Jump to content

eroare la diagnoza (catalizator) bmw e90 318i din 2008


amilo123

Recommended Posts

Salut, si scuze daca nu postez unde trebuie.

 

Doresc sa-mi cumpar o masina

Astazi am fost cu ea la bavaria pentru o verificare, si a iesit ca are discurile de frana foarte uzate, si placutele de frana mai merg inca 10 000 km. Si inca cateva chestii minore.

 

Dar a mai aparut si o eroare mai grava (2A26) la care spune "DME: catalytic converter, conversion in stratified-charge mode". Vanzatorul stia de aceasta problema, si chiar imi spusese de la inceput de ea. Lui mereu ii aparea un martor de check engine galben in bord, si a fost si a facut o diagnoza la un service autorizat bmw (nu dealer) si acolo i-au spus ca e de la benzina proasta din romania. Atunci a mai aparut o eroare la sonda labmda pe final parca a zis. Aceasta eroare a fost stearsa si nu a mai aparut la Bavaria cand am testat-o eu.

 

Cel de la Bavaria mi-a spus ca nu a avut niciodata probleme cu catalizatorul de la motorul asta (N43), dar nu crede ca e de la benzina. Mi-a mai spus ca pentru a fi sigur, trebuie sa desfaca catalizatorul, ceea ce costa 300 lei. Nu am efectuat aceasta verificare deoarece vanzatorul mi-a spus ca nu mai lasa din pret (12 000 euro) chiar daca gasesc ceva in neregula cu catalizatorul.

 

Acum nu stiu ce sa fac. Masina are km reali, si verificati la bmw (are bmw service inclusiv).

 

Daca puteti sa-mi dati un sfat va rog.

Link to comment
Share on other sites

mint aia de la Bavaria, cum respira....

Catalizatorul o sa-ti cada pana la urma, am avut aceeasi problema.

 

E 2000 lei original. Ai grija.

 

 

Deci chiar e de la catalizator nu? Nu poate fi de la benzina?

 

Cum de pica asa repede catalizatoarele astea ca are abia 71 000 km?

Link to comment
Share on other sites

salut

am avut si eu pana anul trecut acelasi model 318i din 2008.

din aprilie 2008 si pana in iulie 2011 am facut aprox. 120.000km din care 45000km in tara.

cam la 2-3 plinuri in tara imi aparea si mie eroarea asta, asta pana cand am aterizat intr-un service care l-au dat jos, l-au curatat si mi-au rezolvat problema. si am ajuns sa fac asta o data la 30.000km.

eu totusi cred ca este din cauza benzinei...

Link to comment
Share on other sites

salut

am avut si eu pana anul trecut acelasi model 318i din 2008.

din aprilie 2008 si pana in iulie 2011 am facut aprox. 120.000km din care 45000km in tara.

cam la 2-3 plinuri in tara imi aparea si mie eroarea asta, asta pana cand am aterizat intr-un service care l-au dat jos, l-au curatat si mi-au rezolvat problema. si am ajuns sa fac asta o data la 30.000km.

eu totusi cred ca este din cauza benzinei...

 

 

Cat te-a costat si unde ai facut?

Link to comment
Share on other sites

Cat te-a costat si unde ai facut?

 

400lei - demontat, substante, curatat, montat... un service din Bucuresti pe undeva pe la republica... trebuie sa caut sa vad daca mai am numarul baiatului...

 

+1

 

Cristian... daca nu as fi avut BMW as fi fost de acord cu tine, dar am invatat pe propria piele ca cu cat masina este mai dotata cu atat intretinerea este mai scumpa.

Link to comment
Share on other sites

E o problema generala la motoarele de benzina cauzata de concentratia mare de sulf din benzina de la noi. Eu am rezolvato la mine punand un soft modificat pe motor, soft facut custom pentru aceasta problema care imbunatateste arderea si reduce din cantitatea de sulf care ajunge in evacuare. Dupa resoftare alimentez de la Rompetrol care are cea mai redusa concentratie de sulf in benzina Efix. Am verificat la toate benzinariile. Cea mai proasta benzina e la Lukoil apoi in ordine urmeaza omv, mol si rompetrol. Vorbesc dpdv al concentratiei de sulf. Edited by neo_andersson
Link to comment
Share on other sites

Salut, si scuze daca nu postez unde trebuie.

 

Doresc sa-mi cumpar aceasta masina link

 

Astazi am fost cu ea la bavaria pentru o verificare, si a iesit ca are discurile de frana foarte uzate, si placutele de frana mai merg inca 10 000 km. Si inca cateva chestii minore.

 

Dar a mai aparut si o eroare mai grava (2A26) la care spune "DME: catalytic converter, conversion in stratified-charge mode". Vanzatorul stia de aceasta problema, si chiar imi spusese de la inceput de ea. Lui mereu ii aparea un martor de check engine galben in bord, si a fost si a facut o diagnoza la un service autorizat bmw (nu dealer) si acolo i-au spus ca e de la benzina proasta din romania. Atunci a mai aparut o eroare la sonda labmda pe final parca a zis. Aceasta eroare a fost stearsa si nu a mai aparut la Bavaria cand am testat-o eu.

 

Cel de la Bavaria mi-a spus ca nu a avut niciodata probleme cu catalizatorul de la motorul asta (N43), dar nu crede ca e de la benzina. Mi-a mai spus ca pentru a fi sigur, trebuie sa desfaca catalizatorul, ceea ce costa 300 lei. Nu am efectuat aceasta verificare deoarece vanzatorul mi-a spus ca nu mai lasa din pret (12 000 euro) chiar daca gasesc ceva in neregula cu catalizatorul.

 

Acum nu stiu ce sa fac. Masina are km reali, si verificati la bmw (are bmw service inclusiv).

 

Daca puteti sa-mi dati un sfat va rog.

 

Salut,

Am avut BMW 320i in perioada 2008-2009 si am avut aceeasi problema de catalizator din cauza benzinei proaste din Romania.

Service-ul BMW nu face altceva decat sa te cheme la 1000 de teste si sa te puna sa iei catalizator de la ei desi nu ai nevoie de asa ceva. E o eroare care se sterge la curatarea catalizatorului daca chiar te deranjeaza.

Link to comment
Share on other sites

Cu eroarea aia si catalizatorul infundat nu trece noxele la itp. Am patito eu anul trecut cand nu stiam de problema. Am dat o spaga de 50 ron si a bagat ala un Logan pe rampa ca sa ia noxele de la el. A fost jenanta situatia.

 

Catalizatorul infundat in timp iti va omora senzorul NOx si bobinele. Vorbesc din experienta aici. In plus un senzor NOx obosit va creste consumul.

Acum vreo 2 satamani am aflat ca BMW are o actiune pe Romania de inlocuire gratuita a bobinelor pentru motoarele de benzina, cred ca au avut multe reclamatii.

Eu am facut deja aceasta actiune la MHS.

Link to comment
Share on other sites

Nici cu softu custom de care vorbeai mai sus nu vei trece noxele.Incearca sa scoti mufele de la sondele lambda si citeste valorile lor(voltajul) ''live'' cu inpa...vei avea o surpriza.

 

 

Si pana la urma ce sfat imi dati? Sa cumpar masina, sau mai caut?

Link to comment
Share on other sites

Tocmai i-am facut noxele si au iesit:

-la relanti:

CO: 0.12%

CO2: 15.74%

HC: 73ppm

O2: 0.07%

lambda: 0.996

CO corr: 0.12%

 

-turata:

CO: 0.07%

CO2: 15.58%

HC: 52ppm

O2: 0.15%

lambda: 1.002

CO corr: 0.07%

 

Cel de la ITP mi-a zis ca sunt bune si ca nu are nimic catalizatorul. A zis ca s-ar putea sa fie de la sonda lambda, sa aibe uneori probleme, si eroarea asta de catalizator sa fi ramas in memorie.

 

Daca ar putea un user mai experimentat sa-mi spuna daca sunt ok.

Edited by amilo123
Link to comment
Share on other sites

Vad ca, conform autodata noxele sunt bune, cu exceptia O2 la relanti care ar trebui sa fie intre 0.1% si 0.5%.

 

Acum ma gandesc ca masina nu are ce sa aibe grav avand in vedere noxele care sunt in parametrii, consumul care e normal (9.8% pe CB, mixt in special in bucuresti) si ca urca normal in ture.

 

Pareri?

Edited by amilo123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.