Jump to content

Sistemul de racire la 316 / 1995


Dany1985

Recommended Posts

Salut...

 

De curant am achizitionat un bmw 316 din 1995.totul a fost ok sau nu am bagat de seama pana azi cand a facut o plimbare de cam 15 km prin centrul aglomerat al Bucurestiului si am observat ca a crescut temperatura la lichidul de racire aproape de zona rosie. Dupa 5 minute am ajuns in parcare si am lasat-o la relanti poate isi revine dar fara rezultat. Am deschis capota si rasufla pe la capacu de la vasul de expansiune, furtunu din dreapta erea tare si elicea de la radiator se invartea lent. Am oprit motorul si dupa aproximativ 20 - 25 de minute am pornit-o iar. Acu de la indicatorul de bord erea la jumatate si furtunul nu mai avea presiune. Cat de normala este situatia mea ?

- Cine se pricepe sa imi zica si mie cum trebuie sa se comport o instalatie de racite la valori normale.

- La ce temperatura se deschide termostatu?

- Cat de repede trebuie sa se invarta elicea de la radiator?

 

Astept raspunsuri de la voi...

Link to comment
Share on other sites

Vascul e clar uzat. ( Am unul de vanzare bun, de la vechiul sistem de racire; daca te intereseaza da-mi un mesaj).

Cat despre furtunul din dreapta...vezi cum se prezinta cel din stanga in momentul in care apei ii creste temperatura. Daca e rece si fara presiune, atunci termostatul e blocat pe inchis. Si tr schimbat.

Edited by roby_m
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vascul e clar uzat. ( Am unul de vanzare bun, de la vechiul sistem de racire; daca te intereseaza da-mi un mesaj).

Cat despre furtunul din dreapta...vezi cum se prezinta cel din stanga in momentul in care apei ii creste temperatura. Daca e rece si fara presiune, atunci termostatul e blocat pe inchis. Si tr schimbat.

+1 f corect + vasco cand e cuplat trebuie sa se invarta f tare. in general cand este stricat il poti opri f usor

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. Voi lua in considerare toate sfaturile si parerile pe care le primesc. Sunt nou in domeniu BMW si vreau sa invat cat mai multe. Astept in continuare sfaturile voastre. in special "Temperatura normala a lichidului de racire?" , " Temperatura la care se deschide termostatu?" si " Cand trebuie sa porneasca ventilatorul la viteza mare?" .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Aceeasi problema o am si eu. O sa observi ca nu poti merge cu masina in aglomeratie. Sunt din Resita, iar cand m-am intors dela mare, pe centura Bucurestiului am patit acelasi lucru, temperatura a urcat pana pe zona rosie, treaba era ca am mai patit sa-mi urce temperatura, dar nu asa mult.. daca esti atent o sa observi ca doar la viteza mica, plecari scurte in treptele 1-2, viteze la care nu intra aer rece de afara sa raceasca motorul.. Gresesc cu ceva? Eu nu am oprit masina, am iesit putin din aglomeratie si in 500metrii de mers 60-70 km/h apa a scazut la 90grade.. Nu stiu ce parere aveti dar cred ca ventilatorul nu-si face treaba cum trebuie..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.