Jump to content

oscileaza turatia si "se pune in bot" e90


Recommended Posts

Nu la fiecare regenerare se schimba uleiul, de ex: la o regenerare "fortata" cu testerul cand se merge 30minute cu masina la o anumita turatie si viteza atunci va intra o cantitate mai insemnata de motorina pe langa piston si implicit in ulei.

 

 

Inaintea unei regenerari "fortate" trebuie verificat si nivelul uleiului sa nu fie pe maxim.

 

Si daca e pe maxim ii scoti cateva sute de ml de ulei prin aspirare, ca apoi sa se completeze cu motorina si totul e normal? Sincer, ma indoiesc sa fie asa...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

e un procedeu care nu trebuie neaparat cunoscut.ideea este sa se faca regenerarea si din ce stiu se face automat.

ce spune un mecanic sau altul facuti la coltul blocului nu trebuie luat in seama.

ideea este ca de obicei tb sa mai asculti si de mecanicii din coltul blocului cateodata si dupa sa tragi ce concluzii vrei

ai impresia ca daca un maimutoi de la reprezentanta vb de sus si face pe medicul legist cu scopul de a te baga in ceata ptr a-ti dovedi ce incompetent esti si sa te jumuleasca de lovele si pe care tu esti fericit sa-i lasi binenteles ca oricum nu ai alta solutie la aceasta problema prea complicata dovedit fiind ca nu esti capabil.... ce rezolvi, ce rezolvi prin aceste superficialitati?

daca asemanam filtrele de particule cu masinile de spalat si credem ca filtrele se lasa la inmuiat se spala si se usuca nu este bine, cel mai bine este sa ne documentam mai intai, da un search pe google este cel mai exemplificativa metoda

daca citim bine mai din urma, vedem ca s-au spus si adevaruri,numai ca tb sa rationalizam mai intai; normal ca filtrele se vor strica mai repede daca mergem numai cu motorul rece pe distante scurte, aveau drepatate cei de la reprezentanta sa spuna ca mai tb sa si mergi cu masina din cand in cand

filtrele se curata prin marirea temperaturii de lucru, astfel se produce oxidarea depunerilor de carbon si ulei din celule si eliminarea lor

este recomandat ca in cazul semnalizarii in bord sa iesi pe autostrada si sa mentii un mers sportiv o perioada de timp ptr producerea regenerarii

mersul de oras imbacsit dauneaza filtrului si daca nu se iau masurile necesare dupa semnalizarea in bord de cateva ori atunci filtrul se va deteriora

Link to comment
Share on other sites

ideea este ca de obicei tb sa mai asculti si de mecanicii din coltul blocului cateodata si dupa sa tragi ce concluzii vrei

ai impresia ca daca un maimutoi de la reprezentanta vb de sus si face pe medicul legist cu scopul de a te baga in ceata ptr a-ti dovedi ce incompetent esti si sa te jumuleasca de lovele si pe care tu esti fericit sa-i lasi binenteles ca oricum nu ai alta solutie la aceasta problema prea complicata dovedit fiind ca nu esti capabil.... ce rezolvi, ce rezolvi prin aceste superficialitati?

daca asemanam filtrele de particule cu masinile de spalat si credem ca filtrele se lasa la inmuiat se spala si se usuca nu este bine, cel mai bine este sa ne documentam mai intai, da un search pe google este cel mai exemplificativa metoda

daca citim bine mai din urma, vedem ca s-au spus si adevaruri,numai ca tb sa rationalizam mai intai; normal ca filtrele se vor strica mai repede daca mergem numai cu motorul rece pe distante scurte, aveau drepatate cei de la reprezentanta sa spuna ca mai tb sa si mergi cu masina din cand in cand

filtrele se curata prin marirea temperaturii de lucru, astfel se produce oxidarea depunerilor de carbon si ulei din celule si eliminarea lor

este recomandat ca in cazul semnalizarii in bord sa iesi pe autostrada si sa mentii un mers sportiv o perioada de timp ptr producerea regenerarii

mersul de oras imbacsit dauneaza filtrului si daca nu se iau masurile necesare dupa semnalizarea in bord de cateva ori atunci filtrul se va deteriora

 

mda,dar eu merg foarte rar prin oras spre exemplu si filtru meu de particule este aproape nou...iar cei de la reprezentata tot mi-au zis ca am motorina in ulei!schimb peste 2500 de obicei...si merg minim 30 km distanta..nu inteleg cum le-am zis si lor si dadeau din umeri..

Link to comment
Share on other sites

uleiul se dilueaza din lipsa de avans pompa,injectoare defecte,debit prea mare de motorina, ulei cu calitati indoielnice schimbat prea tarziu etc

vrei sa zici ca e posibil sa nu-mi mearga injectoarele?imi ziceau altii ca daca un injector nu functioneaza atunci masina nu mai porneste!oricum ma duc maine cred si las masina la reprezentanta!am vb cu aia de acolo si mi-au zis sa las masina cateva zile la ei sa-mi gaseasca problema!am ajuns si la o intelegere...daca nu gaseste problema nu platesc nimic!am fost 2 zile la rand la mecanici dar toti prind fluturi!habar n-au cu ce se manca..

Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca daca bagi testerul de fabrica pe masina o sa-ti spuna cam tot ce nu este in regula si ce o doare, nu tb sa stea masina masina 4 zile in reprez, in cazul ca nu se gaseste ceva concludent la simpla testare se face un livetest si pe urma se interpreteaza

asta prima data, si nu este adevarat daca ai un injector defect merge si porneste, in schimb oscileaza relantiul si are putere mai mica sau pierderi de putere

poate sa fie o banala mufa slabita pe injector sau un injector defect

poate st supozitii, nu vreau sa te bag la cheltuieli,am dat si eu o parere,dar tinand cont ca lasi frecvent o gramda de bani in reprezentanta eu zic sa fii mai circumspecta in privinta corectitudinii lor, mai bine te duci cu cineva care stie ceva mecanica sa nu te mai abureasca aia atat

Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca daca bagi testerul de fabrica pe masina o sa-ti spuna cam tot ce nu este in regula si ce o doare, nu tb sa stea masina masina 4 zile in reprez, in cazul ca nu se gaseste ceva concludent la simpla testare se face un livetest si pe urma se interpreteaza

asta prima data, si nu este adevarat daca ai un injector defect merge si porneste, in schimb oscileaza relantiul si are putere mai mica sau pierderi de putere

poate sa fie o banala mufa slabita pe injector sau un injector defect

poate st supozitii, nu vreau sa te bag la cheltuieli,am dat si eu o parere,dar tinand cont ca lasi frecvent o gramda de bani in reprezentanta eu zic sa fii mai circumspecta in privinta corectitudinii lor, mai bine te duci cu cineva care stie ceva mecanica sa nu te mai abureasca aia atat

dar iam zis la ala ca eu las masina si 3 saptamani numa sa-mi gaseasca problema dar in cazul in care nu-mi gaseste ce are eu nu platesc nimic!pt ca am mai fost de 2 ori cu aceasta problema au testat-o au iesit si in proba cu ea au reinstalat softul cica si tot asa merge!am zis ca mai incerc totusi odata!sper sa fie cu noroc..

Link to comment
Share on other sites

pai masina e de 2 zile la ei deocamdata nu m-au sunat cu nimic...sa vad maine da sunt mai mult ca sigura ca o sa-mi zica ca e un injector sau ceva scump...

 

 

sa schimbe pe barba lor :) Platesti daca e defect . Nu-ti fa griji ca au ei destule pt test . La reprezentante e foamea mai mare ca oriunde si nu dau 2 bani pe clienti , chiar daca e o mare abureala cu cafele si apa plata la intrare :) Dar presupun ca ai constatat deja asta . Nu de mult au facut topic cu bagare de seama pe forum , oferte de piese , blabla , yada yada ...lupul in blana de oaie .

Link to comment
Share on other sites

sa schimbe pe barba lor :) Platesti daca e defect . Nu-ti fa griji ca au ei destule pt test . La reprezentante e foamea mai mare ca oriunde si nu dau 2 bani pe clienti , chiar daca e o mare abureala cu cafele si apa plata la intrare :) Dar presupun ca ai constatat deja asta . Nu de mult au facut topic cu bagare de seama pe forum , oferte de piese , blabla , yada yada ...lupul in blana de oaie .

mda...cam asa e..oricum sunt curioasa cu ce imi apare acum...oricum nu cred ca mai am de gand sa ma duc la ei...sa-mi rezolv problema asta ca nu mai suport...si gata!chiar nu stiu cum nu-i da de cap nimeni!

Link to comment
Share on other sites

iti dai seama saracii 3 zile au muncit toti la ea pana noaptea tarziu, si de fapt e din motorina sau din condens in rezervor :rolleyes:

nu e motorina...am alimentat din alta parte pt ca mi sa mai zis si tot nimic!am schimbat si filtru de motorina macar aveam cu cel vechi vreo 15 mii cred si era curat...condens in rezervor???asta nam mai auzit-o...probabil..

Link to comment
Share on other sites

PROBLEMA REZOLVATA!!!!!!!!!!!!DOAMNEA AJUTA...Cu ajutorul celor din germania si cu plangerile facute doamnei care zice:buna ziua v-am sunat sa intreb daca sunteti multumita de serviciile noastre...si am zis categoric nu!masina functioneaza perfect cu doar 600 si ceva de roni!adica asa zic ei pt ca doar maine ma duc dupa ea!cica a fost regulatorul de gaze!happy end..
Link to comment
Share on other sites

bun...tocmai ce am venit cu masina merge perfect!am fost primita de directorul general cu care am fost cu masina in test pt ca au fost contactati de astia din germania...si cred ca sau cam suparat pe mine!au fost mici discutii dar sau rezolvat!masina au puso pe tester pe gratis..am platit doar piesa si manopera 580 lei si zice asa:inlocuire traductor de presiune pt supapa de recilculare a gazelor de esapament si piesa se numeste press.regula!asa scrie...si am intrebat din nou cum se numeste piesa schimbata si mia zis regulator de gaze!asa ca am inteles bine...el asa a numit-o!
Link to comment
Share on other sites

Adica electrovalva egr... Care in mod normal costa vreo 400 ron, dar la reprezentanta e mai cu moț d-aia costa mai mult :)

 

e plus manopera , doar nu crezi ca-i montau pe gratis . Mai ales ca erau suparati , dai seama cata oftica aveau un sange ca un amarat de client le-a facut lor reclamatie si probabil au fost mustrati cumva , le-a zis neamtul 2-3 vorbe ca recomandare lor ingineri profesionisti de la dacia -oltcit . In fine game over de data asta .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.