Jump to content

consum mare E 46 318 i


duca

Recommended Posts

Am mai vb astazi cu un mecanic si incep sa cred ca am catalizatorul infundat.

Spre casa i-am dat pedala sa vad cat duce. Pana in 140 a mers normal dupa se accelera foarte greu.

Daca scot mufa de la debitmetru in timp ce motorul functioneaza incepe sa se balbaie.

 

Catalizatorul se poate curata? Unul nou este cam scump.

 

Cine s-a mai confruntat cu aceasta problema pls help.

Edited by Smenu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ma alatur si eu acestui subiect....am un bmw e36 din '93 coupe, motor m50b20, 200.000 km la bord, jante de 8,5J/fata si 10J/spate. Sint din constanta chiar azi am facut calculul la consumul de carburant... rezultatul 12,5%. Tin sa mentionez ca in treapta a1a si a2a dau de vreo 5 ori pina in limita de turatie, plus ca ma mai dau jos pe la un magazin ceva...nu opresc motoru. Sanatate tuturor
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Eu am 316, in Timisoara ii cam place peste 11, dar si 13 iarna.

Afara, in jur de 7, tocmai am facut un drum Timisoara-Petrosani retur.

Jantele influenteaza si ele, in sensul ca ai eroare de vitezometru si de distanta parcursa din cauza diferentelor de circumferinta a rotilor. (In general mici).

 

Care se lauda cu valori mai mici vrea sa-si vanda rabla:)

Inca ceva, consumul mare, gen ~17-20 l/100km nu e de la sonda lambda. Aceasta e ignorata in exterior, la viteze mari si la kickdown (cand te urci in picioare pe acceleratie), pentru cei care alearga ca nebunii prin oras.

Link to comment
Share on other sites

tie pe BC poate-ti afiseaza pe ultimii 3000 de km, ia da-i un reset, prinde 4 stopuri si o sa-ti arate 12-14 rapid.

 

sau poti face ca aia de pe club opel reset in mers, poza repede, de-ti sta mintea cu ce consumuri se lauda, 2.8% afara 4 persoane in masina cu aer sau 3.5 in oras, mers normal, mai citeste vreun amarat si incepe sa schimbe juma de masina sa aiba si el asa performante!

Link to comment
Share on other sites

Ma alatur si eu acestui subiect....am un bmw e36 din '93 coupe, motor m50b20, 200.000 km la bord, jante de 8,5J/fata si 10J/spate. Sint din constanta chiar azi am facut calculul la consumul de carburant... rezultatul 12,5%. Tin sa mentionez ca in treapta a1a si a2a dau de vreo 5 ori pina in limita de turatie, plus ca ma mai dau jos pe la un magazin ceva...nu opresc motoru. Sanatate tuturor

 

 

daca stai vreo ora prin magazin, consumul mi se pare chiar mic...

Link to comment
Share on other sites

o intrebare care poate parea ciudata pe alocuri : exista cumva situatie in care dupa ce scoti bateria si o pui la loc,consumul sa fie influentat? :huh: ? Sau ma rog,nu consumul,ci afisajul din OBC. Eu am scos bateria ca am avut putina treaba in locul unde era plasata ea si aveam de parcurs cam 240 km aproape. Iar cand am pus-o la loc,in bord imi aparea ca as mai avea 160 km,desi nu am mers deloc cu ea ca doar era imobilizata acolo... Are cineva vreo idee? :huh:
Link to comment
Share on other sites

o intrebare care poate parea ciudata pe alocuri : exista cumva situatie in care dupa ce scoti bateria si o pui la loc,consumul sa fie influentat? :huh: ? Sau ma rog,nu consumul,ci afisajul din OBC. Eu am scos bateria ca am avut putina treaba in locul unde era plasata ea si aveam de parcurs cam 240 km aproape. Iar cand am pus-o la loc,in bord imi aparea ca as mai avea 160 km,desi nu am mers deloc cu ea ca doar era imobilizata acolo... Are cineva vreo idee? :huh:

 

cand dai bornele jos de pe baterie ti se reseteaza consumul undeva la 39.9 l/100km (cel putin la mine la 318i FL asa e) . Dupa ce mergi cativa km ar trebuii sa urce inapoi.

Link to comment
Share on other sites

316i daca vorbim de FL e acelasi motor cu 318i. ambele n42, nu sunt mari diferente tehnice intre ele. si 316 are valvetronic etc.

 

La fel si la NFL, e acelasi motor cu 318i.

Cat despre consum, 316i fl are consumul o idee mai mic decat 318i fl, iar la nfl consumul este la fel. Deci in niciun caz la un mers normal 316 nu consuma mai mult ca la 318. pot exista cazuri speciale, de exemplu cand mergi tare, cand mergi foarte incarcat atunci intr-adevar 318i avand puterea mai mare sa consume mai putin.

Insa strict ca raport performante consum, 318i iese oricand mai bine. Asa cum 325/330 ies ca raport performante consum cel mai bine :)

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Nu cumva creste putin consumul din cauza ca in general ansamblu janta+cauciuc pe 17 e mai greu decat o janta+cauciuc pe 16? :)

In orice caz diferentele sunt minime intre 16 17, sa simti o diferenta (sa zic minim 1l/100km) inseamna sa treci de la 15 la 17 sau de la 15 la 18.

Link to comment
Share on other sites

la mine pe e46 a scazut consumul cu vreun litru de la jante pe 17 la 16. si la range acum apare mai mult cu vreo 50km sa zic asa. Masina nu a iesit niciodata din oras de cand e in RO

jantele pe 17 sunt mai grele cu vreo 1,5kg maxim 2 per janta ( cu tot cu cauciuc ) insa faza e ca un kg la roata e cat 20kg la scaun.

Link to comment
Share on other sites

Da, ti a scazut consumul cu 1 L , poate ai avut 225 latime si ai trecut la 205.

M am uitat pe siteul jantelor OEM si o janta pe 17 cu Et 47 are 10,49 kg, iar una pe 16 cum am eu are tot atat, ciudat dar atat imi arata.

Deci daca i as pune 205/50/17 fata de 205/55/16 nu ar trebui sa se simta mai nimic ,hai sa zic un maxim de 300-400 gr /100 km care sincer nu inseamna nimic.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de greutatea totala a jantei ci de cum e repartizata greutatea pe janta.Cu cat janta mai mare cu atat se duce greutatea mai spre exteriorul jantei si proportional trebuie o forta mai mare pentru ai schimba starea .Oricum ar fi realitatea este ca jante mai mari rezulta un consum mai mare si mai ales la benzinare care au un handicap la cuplu fata de dizel.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.