Jump to content

Taxele de inmatriculare...


Apple

Recommended Posts

Ce gandire imatura! nici nu mai are rost sa vb in contradictoriu. Asta e poporul Roman... :)

M-am obisnuit cu ideea k e un popor de.... :blink:

175264[/snapback]

 

Alexxx, aici nu facem politica si remarcile tale sunt neavenite, indiferent de motivul care le-a cauzat. Considera-te avertizat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[...]

Nu-mi spune sa ma abtin ca e un forum si comentez ce vreau. idioti sunt cei care nu au inteles ce am vrut sa zic...

hm...oare la cine ma refer... :blink:

175238[/snapback]

 

Poti sa spui ce doresti, cu conditia sa respecti regulamentul, bunul simt si ceilalti interlocutori. Dar asa cum observi acesta e un forum public deci aceste lucrurisunt implicite.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa spui ce doresti, cu conditia sa respecti regulamentul, bunul simt si ceilalti interlocutori. Dar asa cum observi acesta e un forum public deci aceste lucrurisunt implicite.

175448[/snapback]

Consider ca am respectat tot. Am raspuns un pic mai vehement la postul lui Apple...dar cred ca n-ai avut rabdare sa citesti tot "romanul".

Link to comment
Share on other sites

1. Daca ai avea masina inmatriculata straina (e34) ai sta in banca ta sau ai fi de aceeasi parere cu mine si cu altii de-aici.

2. Prop care a avut masina inaintea mea a luat-o in 2001 cu 6.000 EUR si eu am luat-o in 2006 cu 5.500.

 

ASTA pentru ca este UN BMW...daca ar fi stat in picioare principiul tau, eu ar fi trebuit sa o iau de la Robert cu vreo 2.000.

175442[/snapback]

 

Sa stau in banca mea ca ce? Sa fiu de aceeasi parere cu tine pentru ce?

Cred ca ar fi bine sa mai citesti si altceva... de exemplu , CARTA UNIUNII EUROPENE!

Masina ta, ca si a mea, se vinde in UE cu pretul cu care se vinde... Ce vrei acum? Sa spui ca nemtii, francezii, toti membrii uniunii sunt prosti? gandeste-te ca doar 10% din masinile second hand din UE ajung in Romania...

Cumva doar pentru faptul ca masina ta e inmatriculata crezi ca pretul e altul? Du-te si vinde-o in orice alt stat al UE si vezi cat obtii pe ea...Nu-ti convine, vinde-o intr-un stat care nu e membru UE! Asta inseamna liberalizarea pietei!...

Link to comment
Share on other sites

Consider ca am respectat tot. Am raspuns un pic mai vehement la postul lui Apple...dar cred ca n-ai avut rabdare sa citesti tot "romanul".

175450[/snapback]

 

Nici n-am sa citesc tot romanul. Am raspuns direct la pasajele care nu mi-au placut. Consider ca nu e un comportament adecvat si ca urmare ai fost avertizat. Si cu asta incheiem dezbaterea.

Link to comment
Share on other sites

Nici n-am sa citesc tot romanul. Am raspuns direct la pasajele care nu mi-au placut. Consider ca nu e un comportament adecvat si ca urmare ai fost avertizat. Si cu asta incheiem dezbaterea.

175455[/snapback]

Eu am raspuns la asta:

"Incearca sa te abtii de la astfel de comentarii... "

 

spunand "Nu-mi spune sa ma abtin ca e un forum si comentez ce vreau"

 

Deci nu ma consider avertizat...ce pot sa zic! Ce intelegi prin comportament adecvat? Faptul ca iti sustii punctul de vedere este comportament neadecvat?

Pe cine am jignit/injurat?

Link to comment
Share on other sites

Eu am raspuns la asta:

"Incearca sa te abtii de la astfel de comentarii... "

 

spunand "Nu-mi spune sa ma abtin ca e un forum si comentez ce vreau"

 

Deci nu ma consider avertizat...ce pot sa zic! Ce intelegi prin comportament adecvat? Faptul ca iti sustii punctul de vedere este comportament neadecvat?

Pe cine am jignit/injurat?

175461[/snapback]

 

Nu e vorba de jigniri neaparat, desi partea cu idiotii ai ignorat-o. E vorba de ce am spus eu mai sus si repet...

 

Poti sa spui ce doresti, cu conditia sa respecti regulamentul, bunul simt si ceilalti interlocutori. Dar asa cum observi acesta e un forum public deci aceste lucrurisunt implicite.

 

In plus, vorbeam de avertizare la partea care din nou ai ignorat-o, cea cu tara de... E parerea ta, o respect, dar nu vreau sa o spui public pe bmwclub.ro.

 

CONSIDER SUBIECTUL INCHEIAT. Vei fi suspendat la ORICE fel de continuare a acestui subiect.

Link to comment
Share on other sites

@d-rive. vrei sa spui ca nu esti de acord cu mine? si cu faza care ai zis-o cu infrastructura: ce importanta ar avea daca as fi nascut sau nu. este un fapt verificabil.

 

@apple: concluziile mele au fost ca sa arat motivele pentru care unii sunt bucurosi, respectiv suparati ca a fost introdusa taxa si unele rezultate ale taxei, exact asa cum le-am perceput io. si nu ca sa le taxezi tu!

am spus ca infrastructura e proasta pentru varianta in care ar mai intra in tara multe masini in conditiile in care traficul, in unele zone, e deja sufocat...

de ce ai facut aluzie la faptul ca am vazut la tv faza cu peugeotul??? crezi ca nu era bun exemplul? care a fost scopul, atunci?

iar dupa cate stiu sondajele nu sunt de partea ta in ce priveste rata accidentelor pe categorii de varsta. in plus, nu cred ca se introducea aiurea, chiar si-n tari din europa, ca atunci aceste tari ar deveni ca romania. "hungry for money!"

Link to comment
Share on other sites

@bara ac, departe de mine de a ma comporta urat cu tine :) stii care era situatia in 80? pai iti spun eu ca sunt cu siguranta mai mare ca tine ( din pacate :) )... pe strada erau doar cateva masini, bara la bara nu exista nicaieri in ROmania, in Bucuresti traficul era super lejer, drumurile nationale deasemenea, nu iti mai spun ca exista niste reguli pentru un drum, adica cate masini trec in 24 de ore, ca sa-ti dau un exemplu pentru a se justifica o autostrada intr-un punct x trebuie ca sa treaca cel putin 10mii de autovehicule in 24 de ore prin acel punct x..... in 80 drumurile si soselele erau proiectate pentru anul 2000 numai ca nu se gandea nimeni ca vom ajunge sa scapam de comunism si sa nu mai existe o crestere a numarului de masini cu doar 70.000 de bucati pe an, cum producea Dacia la vremea respectiva... nu m-am exprimat eu prea coerent dar cu siguranta m-ai inteles :)

 

oricum comentariile tale sunt pertinente si cu bun simt deci nu am nimic sa iti reprosez doar ca ziceam ca trebuie sa fi fost destul de mic pe vremea aia, mi-am dat si eu cu presupusu' si nu cred ca te-ai suparat :blink:

Link to comment
Share on other sites

si tot prin 80 mai era chestia cu nr de inmatriculare, o zi circulau masinile cu nr par si alta zi cele cu nr impar (sau poate era cu saptamana, nu stiu exact), normal ca era si traficul mai lejer :blink:
Link to comment
Share on other sites

era valabila numai duminica si era o tampenie, deci se circula alternativ, o duminica pare si cealalta duminica impare si se referea la ultima cifra a numarului, de ex eu aveam 2GL3367 adica circulam numai in duminica cu impar... o tampenie.
Link to comment
Share on other sites

@bara ac, departe de mine de a ma comporta urat cu tine :) stii care era situatia in 80? pai iti spun eu ca sunt cu siguranta mai mare ca tine ( din pacate :D )... pe strada erau doar cateva masini, bara la bara nu exista nicaieri in ROmania, in Bucuresti traficul era super lejer, drumurile nationale deasemenea, nu iti mai spun ca exista niste reguli pentru un drum, adica cate masini trec in 24 de ore, ca sa-ti dau un exemplu pentru a se justifica o autostrada intr-un punct x trebuie ca sa treaca cel putin 10mii de autovehicule in 24 de ore prin acel punct x..... in 80 drumurile si soselele erau proiectate pentru anul 2000 numai ca nu se gandea nimeni ca vom ajunge sa scapam de comunism si sa nu mai existe o crestere a numarului de masini cu doar 70.000 de bucati pe an, cum producea Dacia la vremea respectiva... nu m-am exprimat eu prea coerent dar cu siguranta m-ai inteles :)

 

oricum comentariile tale sunt pertinente si cu bun simt deci nu am nimic sa iti reprosez doar ca ziceam ca trebuie sa fi fost destul de mic pe vremea aia, mi-am dat si eu cu presupusu' si nu cred ca te-ai suparat :)

175472[/snapback]

nu am de ce sa ma supar! poate doar in situatia in care erai rau intentionat!

 

:blink: :D am stat atata ca sa scriu un reply pentru tine... si pe urma am vrut sa mai citesc ceva din urma... si am realizat ca de fapt am scris ce ai scris tu doar cu alte cuvinte: proiectarea constructiilor dupa nevoile timpului, pe baza unor studii. ma refer la constuctiile civile.

Link to comment
Share on other sites

Taxa de inmatriculare: Vladescu ne ia banii si ne da un proces cu UE

Ionut Tudorica, Oana Popescu

 

Taxa pe prima inmatriculare este prima coliziune de dupa aderare intre Ministerul Finantelor roman si Comisia Europeana.

 

Comisia Europeana a confirmat oficial ca va constringe autoritatile romane sa retraga taxa pe prima inmatriculare a autovehiculelor. De acelasi tratament vor beneficia si Ungaria, si Polonia.

 

Vladescu se tine tare

 

Nici o notificare oficiala din partea Comisiei Europene nu a fost insa trimisa Ministerului Finantelor in ceea ce priveste introducerea taxei speciale de prima inmatriculare. „Dupa ce primim o notificare oficiala, daca o primim, incep negocierile cu cei de la Comisie. Noi punem pe masa argumentele in sprijinul taxei de prima inmatriculare, iar ei isi spun punctul de vedere. Daca nu se ajunge la o intelegere, abia apoi se merge la Curtea Europeana de Justitie. Tot acest proces, pina la instanta, poate dura intre sase luni si un an“, ne-au declarat surse din Ministerul Finantelor.

 

Taxa speciala de prima inmatriculare a unui autovehicul nou sau rulat, produs in strainatate sau in Romania, variaza de la citeva zeci de euro si poate ajunge la 7.000 de euro.

 

Bruxelles-ul avertizase Romania inainte de aderare

 

Ultimul raport de evaluare al Comisiei Europene avertiza ca taxa de prima inmatriculare este neconforma cu legislatia europeana: „Codul fiscal a introdus reglementari privind impozitul pe autovehicule, care este incompatibil cu Tratatul CE si cu jurisprudenta Curtii Europene de Justitie“, specifica documentul. „Taxa auto este incompatibila cu articolul 90 al Tratatului European, dar Comisia Europeana asteapta ca Romania sa schimbe legislatia in acest sens“, a declarat Maria Assimakopoulou, purtatorul de cuvint al comisarului european pentru Taxe si Uniune Vamala, pentru NewsIn. Nu a fost insa cazul ca executivul european sa se sesizeze, intrucit Romania de-abia a devenit membru al UE si ii lasa timpul sa mai faca schimbari de legislatie incompatibile cu prevederile europene din domeniu, a precizat Assimakopoulou. Daca insa modificarile nu vor avea loc, atunci va incepe o „procedura de infringement“. Aceasta consta in trimiterea unor scrisori de avertizare Guvernului de la Bucuresti si va astepta doua luni ca acesta sa ia masuri. Daca dupa aceasta perioada de timp taxa nu este scoasa din legislatie, Comisia trimite un alt document - reason of opinion - in care explica de ce prevederea respectiva este in contradictie cu cele stipulate la nivel comunitar si ce anume si cum trebuie schimbat. Autoritatile de la Bucuresti au la dispozitie alte doua luni pentru a se conforma cerintelor europene.

 

sursa Cotidianul

 

http://www.cotidianul.ro/index.php?id=8718...Hash=11bdbe7f4o

 

 

 

se misca...incet-incet...

Link to comment
Share on other sites

acum vin si cu niste solutionari (ajutoare pentru tabara contra???). pe puncte:

1. nu prea imi vin in minte solutii viabile pentru varianta asta. sa constientizeze populatia singura ca e mai bine sa le duca la remat???

2. o inspectie la sange la RAR

3. sa proiecteze, dr@cu, o infrastructura noua. (mamaaa... ce costuri!)

4. sa se introduca, precum in SUA: fiecare persoana pana la varsta de 25 de ani plateste asigurare dubla fata de cealalta categorie, peste 25 de ani. sau ceva asemanator...

175423[/snapback]

pai solutii viabile sunt. nu e nevoie sa ne gandim noi la ele... si nici n-avem de ce sa le copiem de la americani, pt ca noi intram in UE, nu in SUA. Deci tot ce avem (avem... au ei, guvernantii...) de facut este sa observam ce-au facut / gandit cei din UE, la care aderam. Sa vedem de ce neamtu' cere 1000 de euro pe e34-le pe care noi cerem 3500 sau mai mult. De ce face el asta? Din spirit ecologic? Cred ca si pe el il constrange statul intr-un fel. Si nu cred ca e vorba de o taxa de inmatriculare. E adevarat ca noi nu avem situatia lor financiara, dar tot cred ca romanul poate fi constrans sa renunte la dacia in trei prezoane si sa ia ceva cu tehnologie mai noua cu vreo 30 de ani (adica anii 90?). Ar fi un pas inainte, totusi.

 

 

pana una alta, dacia acopera costurile primei inmatriculari! e reclama cea noua si minunata :)

dar vestea buna este ca la renault, motorina costa cat benzina! :blink:

 

Hai sa ne domolim un pic, ca suntem in aceeasi tabara, iubitori de bmw! :)

Link to comment
Share on other sites

Se tin tare ai nostri guvernanti, nu vor sa renunte la taxa. Chiar acum am auzit la stiri (tot pe ProTV). Cica cei de la APIA au declarat "Asteptam procesul". Evident, daca pierde statul procesul, nu platesc ei nimic. Nu au ce sa piarda daca taxa ramane, au numai de castigat.

Parerea mea e ca pana la urma vor scadea mult taxele, dar vor ramane niste taxe. Spuneau ca in Suedia sunt taxe de aproximativ 500 Euro pentru ceva similar, ma gandesc ca si la noi se va ajunge la asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

exact asta vorbeam eu cu cineva aseara. daca ne amendeaza platim noi din buzunaru nostru nu din al "grupurilor de interese". numai taxa sa se tina bine si sa iasa profitu la citroen :blink:

 

asa e politica peste tot, nu e ceva neaparat romanesc

Edited by e46_316i
Link to comment
Share on other sites

fratilor eu nu mai inteleg nimic, cei de la APIA apara interesele organizatiei lor cine "viii" mamii lor sunt ei sa faca legi si sa decida ceva, este strigator la cer... pai atunci sa dea o lege si asociatia germana de automobile ca la automobilele din Franta sa se plateasca taxe de 7000 de euro ce pana mea, gasesc si ei motiv ca masinile frantuzesti sunt mai slabe calitativ deci au o "buba" si de aceea trebuie sa vinda numai nemtii..... deci va spun eu, suntem niste primitivi si nu aveam ce cauta in Europa.
Link to comment
Share on other sites

fratilor eu nu mai inteleg nimic, cei de la APIA apara interesele organizatiei lor cine "viii" mamii lor sunt ei sa faca legi si sa decida ceva, este strigator la cer... pai atunci sa dea o lege si asociatia germana de automobile ca la automobilele din Franta sa se plateasca taxe de 7000 de euro ce pana mea, gasesc si ei motiv ca masinile frantuzesti sunt mai slabe calitativ deci au o "buba" si de aceea trebuie sa vinda numai nemtii..... deci va spun eu, suntem niste primitivi si nu aveam ce cauta in Europa.

175788[/snapback]

cum sa nu intelegi , traim in Romania :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.