Jump to content

Se incinge roata stanga spate foarte tare


Recommended Posts

Salut,

 

Se incinge roata stanga spate foarte tare chiar si la drum scurt si miroase a plastic incins. Nu stiu de la ce ar putea fi problema poate ca am schimbat de curand placutele si discurile de frana dar mentionez ca problema este doar la roata stanga spate. Ar putea fi sparta si toba si din cauza asta sau altceva mai grav?

 

Mersi

 

BMW e46 318ci

Link to comment
Share on other sites

Sa schimb atunci si etrierul si rulmentul sa fiu sigur, ca s-a uitat si un mecanic la ea dar nu stia exact ce are... Tnx pentru raspunsuri

 

Pai ce mecanic e? Cum sa te uiti si sa nu iti dai seama daca strange etrierul, frana de mana sau rulmentul ...

Si eu pariez pe etrier blocat din cauza garniturii rupte(pentru ca si eu am patit la fel)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu face galagie, nu e rulmentul. Pe de alta parte, nu imi dau seama cum ti-au reglat frana de mana cu roata strangand.

 

Fa o chestie:

 

Desfa mansonul de la frana de mana, masoara cat filet este iesit din piulita din stg manetei si desfa-o aproape de tot, sa nu ramana deloc tensionat cablul. Vezi daca mai strange. Daca nu mai strange e de la frana de mana. Daca tot strange, e de la altceva(etrier). Apoi strange inapoi piulita pana lungimea filetului iesit e egala cu ce ai masurat. Asta ca sa nu se strice reglajul ce il aveai. Iti trebuie o cheie de 10 fixa si cat mai scurta, cea din dotarea masinii e numai buna.

Edited by september child
Link to comment
Share on other sites

Daca nu face galagie, nu e rulmentul. Pe de alta parte, nu imi dau seama cum ti-au reglat frana de mana cu roata strangand.

 

Fa o chestie:

 

Desfa mansonul de la frana de mana, masoara cat filet este iesit din piulita din stg manetei si desfa-o aproape de tot, sa nu ramana deloc tensionat cablul. Vezi daca mai strange. Daca nu mai strange e de la frana de mana. Daca tot strange, e de la altceva(etrier). Apoi strange inapoi piulita pana lungimea filetului iesit e egala cu ce ai masurat. Asta ca sa nu se strice reglajul ce il aveai. Iti trebuie o cheie de 10 fixa si cat mai scurta, cea din dotarea masinii e numai buna.

 

Ok voi incerca si varianta asta, mersi frumos pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Ai de verificat urmatoarele componente:Culisele etrierilor daca sunt ruginite si s-au blocat pe portetrier(6 din poza),pistonasul de etrier daca a prins apa si mizerie se locheaza si nu mai revine in pozitia de standby,sabotii de la frana de mana care la functionarea deficitara a franei de mana raman blocati pe deschis si iti freaca de tambur pana sa incinge roata.Ar trebuii desfacut tot ansamblu franare spate si cautat bine defectul.Rulmentul daca era auzeai zgomot si huruit pe puntea spate.Mizez pe culise etrier sau cablu de frana mana/sabotii pt parcare.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Salut . Am un bmw e46 din 2000 si am aceiasi problema cu roata spate stinga care se incinge foarte tare,si nu stiu care ar ar problema , caci nu imi face chestia asta mereu .Am fost la service si miau spus ca e in regula dar tot continua se se incinga cate odata .va rog frumos sa ma ajutati daca ati mai intimpinat probleme de genul asta,va multumesc Estefan
Link to comment
Share on other sites

Salut . Am un bmw e46 din 2000 si am aceiasi problema cu roata spate stinga care se incinge foarte tare,si nu stiu care ar ar problema , caci nu imi face chestia asta mereu .Am fost la service si miau spus ca e in regula dar tot continua se se incinga cate odata .va rog frumos sa ma ajutati daca ati mai intimpinat probleme de genul asta,va multumesc Estefan

 

 

esti al nustiucatelea pe care il aud ca merge in service si nu rezolva... astia va iau banii si va trimit acasa... cum adica se incinge roata si zice ca e in regula?... du-te peste ei si da-le cu etrierul in cap...

Link to comment
Share on other sites

patit la fel!

garnitura rupta, intrase mizerie, se blocase etrierul si prinsese rugina deja

facut asa:

- comandat set reparatie etrier, chiar asa se cheama, e ieftin, sunt niste garnituri

- gatuiesti cu ceva furtunasul de lichid de frana ca sa nu il pierzi

- scos de tot si luat la smirghel pistonasul etrierului

- montat inapoi cu noile garnituri

- aerisit frane la final.

 

bafta! e o reparatie ieftina

Link to comment
Share on other sites

patit la fel!

garnitura rupta, intrase mizerie, se blocase etrierul si prinsese rugina deja

facut asa:

- comandat set reparatie etrier, chiar asa se cheama, e ieftin, sunt niste garnituri

- gatuiesti cu ceva furtunasul de lichid de frana ca sa nu il pierzi

- scos de tot si luat la smirghel pistonasul etrierului

- montat inapoi cu noile garnituri

- aerisit frane la final.

 

bafta! e o reparatie ieftina

 

 

 

eu am fost sfatuit sa cumpar etrier nou... si asa am si facut... cand e vorba de frane nu ma uit la bani...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

vad ca ai schimbat si discurile, ai umblat si la reglajul/sabotii franei de mana?

De acolo ar putea veni multe probleme

(si mirosuri)

Salut am o problema cu un bmw e46 330 2002 acum 3 zile am fost la unu sa imi stranga sabotii , dupa ce am plecat pe autostrada a inceput masina sa mearga zdruncinat sus jos , roata stanga spate mirosea a cablu incins si era foarte fierbinte . Am schimbat dupa toate discurile si

Placutele de frana si saboti dar masina tot asa face si la viteza mica tremura sus jos in mers si la peste 140 km h trepideaza si nu e stabila . Ce poate fi?

 

Salut am o problema cu un bmw e46 330 2002 acum 3 zile am fost la unu sa imi stranga sabotii , dupa ce am plecat pe autostrada a inceput masina sa mearga zdruncinat sus jos , roata stanga spate mirosea a cablu incins si era foarte fierbinte . Am schimbat dupa toate discurile si

Placutele de frana si saboti dar masina tot asa face si la viteza mica tremura sus jos in mers si la peste 140 km h trepideaza si nu e stabila . Ce poate fi? Si pe drum drept fara nici o denivelare la 10 km h sare in sus jos de spate tremura ca o gelatina

 

esti al nustiucatelea pe care il aud ca merge in service si nu rezolva... astia va iau banii si va trimit acasa... cum adica se incinge roata si zice ca e in regula?... du-te peste ei si da-le cu etrierul in cap...

 

Salut am o problema cu un bmw e46 330 2002 acum 3 zile am fost la unu sa imi stranga sabotii , dupa ce am plecat pe autostrada a inceput masina sa mearga zdruncinat sus jos , roata stanga spate mirosea a cablu incins si era foarte fierbinte . Am schimbat dupa toate discurile si

Placutele de frana si saboti dar masina tot asa face si la viteza mica tremura sus jos in mers si la peste 140 km h trepideaza si nu e stabila . Ce poate fi? Si pe drum drept fara nici o denivelare la 10 km h sare in sus jos de spate tremura ca o gelatina

Link to comment
Share on other sites

etrier blocat.am patit si eu,nu facea tot timpul.cand se incinta,cand ramanea rece.

 

Salut am o problema cu un bmw e46 330 2002 acum 3 zile am fost la unu sa imi stranga sabotii , dupa ce am plecat pe autostrada a inceput masina sa mearga zdruncinat sus jos , roata stanga spate mirosea a cablu incins si era foarte fierbinte . Am schimbat dupa toate discurile si

Placutele de frana si saboti dar masina tot asa face si la viteza mica tremura sus jos in mers si la peste 140 km h trepideaza si nu e stabila . Ce poate fi? Si pe drum drept fara nici o denivelare la 10 km h sare in sus jos de spate tremura ca o gelatina

Link to comment
Share on other sites

Salut am o problema cu un bmw e46 330 2002 acum 3 zile am fost la unu sa imi stranga sabotii , dupa ce am plecat pe autostrada a inceput masina sa mearga zdruncinat sus jos , roata stanga spate mirosea a cablu incins si era foarte fierbinte . Am schimbat dupa toate discurile si

Placutele de frana si saboti dar masina tot asa face si la viteza mica tremura sus jos in mers si la peste 140 km h trepideaza si nu e stabila . Ce poate fi? Si pe drum drept fara nici o denivelare la 10 km h sare in sus jos de spate tremura ca o gelatina

 

Ai mai umblat si altundeva ? De exemplu, cardan ? mellow.png

Daca nu si banuiesti ca e tot de la roata, ridic-o pe cric si invarte de roata (evident fara frana de mana trasa). Daca se invarte usor e de bine... daca nu, stii de la ce e.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.