Jump to content

BMW M5 F10 2012


slefbb

Recommended Posts

bineinteles ca, conteaza, dar doar in cazul in care esti un pilot de F1

 

pentru tine ca si sofer normal chiar nu conteaza, probabil un circuit care tu il faci in 2 minute un pilot profesionist il face in 1.30 minute. deci chiar nu cred ca e o problema de zecimi

 

 

Ai dreptate, dar eu nu ma refeream dpdv al clientului sau pilotului, ci strict la cifrele de pe fisa tehnica date de constructor, care inseamna foarte mult pt ei lucrurile astea, mai ales cand e vorba de concurenta cifrele vorbesc (de, probabil si chestii de marketing). Uite de ex, in ciuda faptului ca poate nu as scoate niciodata timpii dati de constructor pe anumite distante/trasee, eu m-as uita la cifre atunci cand e vorba de performante, adica sa spunem ca daca audi rs6 scoate 4,2s pe 0-100 iar bmw ar scoate 4.0 as fi tentat oarecum spre bmw intr-o oarecare masura(bine, ca asta nu e singurul criteriu la alegerea unei masini, sau poate e infim,insa cum am mai spus pt anumiti potentiali clienti,conteaza astfel de aspecte).

Link to comment
Share on other sites

Iar a inceput chestia cu vopsea mata plus doua trei cusaturi egal nu stiu cate mii de euro?

 

Baietii astia stiu sa faca profit, trebuie sa recunosc.

 

 

Pai daca da bine ochiului ce sa-i faci? lumea vede,ii place si cumpara. Se poarta.:pardon:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
m5 - cel anterior - avea putere f mare si rupea aderenta in full power dar nu ceva de speriat. acum depinde si la ce te astepti. fara sistemele antiderapaj nu se putea merge decat direct la cimitir. nu mi s-a parut ok, ceva in genul amg, un porc pe steroizi. sunt adeptul masinilor sport mici si usoare, bine echilibrate.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am mers cu noul M5/M6, nu pe carosabil umed insa, mie mi s-au parut mult mai civilizate fata de vechea generatie, mai docile insa pe umed sunt sigur ca rupe aderenta daca infunzi pedala de acceleratie la podea :), pana si cu Quattro cu 500cp si se aprinde ESP, nu poti avea peste 500cp pe o axa si sa nu rupi aderenta. Si M3 E92 a fost "domesticit" fata de M3 E46, l-au facut mai utilizabil pentru un sofer de rand, cu M3 E46 imi era frica la viteza mare in curbe, dupa ce am mers cu E92 mi s-a parut cu totul alt sentiment, sistemele desi intra in actiune mai subtil si mai tarziu te tin pe drum, pe cand la E46 intrau cand deja nu se mai putea face nimic, era usor de pierdut masina la limita daca nu aveai the right skills s-o tii in frau... Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma intereseaza la mersul in viata de zi cu zi,cu toate sistemele pornite,daca exista riscul sa-mi fuga spatele tare in cazul in care accelerez un pic mai tare intr-o curba sau in timp ce schimb banda si mai ales pe carosabil umed.

 

RWD cu peste 500cp(nici macar cu 300cp) nu am condus,awd da.Cu awd-ul acceleram fara frica.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

In general nu exista riscuri daca sistemele sunt ON. Desigur exista niste limite, adica daca vezi ca e ud sau e mazga si tragi de volan si accelerzi, poti sa ai ghinionul ca o secunda sa ai tractiune buna (masina se lanseaza) si apoi s-o pierzi instant si sa te trezesti de-a latul. Mi s-a intamplat la sub 300cp dar nu aveam viteza mare si am scapat.

 

Despre AWD, intradevar poti sa-i dai mai tare in curbe dar cand pierzi aderenta, senzatia de necontrol este mai nasoala decat la RWD. Adica m-am speriat destul de tare.

Edited by ALEX B100XHX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am spus doar ca in general nu exista riscuri dar sunt si exceptii si am dat un exemplu personal. Gradul de periculozitate si-l stabileste fiecare sofer. Pentru mine, cu sistemele ON, este destul de greu sa intru intr-o belea pentru ca nu fortez acolo unde cred ca exista conditii nefavorabile pastrarii aderentei chiar cu interventia sistemelor. Astfel de situatii cred ca sunt 1 la 1000 (pentru mine).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In general nu exista riscuri daca sistemele sunt ON. Desigur exista niste limite, adica daca vezi ca e ud sau e mazga si tragi de volan si accelerzi, poti sa ai ghinionul ca o secunda sa ai tractiune buna (masina se lanseaza) si apoi s-o pierzi instant si sa te trezesti de-a latul. Mi s-a intamplat la sub 300cp dar nu aveam viteza mare si am scapat.

 

Despre AWD, intradevar poti sa-i dai mai tare in curbe dar cand pierzi aderenta, senzatia de necontrol este mai nasoala decat la RWD. Adica m-am speriat destul de tare.

 

Sunt niste inregistrari pe youtube, in care un M6 rupe aderenta si in tr 3 la peste 100km/h,pe carosabil umed. Mie chestia ac mi se pare deranjanta, parca nu m-as vedea conducand pe ploaie cu morcovul la fund,mai ales pe serpentine.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

iti iei Quattro sau, mai nou 4Matic :). E de inteles de ce in tari precum UK sau cele nordice predomina Quattro, pentru acest simplu motiv, vremea, altfel o bagi la garaj iarna si o scoti din nou cand e vremea ok sau mergi foarte atent. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Pai nu trebuie sa fie ud pe jos ca sa patineze in 3-a. Mi s-a intamplat destul de des vara, cand asfaltul este incins, sa piarda aderenta intre 120 si 150 in a 3-a. Dar nu merg fara sisteme ON, iar masina nu face urat, se aprinde "luminita galbena" si atat 😊. Si sincer nu prea are de ce sa te deranjeze treaba asta pentru ca masina pierde aderenta pe uscat la peste 100 km/h doar atunci cand sari calu', adica de la 6000 rpm in sus. In rest poti sa mergi pe ploaie cat vrei ! Daca nu treci de 5000 rpm, este o masina perfect normala. Eu am condus si primavara si toamna si pe ploaie in fiecare zi si nu am avut surprize neplacute.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De la E46 in sus mai greu o dai de gard,bine daca insisti de genul cum zice colegul blana pe serpentine e posibil sa reusesti.Am reusit pe viteza 3-a sa ma intorc cu un amarat de E30 de 150 cai,asa ca daca un M6 patineaza la 100km/h in viteza 3-a nu mi se pare ceva de speriat sau anormal DTC si ce mai are el pe acolo te scapa din majoritatea situatilor.
Link to comment
Share on other sites

Corect Alex, nu e nimic de speriat. Si mie mi s-a intamplat pe autostrada la kickdown pe la 80km/h sa-mi clipeasca beculetul, dar masina statea perfect pe sosea.

 

Cand scoteam sistemele insa, doar asa pentru o joaca scurta, masina devenea destul de violenta si pierdea foarte usor aderenta.

Link to comment
Share on other sites

Corect Alex, nu e nimic de speriat. Si mie mi s-a intamplat pe autostrada la kickdown pe la 80km/h sa-mi clipeasca beculetul, dar masina statea perfect pe sosea.

 

Cand scoteam sistemele insa, doar asa pentru o joaca scurta, masina devenea destul de violenta si pierdea foarte usor aderenta.

 

Pana acum nu am condus rwd-uri f puternice,doar awd-uri si nu au existat pb. Pe mine ma intereseaza daca exista riscul sa fuga rau spatele intr-o curba atunci cand accelerez mai tare, mai ales pe ud.

 

Pai nu trebuie sa fie ud pe jos ca sa patineze in 3-a. Mi s-a intamplat destul de des vara, cand asfaltul este incins, sa piarda aderenta intre 120 si 150 in a 3-a. Dar nu merg fara sisteme ON, iar masina nu face urat, se aprinde "luminita galbena" si atat 😊. Si sincer nu prea are de ce sa te deranjeze treaba asta pentru ca masina pierde aderenta pe uscat la peste 100 km/h doar atunci cand sari calu', adica de la 6000 rpm in sus. In rest poti sa mergi pe ploaie cat vrei ! Daca nu treci de 5000 rpm, este o masina perfect normala. Eu am condus si primavara si toamna si pe ploaie in fiecare zi si nu am avut surprize neplacute.

 

Vb de vechiul model cu motor aspirat sau de noul bi-turbo ? Am vazut ca noul M6 in tr 3 are putin peste 4000rpm. Oricum multumesc pt pareri

 

- se pare ca becul galben se aprinde si pe uscat in tr 3 :hyper: Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Eu mai merg ocazional cu un SL AMG cabrio de prin 2002(varianta cea mai puturoasa 55AMG 476cai) , la 150 la ora cand ii dai kickdown ii scartaie rotile, nu am intalnit situatii in care sa crezi ca nu ai controlul masinii, ce sa mai vorbim de o masina din 2014 cu toate sistemele... Edited by Krebs
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In general nu exista riscuri daca sistemele sunt ON. Desigur exista niste limite, adica daca vezi ca e ud sau e mazga si tragi de volan si accelerzi, poti sa ai ghinionul ca o secunda sa ai tractiune buna (masina se lanseaza) si apoi s-o pierzi instant si sa te trezesti de-a latul. Mi s-a intamplat la sub 300cp dar nu aveam viteza mare si am scapat.

 

Si eu am patit la fel numai ca aveam DTC off, carosabil ud , pedala-n fund, viteza mica si m-am trezit de-a latul asta cu un 530d ! Daca aveam DTC on 100% nu se mai intampla, cum masina simte ca pierde aderenta cum iti taie gazul !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.