Jump to content

BMW M5 F10 2012


slefbb

Recommended Posts

Are un Evo

 

Transmisie:

Tip - integrala

Cutie - craboti 5+1 in H

Diff fata - autoblocant by Rallyart

Diff spate - autoblocant OM

Ulei - Valvoline 75w90 LSD

Ambreiaj - sinterizat

cu arcuri by Exedy

Placa - intarita by Exedy

Viteza max - 190km/h @6200rpm

4x4 permanent ACD (Active Centre Differential)

Motor:

HKS 2,0 - 16v turbo

Restrictor - 33 mm

Injectie - directa multipunct Capacitate cilindrica:1998 cmc

Alezaj x cursa - 86 x 86 mm

Putere - 310cp @4500 rpm

Cuplu - 650nm @3500 rpm

Benzina - Bioetanol E85

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu in sfarsit prezentarea. Sincer, nu m-a dat pe spate. Filmul, ca masina m-a dat de mult. Buhnici e enervant si nu stiu de ce. Vali se repeta. Se repeta. Se repeta. Si cateva drifturi nu prea i-au iesit. De fapt doar unul a fost mai mult decat mediocru.

 

In concluzie, masina e foarte puternica si imediat ii fuge fundul daca ii scoti toate sistemele. Wow. Asta iti dadeai seama daca vedeai doar cifrele. 560 cai si 680 Nm. :logik:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ce sa mai , baga piese cat mai idioate in noile masini..toate (audi ,bmw..etc.) au probleme cu pompe de ulei , lanturi..desi se recomanda a se baga in ele uleiuri scumpe..sa-i pis in freza , isi bat joc de clienti cu chilipirurile lor de piese

 

pompele de ulei vechi nu mai aveau probleme , astea noi au..cum cacat ..nu inteleg

 

 

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Astfel de probleme apar cand timpul de proiectare este foarte scurt,de-asta modelele mai vechi sunt mai fiabile.

 

Problema imi pare destul de serioasa pentru ca o astfel de defectiune poate duce la calarea motorului la o viteza mare, ceea ce implica costuri mari atat pentru producator daca este in garantie masina cat si pentru cumparator care poate a iesit din garantie.

Link to comment
Share on other sites

are aici loc BMW M Experience cu clienti de prin toata lumea si prin bunavointa unui prieten o sa am ocazia sa conduc si eu cateva, insa din masinile aduse din DE pentru eveniment la cateva s-au prajit motoarele deja :(, asta intareste ceea ce s-a discutat mai sus! Alte asemenea intamplari au avut loc si cu cateva vandute pe piata de aici, aceeasi problema cu motoarele!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

are aici loc BMW M Experience cu clienti de prin toata lumea si prin bunavointa unui prieten o sa am ocazia sa conduc si eu cateva, insa din masinile aduse din DE pentru eveniment la cateva s-au prajit motoarele deja :(, asta intareste ceea ce s-a discutat mai sus! Alte asemenea intamplari au avut loc si cu cateva vandute pe piata de aici, aceeasi problema cu motoarele!

 

 

ai fost la eveniment? sau n-ai mai apucat nimic? :p

Link to comment
Share on other sites

...am fost la eveniment si am condus pe fiecare in parte, M3, M5 si M6, masinile sunt absolut dementiale, se pastreaza aceeasi distinctie intre ele, dupa ce am mers cu M5 si m-am urcat in M3 simti imediat diferenta si faptul ca M3-ul este masinaria pur sportiva si hardcore a diviziei M si este ceea ce ar trebui sa iei daca vrei o masina sport cu adevarat. M5 si M6, chiar daca au multa putere si o gramada de gadget-uri, sunt, dupa parerea, mai mult cruisere luxoase si rapide, le simti greutatea si nu iti trasnmit la fel de direct senzatiile precum o face M3-ul.

 

Mi-au placut cutia de viteze la M5 si M6, e rapida si schimba cu multa acuratete, sound-ul evacuarii, senzatia de masina usoara, in ciuda masei mari pe care o au, cuplul mare de la turatie joasa, directia destul de precisa la M5/M6 si super precisa la M3 :thumbsup: !

 

Nu prea mi-a placut in schimb calitatea materialelor din interior, care dupa parerea mea nu sunt, sau nu par, atat de premium class precum brand-ul din care fac parte masinile astea, e un pas inapoi fata de seriile pe care le inlocuiesc. Masinile astea aveau sub 5k km rulati si deja la multe din ele pielea de pe scaune era sifonata, zgariata ca si cum ar fi avut deja cel putin 50-60k km, iar plasticele si mocheta par ieftine. Gadget-urile de la bord fac viata usoara si sunt de apreciat in condusul de zi cu zi iar suspensia adaptiva e binevenita, desi eu nu am observat mare diferenta intre setari, poate si pentru ca drumul era foarte bun si nu avea ce denivelari sa simta.

 

Per total sunt super masini punand cap la cap avantajele si dezavantajele si ideal ar fi sa ai un M3 si una dintre celelalte doua, daca ar fi sa aleg doar una, ar fi foarte greu de luat o decizie, probabil ca as lua M5, dar as ravni mereu la un M3 :)!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

On-topic: Am si eu aici in zona un vecin cu un M5 F10(blue),probabil este si pe forum.Masina arata senzational din toate punctele de vedere(design,putere,sunet,comfort,dotari etc).

Am avut ocazia sa aud si modelul precedent de M5 si mi s-a parut ca evacuarea se aude putin mai gors decat actualul.

 

Off-topic :Am intrebat la un dealer BMW daca se poate modifica estetic noul seria 5 sa arata ca M5 si raspunsul a fost categoric NU,desi nu cred ca nu ar merge,caci dimensiunea e aceeasi...probabil franele sa intampine probleme.

Edited by v12
Link to comment
Share on other sites

dimesiunea nu e aceiasi dar diferenta e neglijabila, bineinteles ca se poate face sa arete ca un M5 , au fost si poze pe aici cum cineva de afara si-a modificat F10-le sa arate ca un M5.

 

la reprezentanta nu iti vor monta pe masina piese care nu corespund VIN-ului din motive usor de inteles

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Competition Package includes:

Power increase by 11kW (15HP) to 423kW (575 HP)

Stiffer stabilizer (anti-roll) bars

Stiffer and lower suspension (shocks and springs) (10mm lower then standard M5/M6).

Stiffer front axle bushings

Active M Differential with a unique tune for the competition package for improved traction

New hydraulic rack-and-pinion steering with the M-specific Servotronic function with A MORE DIRECT PROGRAMMING to improve agility during cornering

M Dynamic mode (MDM) of DSC tuned with higher thresholds of intervention

New 20" M light alloy wheels

Sport exhaust with black chrome tips

 

 

Se pare ca deja apare o versiune noua.

Link to comment
Share on other sites

ce diferente sa fie omule ? au crescut puterea cu 2/3% .daca castiga 1 secunda maxim 2 pe un circuit de 2 minute e mare lucru

 

 

Pai si asta nu e diferenta? pe un circuit conteaza si o zecime de secunda, d-apoi 1-2 secunde? Si nu ma refer numai la circuit, ci si la 0-100, 1/4 mile, 1km,etc.

Link to comment
Share on other sites

bineinteles ca, conteaza, dar doar in cazul in care esti un pilot de F1

 

pentru tine ca si sofer normal chiar nu conteaza, probabil un circuit care tu il faci in 2 minute un pilot profesionist il face in 1.30 minute. deci chiar nu cred ca e o problema de zecimi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.