Jump to content

Studiu despre anvelope... POLL


X X L

  

242 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Inca o data multumesc, dar pt un review in plus la michelin primacy hp doresc sa imi cumpar 2 bucati.

 

Am ramas fidel marcii Continental, de 2 zile am pe rotile spate continental sport contact 3 dot 2509 SH cu profil de vreo 6mm.

Link to comment
Share on other sites

Pirelli P7 Cinturato 225/45/17 94W sunt foarte multumit. Am avut Michelin PS 3, si Continental Sport Contact 3,nu mi-au placut, s-au uzat extrem de repede

 

Asta am zis si eu.

P7 par rezistente dar la performante sunt varza fata de altele. Ce m-a enervat e ca sunt catalogate ca premium si au pret de premium.

Link to comment
Share on other sites

cu cat e mai aderent cauciucul cu atat e mai moale si se uzeaza mai repede, evident. Pt anvelopele de strada se face un mix intre performanta/durabilitate.

un cauciuc daca e durabil nu inseamna ca este si bun; sunt si alti factori care trebuie luati in seama..

Link to comment
Share on other sites

Nankang ns-2 mi s-au parut foarte bune. Dar nu pe masini de 200 de cai.

Cam tari, flancurile cam moi, dar pentru cat costa sunt excelente, mai ales daca ai un ritm normal si nu fortezi masina.

 

am gasit nankang ns2 245 40 18 4 buc noi noute cu 1500 ron.

Link to comment
Share on other sites

Eu am 275/40 R19 Pirelli Pzero Rosso. Am 40.000km rulati cu ele si au undeva la 6 mm.Nu stiu exact cati mm au noi.

Sunt foarte multumit.Silentioase,pe curbe se comporta excelent,nu scartaie, decat poate sa fortezi foarte tare masina, insa nu mi s-a intamplat. La franare se comporta foarte bine. Nu au facut galme sau crapaturi. Inca ma bazez pe ele.Cred ca pot merge 80k km fara probleme cu ele, asa imi dau senzatia.

 

Am avut si Bridgestone Turanza 255/55 R19 pt SUV . Nu fac zgomot prea mare insa dupa maxim 2 ani incep sa se crape .Nu stiu din ce cauza, insa eu nu o sa mai cumpar marca asta de anvelope.Se si uzeaza destul de repede. Erau made in japan.Foarte ciudat.

Link to comment
Share on other sites

La fel am patit si eu cu potenza, in 2 ani erau crapate destul de tare, acuma incerc turanza, daca se crapa la fel trec pe contipremiumcontact 2, sunt multumit de ele(utilizez pe bmw contipremiumcontact 2), si potenza era japan made le-am cumparat in 2010 si an de fabricatie erau 2010
Link to comment
Share on other sites

pentru mine printre altele e factorul psihologic:

daca am nevoie sa ocolesc ceva in ultimul moment si masina se dezechilibreaza (pierde aderenta pe puntea spate din cauza balansului)? (am patit asta, animale noaptea la 100 la ora sa zicem),

daca mergi pe ploaie torentiala si te trezesti cu apa adanca de 10 cm, eventual in curba? Nu zic ca o anvelopa buna te salveaza garantat dar iti cresc sansele simtitor. Am patit si asta.

daca ma trezesc cu unul noaptea/ziua depasind un tir pe contrasens intr-o curba si trebuie sa ies cu doua roti pe acostament? mai tin cele doua roti ramase toata masina pe drum? Si asta am patit

daca trebuie sa franez de urgenta? fiind tari si masina grea vor frana mult mai tarziu cu implicatiile de rigoare.

apar multe "daca"...

 

O anvelopa ca asta nu va fi niciodata comparabila cu o anvelopa buna in anumite situatii. Le-as recomanda mai mult pentru un uz preponderent urban. Nu le-as folosi pe o masina grea, momentul in care rupe aderenta este mult mai violent ca la o masina mica si cu mult mai putine sanse de redresare.

Poti spune "eu merg linistit" dar situatia neprevazuta tot apare chiar daca conduci preventiv si oricat de sigur te simti pe tine. Diferenta de bani data pe niste anvelope bune iti poate salva viata.

Edited by mmneg
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

cam asa era legislatia in Germania, 2mm la cele de vara, 4 mm la cele de iarna.

LA TUV sau la un control pe strada, daca nu indeplineai norma asta plecai pe platforma.

Controale la adancimea profilului la turisme nu prea am vazut in afara de inspectia tehnica obligatorii, dar de exemplu utilitare si tiruri mai opreau.

 

 

Unde scrie?

Intreb de curiozitate.

La alea de iarna ?

 

cam asa era legislatia in Germania, 2mm la cele de vara, 4 mm la cele de iarna.

LA TUV sau la un control pe strada, daca nu indeplineai norma asta plecai pe platforma.

Controale la adancimea profilului la turisme nu prea am vazut in afara de inspectia tehnica obligatorii, dar de exemplu utilitare si tiruri mai opreau.

Spunea cineva ca pe afara se schimba la 6mm.. complet fals..ce vezi tu venite cu 6mm sunt cauciucuri defecte, care nu mai merg puse pe masini mai serioase.. aia le schimba ca la viteze mari au probleme cu ele, in Romania mai merg.

Daca tu ai impresia ca zgarctitii aia din vest le schimba asa benevol, te inseli amarnic.. aia opresc apa la dus cand se sapunesc si la prima factura de peste 600 de euro au vandut masina..si . schimba caucicurile la 6mm.

PAi tu nu iti dai seama ca daca pe mine ma tineau un set de caucicuri noi de vara 18k km, ata la mers in halul in care se mergea pe acolo. pai daca le schimbam la 6mm cred ca nu ma tinea un set nici 5k km..

Si nu aveam fiara fiarelor, e in biet 525i vechi de cand lumea si mai e si automat,

pai la asta daca ai cauciucuri cat de cat bune, pe asfalt uscat nu pleaca cu scart nici sa o rogi... iar burnout nu am facut cu el in viata mea, nici nu cred ca e posibil cu automata de care am au...

 

Ce e drept ii dadeam pe autobahn de ii sareau capacele.. si de aici si uzura f mare..

In acesi situatie aveam prieten cu 530d, altul cu 545i.. gumele de vara tineau gen 15-18k.. la 18k erau deja la 2 mm si sub...

Eu unul ma cruceam cand auzeam pe aici de gume care tin cate 40k km.. apoi am mers si eu mai mult de cand sunt in tara si da.. la cum se merge pe la noi gen moarte lenta... da, cred ca o sa tina si la mine 40k km...

Edited by DOMI
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nankang ns-2 mi s-au parut foarte bune. Dar nu pe masini de 200 de cai.

Cam tari, flancurile cam moi, dar pentru cat costa sunt excelente, mai ales daca ai un ritm normal si nu fortezi masina.

 

eu am luat jante sh si erau echipate pe spate cu Nankang NS 2 255/40/17. mai aveau inca profil dar erau uzate aiurea. faceau un zgomot infernal, foarte tari, si am derapat in curbe pe ploaie tot timpul. jale !

 

le-am schimbat urgent.

 

Am luat acum noi,

 

Barum Bravuris 2 - 225/45/17 fata si 255/40/17 spate. am facut cam 8 k cu ele. pretul de achizitie foarte bun, destul de silentioase, putin moi in balon, se simte asta la curbe stranse, bune la franare, aderenta foarte buna pe ploaie. cele de pe fata au cerut cam mult plumb, si inca nu am reusit sa le echilibrez sa-mi placa. la review-urile de pe net, stau foarte bine, la nivel cu unele din gama premium. anvelope facute de continental.

 

dunlop sp sport 01 - 205/55/16 - silentioase, mi-au placut mult dar in al 3-lea an de folosinta au cedat. s-au deformat si le-am aruncat.

 

iarna : dunlop sp winter sport M3 - foarte bune, aderenta excelenta, 3 ierni am mers cu ele.

 

iarna asta am luat Bridgestone Blizzak LM 32 - foarte foarte bune ca aderenta, nu foarte zgomotoase, stabilitate destul de buna, insa dupa primul an constat ca mai mult de 2 ierni nu merg. au un profil ciudat .

 

urmatoarele de vara : CLAR Eagle F1 Assimetric 2.

Link to comment
Share on other sites

urmatoarele de vara : CLAR Eagle F1 Assimetric 2.

:thumbup1: cele mai bune pentru pretul pe care il au

 

Am avut nankang ns-2 luate de noi dar puse pe masina de show cu 100cp. Uzura aiurea vine din alte parti.

Acum am GY F1 Asymmetric 2 :shifty:

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu GY asym 2. Foarte de acord :D

De asemenea, din ce am testat eu, singurele apropiate de asym 2 sunt Michelin PS2 (PS3 sunt total dezamagitoare).

Oarecum surprinzator, am fost foarte multumit si de Toyo T1R, dar nu ca de cele doua de mai sus.

 

Iar pentru puteri mari, ce am testat - Yokohama Parada Spec 2 (Semislicks) - sunt senzationale, dar pe ploaie...sa te puna spiritele rele sa accelerezi agresiv intr-un viraj :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus azi Michelin Pilot Super Sport, noi. Dimensiuni: 245/35/19 pe fata si 275/30/19 pe spate. Dupa vreo 15 km prin oras, pot sa spun ca s-a schimbat comportamentul masinii, in bine. Se manevreaza mai usor, mai ales in depasiri (am facut una intr-un pasaj :hyper: ). Masina am cumparat-o ieri si avea un model de cauciucuri Dunlop pe fata si Michelin Pilot 2 pe spate, insa erau destul de uzate. Mai revin cu feedback.
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus azi Michelin Pilot Super Sport, noi. Dimensiuni: 245/35/19 pe fata si 275/30/19 pe spate. Dupa vreo 15 km prin oras, pot sa spun ca s-a schimbat comportamentul masinii, in bine. Se manevreaza mai usor, mai ales in depasiri (am facut una intr-un pasaj :hyper: ). Masina am cumparat-o ieri si avea un model de cauciucuri Dunlop pe fata si Michelin Pilot 2 pe spate, insa erau destul de uzate. Mai revin cu feedback.

Salut, trebuie sa cumpar si eu niste anvelope de iarna, pentru Lexus: nu sunt runflat asa ca nu sunt sigur ce sa iau:

225 45 17 si 245 45 17;

ce imi sugerati, care sunt cele mai "safe" ca doar e RWD; merci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.