Jump to content

inlocuire motor 2 litri cu 2.5 E39


Recommended Posts

Salut! Ma bate gandul de inlocuire motor 2 litri M52B20 de pe tomberonul meu cu un 2.5 M54B25. Am si gasit unul de vanzare la pret bun, dar n-am idee cam ce presupune modificarea asta, sa-mi fac o idee si un calcul estimativ la bani, asa ca va rog sa veniti cu sfaturi, idei, informatii

 

 

P.S: d.p.d.v legal ce presupune modificarea? as vrea sa raman in acte cu motorul de 1991 cmc, dar am seria motorului trecuta in CIV, nu se poate "pierde" CIV-ul si face altul fara serie motor? :D

Edited by Marius P
Link to comment
Share on other sites

tu crezi ca singurul loc din lume unde sunt notate datele din CIV sunt pe ea? Evident ca si cei de la RAR la au in baza de date. Daca incerci golania asta te poti alege si cu dosar penal . Legal trebuie sa omologhezi noul motor pe masina, si odata cu asta sa platesti taxele aferente.... Cel mai simplu este sa mergi cu masina fara omologare ca nu te va cauta nici un militian sub capota. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

CIV-ul e vechi de 12 ani...in acest timp seria respectiva putea sa ajunga ilizibila...iar cea de pe motorul nou "ar putea fi" la fel de ilizibila :)) zic si eu

 

 

Cel mai simplu este sa mergi cu masina fara omologare ca nu te va cauta nici un militian sub capota.

Si daca ma opreste ceva control RAR mobil sau la ITP?

 

 

 

P.S: ceva sfaturi tehnice? ce implica schimbarea acestor 2 motoare? trebuie si evacuare, cutie, grup?

Edited by Marius P
Link to comment
Share on other sites

Si ce te faci cand vrei sa o vinzi? In carte o sa apara seria vechiului motor, iar pe motor nicio serie. Iar dupa verificarea seriei caroseriei, va reiesii faptul ca masina a fost dotata cu motor de 2.0 nu 2.5. Sa zicem ca te intelegeam daca puneai cine stie ce motor de peste 3000cmc unde taxele sunt foarte mari , dar asa eu cred ca vrei sa te legi la cap fara sa te doara. Totusi un motor de 2.5 nu e asa greu de intretinut, impozitul este doar 900 ron, nu e un capat de tara.
Link to comment
Share on other sites

problema e ca tu ai cu 4 cilindri si ala de 2.5 e cu 6 cilindri si la ITP cred ca isi dau seama baietii

Daca nu stii despre ce vorbesti, mai bine nu vorbesti...parerea mea. Motorul M52B20 are 6 cilindri cum spune si kristal_madness

 

Si ce te faci cand vrei sa o vinzi? In carte o sa apara seria vechiului motor, iar pe motor nicio serie. Iar dupa verificarea seriei caroseriei, va reiesii faptul ca masina a fost dotata cu motor de 2.0 nu 2.5. Sa zicem ca te intelegeam daca puneai cine stie ce motor de peste 3000cmc unde taxele sunt foarte mari , dar asa eu cred ca vrei sa te legi la cap fara sa te doara. Totusi un motor de 2.5 nu e asa greu de intretinut, impozitul este doar 900 ron, nu e un capat de tara.

Tu ai vazut ce-ai scris acolo? eu oricum as avea motorul de 2.5 pe care trebuie sa-l intretin, indiferent daca e trecut sau nu in acte blink.gif si de ce sa platesc impozit de 5 ori mai mare + asigurare mai mare cand pot sa n-o fac...daca as primi ceva inapoi in schimbul impozitului pe care il platesc mi s-ar parea corect...dar atata timp cat eu circul pe drumurile patriei si imi rup masina in ele mi se cam face scarba de taxe si impozite

 

 

 

 

Tu crezi ca aia de la RAR sunt prosti si nu stiu cum arata un motor se 2.5 vs 2.0?

 

Dragosel, esti in eroare. 2.0 tot 6cyl are.

Dupa parerea mea de "ne-inginer mecanic" motoarele de 2.0 si 2.5 arata cam la fel

 

 

Link to comment
Share on other sites

problema e ca tu ai cu 4 cilindri si ala de 2.5 e cu 6 cilindri si la ITP cred ca isi dau seama baietii

 

dada are 3 defapt :stupid:

 

Nu apucasem sa vad ca e vorba de benzina si de aici confuzia, probabil nu sunt singurul

 

da, multe m52 au fost diesel :goodjob:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu e cazul sa-ti ceri scuze, toti mai gresim...

 

P.S:dieselul de 2 litri are 1951 cmc, nu 1991 :p iar codul motor M47D(iesel)20, in timp ce al meu de M52B(enzin)20 drinks.gif

 

 

 

 

Totusi pana acum doar pareri legate de partea legala, legat de partea tehnica nimic :D

Link to comment
Share on other sites

cutia se potriveste sigur (daca e manuala) si 95 % si grupul... uite un inceput la tehnic

:p

Calculatorul nu se va potrivi dar poate fii resoftat

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

cardanul nu se va potrivi in schimb... cel putin dupa codul de origine..

nici ambreajul

si daca ma uit bine nici diferntialul al tau are 3.46 si la 525 ai 3.15

Link to comment
Share on other sites

Intervin si eu cu o intrebare asemanatoare, imi cer scuze daca stric postul colegului. . .

M-ar interesa daca cineva priceput ar putea spune ce motor pot pune pe un seria 1. 1,6 benzina ajungand in peste 250 hp. Nu ma intereseaza omologari,etc...

V8 de pe M3 E90? Sau vrei sa aiba 1.6L motorul?

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.