Jump to content

Lichid de directie pe alternator si frana dura


Recommended Posts

Buna seara. Am desmontat electromotorul ca sa il schimb si intre tim a trebuit sa mut masina si miscand de volan cu motorul oprit cred ca s-a facut presiune in depozitul lichidului de directie , iar capacul fiind desfacut mi-a curs ulei pe alternator.

Cand am pornit mi sa aprins lumina rosie de la baterie si nu incarca... s-a ars alternatorul si trebuie schimbat sau cu o buna curatare se rezolva?

A 2-a nenorocire e ca pedala de frana e tare ca si cum motorul ar fi oprit, asta avand in vedere ca nu am atins nimic de la frane si lichidul e la nivel.... au vreo legatura cele 2 stricaciuni? Va rog ajutati-ma ca innebunesc. multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

evident ca daca ai pornit motorul si sursa generatoare de curent ra uda...bye bye...ce, calculatorul daca il uzi si il bagi in priza crezi ca merge ? eventual poti sa il usuci bine de tot, la temp. mare si apoi sa incerci din nou, desi sunt slabe sanse...cat despre cealalta problma, 90% s-ar rezolva daca ne-ai spune despre ce masina e vorba :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

daca frana s-a intarit e o problema pe traseul de vacuum . Incepi prin a verifica daca furtunasele care pleaca de la pompa de vacuum spre tulumba de servofrana sunt intacte , prima cauza poate fi supapa unisens (cea care intra in servofran), apoi ulei in tulumba , trage de supapa afara si verifica daca e ulei in supapa sau se vede cumva in tulumba verifici cu un furtunas plastic , introdus\ci si scoti daca ai ulei pe el , trebuie schimbata pompa de vacuum (ea se uzeaza si baga ulei ), apoi si tulumba . Recent am avut problema asta si am schimbat tot traseul . Fenomenul cu intaritul pedalei se manifesta in special la f cald , gen 38 grade afara , e periculos sa mergi asa , pe mine m-a lasat frana fix intr-o intersectie . Costuri 200 pompa , 100 tulumba , 150 traseu unisens , manopera 300 . total 750 ron , piese sh , doar traseul unisens nou . Bafta . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

evident ca daca ai pornit motorul si sursa generatoare de curent ra uda...bye bye...ce, calculatorul daca il uzi si il bagi in priza crezi ca merge ? eventual poti sa il usuci bine de tot, la temp. mare si apoi sa incerci din nou, desi sunt slabe sanse...cat despre cealalta problma, 90% s-ar rezolva daca ne-ai spune despre ce masina e vorba :thumbsup:

 

Scuze, stresul e de vina e un 320d e46 136 cai din 2000, am sa incerc sa il curat si sa il usuc

 

daca frana s-a intarit e o problema pe traseul de vacuum . Incepi prin a verifica daca furtunasele care pleaca de la pompa de vacuum spre tulumba de servofrana sunt intacte , prima cauza poate fi supapa unisens (cea care intra in servofran), apoi ulei in tulumba , trage de supapa afara si verifica daca e ulei in supapa sau se vede cumva in tulumba verifici cu un furtunas plastic , introdus\ci si scoti daca ai ulei pe el , trebuie schimbata pompa de vacuum (ea se uzeaza si baga ulei ), apoi si tulumba . Recent am avut problema asta si am schimbat tot traseul . Fenomenul cu intaritul pedalei se manifesta in special la f cald , gen 38 grade afara , e periculos sa mergi asa , pe mine m-a lasat frana fix intr-o intersectie . Costuri 200 pompa , 100 tulumba , 150 traseu unisens , manopera 300 . total 750 ron , piese sh , doar traseul unisens nou . Bafta .

 

aratami te rog pe realoem care e supapa si tulumba ca habar nam .... treaba cu uzura nu as prea crede, pt ca nu a mai facut asta niciodata , doar acum cand am schimbat electromotorul. mersi

Link to comment
Share on other sites

Scuze, stresul e de vina e un 320d e46 136 cai din 2000, am sa incerc sa il curat si sa il usuc

 

 

 

aratami te rog pe realoem care e supapa si tulumba ca habar nam .... treaba cu uzura nu as prea crede, pt ca nu a mai facut asta niciodata , doar acum cand am schimbat electromotorul. mersi

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY71&mospid=47632&btnr=34_1207&hg=34&fg=27

 

 

piesa 6 e supapa , trage de ea afara cu motorul oprit si verifica daca ai ulei pe acolo , apoi porneste motor cu ea scoasa si pune degetul pe ea , daca trage degetul creaza vacuum deci teoretic e buna . Daca vezi ulei prin zona , pe ea sau in tulumba atunci e vb de simptomul de mai sus in care incepi cu pompa vacuum si tulumba chestia aia rotunda in care intra supapa .

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.c...207&hg=34&fg=27

 

 

piesa 6 e supapa , trage de ea afara cu motorul oprit si verifica daca ai ulei pe acolo , apoi porneste motor cu ea scoasa si pune degetul pe ea , daca trage degetul creaza vacuum deci teoretic e buna . Daca vezi ulei prin zona , pe ea sau in tulumba atunci e vb de simptomul de mai sus in care incepi cu pompa vacuum si tulumba chestia aia rotunda in care intra supapa .

 

mersi mult, am sa verific, revin cu rezultate.

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.c...207&hg=34&fg=27

 

 

piesa 6 e supapa , trage de ea afara cu motorul oprit si verifica daca ai ulei pe acolo , apoi porneste motor cu ea scoasa si pune degetul pe ea , daca trage degetul creaza vacuum deci teoretic e buna . Daca vezi ulei prin zona , pe ea sau in tulumba atunci e vb de simptomul de mai sus in care incepi cu pompa vacuum si tulumba chestia aia rotunda in care intra supapa .

 

Buna, am verificat cum mi-ai zis si e bine, am scos supapa si trage, ulei nu este deloc ce as mai putea sa verific?

Link to comment
Share on other sites

va rog , ma ajuta cineva?

 

ceva nu tine vacuumul . Daca pompa vacuum creeaza vid , supapa unisens lucreaza , furtunul de conexiune supapa -pompa e bun , atunci poti suspecta doar tulumba de frana ca nu mai tine vaccumul , e deteriorata membrana din alte motive . Eu in locul tau as schimba totusi supapa aia unisens , e cea mai ieftina piesa din tot traseul , 30 E contine supapa si furtunul de plastic . Daca faci asta sa schimbi si garnitura de la tulumba frana , e cea in care intra supapa , e ieftina 2 E dar te asiguri ca ai acoperit o posibila problema . Daca si dupa asta tot nu ai frana eu as inclina spre tulumba .

Link to comment
Share on other sites

ceva nu tine vacuumul . Daca pompa vacuum creeaza vid , supapa unisens lucreaza , furtunul de conexiune supapa -pompa e bun , atunci poti suspecta doar tulumba de frana ca nu mai tine vaccumul , e deteriorata membrana din alte motive . Eu in locul tau as schimba totusi supapa aia unisens , e cea mai ieftina piesa din tot traseul , 30 E contine supapa si furtunul de plastic . Daca faci asta sa schimbi si garnitura de la tulumba frana , e cea in care intra supapa , e ieftina 2 E dar te asiguri ca ai acoperit o posibila problema . Daca si dupa asta tot nu ai frana eu as inclina spre tulumba .

 

cum pot verifica supapa si tulumba? sau doar schimbandu-le ?

Link to comment
Share on other sites

cum pot verifica supapa si tulumba? sau doar schimbandu-le ?

 

supapa ta teoretic este buna , daca ai tinut deget pe ea si face vacuum . Practic , dzeu stie ce se intampla cand actionezi frana , e posibil sa nu functioneze eu ti-am recomandat schimbare pt ca e cea mai ieftina piesa , e ce am facut si eu :) . La tulumba nu ai cum sa verifici prea multe , poate e sparta membrana , deteriorata , ai incercat sa introduci un furtunas flexibil de plastic in ea pana jos ca sa vezi daca nu cumva scoti ulei pe el ?

Link to comment
Share on other sites

supapa ta teoretic este buna , daca ai tinut deget pe ea si face vacuum . Practic , dzeu stie ce se intampla cand actionezi frana , e posibil sa nu functioneze eu ti-am recomandat schimbare pt ca e cea mai ieftina piesa , e ce am facut si eu :) . La tulumba nu ai cum sa verifici prea multe , poate e sparta membrana , deteriorata , ai incercat sa introduci un furtunas flexibil de plastic in ea pana jos ca sa vezi daca nu cumva scoti ulei pe el ?

 

nu, asta nu am incercat ,,, daca e ulei inseamna ca e dusa, nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.