din fata nu gasesc sa-l cumpar! Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

La E60 se vand si la bucata. Cel putin cele din fata.

Se gasesc si separat prinderi cu capse. Nu stiu daca la BMW, dar eu am folosit de VAG.

 

 

Am intrebat aici pe forum la sectiunea de vanzari si mi s-a zis ca nu vand doar presul din fata, cel al soferului! Voi incerca sa caut ceva si sa adaptez! As prefera sistemul cu capsa, mi se pare cel mai OK!

Link to comment
Share on other sites

La magazinele mai respectate de piese auto ar trebui sa gasesti prinderi de VAG. Am cumparat eu pentru o alta masina, insa nu mai stiu coduri.

Alea le poti folosi cu usurinta la ceea ce vrei tu.

 

 

OK Merci! Trec astazi si intreb! Sti daca se potriveste cu piesa de plastic din mocheta? ma refer la surubul ce-i in mocheta si sa inlocuiesc acel disc cu scai, cu cel de tip capsa de la VAG? ori trebuie schimbat si acel surub...

Link to comment
Share on other sites

Gasesti ambele piese. Atat capsa ce vine in covoras cat si surubul ala ce il infingi in mocheta.

Nu cred ca se potrivesc intre ele modele diferite.

Dar sunt cativa lei, mai bine iei complet si nu ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.