Jump to content

Un sfat sau o parere va rog pentru 320 facelift 2009


fanbmw320

Recommended Posts

Salutari tuturor,

 

Am fost posesorul unui 320 din 2006 in ultimii 3 ani. Acum doresc sa fac un "upgrade" la 320 facelift din 2009 si am cateva intrebari la care sper sa imi puteti raspunde, posesori sau cunoscatori deopotriva. Am fost foarte multumit de masina si fiabilitate.

 

1. Care este diferenta intre motorizari ? Am vazut ca sunt cu 143, 150 si 177 de CP toate din acelasi an si anume 2009 cu motor 2.0

Eu as vrea sa cumpar cu 177 CP daca tot cumpar. Ce credeti ?

 

2. Din ce am vazut poze pe net la interior sunt diferente la sistemul de navigatie, marimea display-ului in functie de dotari/model. "Mica" sau "mare" ? Stie cineva mai multe detalii ?

 

3. Toate sunt euro 5 ? In cazul unui autotorism importat din DE spre exemplu reiese din actele nemtesti norma euro ? Considerand taxa de prima inmatriculare!

 

4. Avand in vedere ca este model intermediar (facelift) credeti ca pretul va scadea de la an la an cu o rata mai mare decat la alte modele ?

Sunt curios doar informativ ce pareri aveti, oricum cred ca o sa cumpar dar la 320 din 2006 am pierdut in 3 ani 4500 euro, nu ma plang dar eu inclin sa cred ca la modelul facelift o sa scada pretul mai dramatic in timp.

 

5. Imi puteti da mai multe detalii legate de sistemul de navigatie si optiuni / setari ? La ultimul autotorism nu am avut navigatie.

 

6. Este cineva care a cumparat un 320 facelift recent ? Daca da, la ce pret ? Daca ati cumpara voi ce pret ati considera a fi unul rezonabil ? Am buget flexibil . . .

 

Cred ca astea ar fi intrebarile deocamdata. Va multumsc anticipat tuturor pentru ajutor si raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

1. ala de 143cp e 318d si are tot motor de 2 litrii, ala de 150(163)cp o fi ceva fleet model/EfficientDynamics , 320d normal are 177cp

 

3. in teorie norma euro ar trebui sa corespunda si in romania, mai demult erau probleme cand in talon aparea D1, D2, D3 care nu insemna neaparat euro 1,2,3

 

4. avand in vedere ca deja ai un e90 eu zic sa mai astepti un an si o sa cumperi cam la aceiasi bani un f30 care e total alta masina, eu unul nu as da 5k sa trec de la un 320 din 2006 la unul din 2009

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

@ 23LKY Multumesc pentru sfat. Il consider bun dar un pic cam tarziu fiindca astazi am vandut masina. Trebuia sa va cer parerea mai devreme.

 

@ Viper05 Am inteles cum e cu motorizarile si cu norma euro. Din pacate am vandut deja E 90 - ul si ai apreciat exact diferenta care eram dispus sa o platesc si anume 5 - 6 k si sunt de acord cu tine ca nu se merita sa trec din 2006 in 2009 la banii astia. INTREBARE de baraj: crezi ca o sa ajunga preturile pe la 15 - 20k maxim la anul pentru F 30 ? Care intradevar este o alta masina si mi-ar place foarte mult. M-am uitat pe mobile si deocamdata majoritatea sunt 316 F 30 pe la 25 - 30 k in momentul asta si tot in banii aia sunt si cateva 320. Nu stiu cum e nivelul de dotari la ultimul model, abia am invatat ce si cum la E 90 DAR cred ca merita asteptarea. In cazul asta nu stiu ce fac ca as avea nevoie de o masina a mea dar m-ati pus serios pe ganduri. Credeti ca mai dorm ? :)

 

@ UNU! Ai sesizat bine timpul trecut. :D

 

@ catacfc Mercii mult. TOTI cei care vor un E 90 din 2008 in sus ar trebui sa citesca thread-ul acela care este imens la 53 de pagini, am ajuns la pag. 11 si m-am lamurit deocamdata, sunt probleme de proiectare, o sa mai citesc cand mai am timp. NU a fost o lectura tocmai placuta avand in vedere planurile mele dar categoric UTILA.

 

Bottom line: m-ati bagat in ceata rau de tot si nu imi pare rau dar ramane de vazut ce urmeaza sa fac.

 

Acum as fi curios de parerile voastre despre noul model F 30 ? Estimari la preturi pentru anul viitor ? Motorizari ? As vrea sa stiu daca merita asteptarea si daca imi pot permite o masina practic noua cu un buget de maxim 20k care sa includa toate cheltuielile, preferabil o suma mai mica. Avand in vedere ca 2012 este primul an de fabricatie nu este posibil sa fie anumite probleme ?

 

Va multumesc inca o data pentru ajutor.

Edited by fanbmw320
Link to comment
Share on other sites

SALUT! lLa fel cum au zis si cei dinainte, nu se merita sa schimbi modelul din 2006 pe unul din 2009 si mai ales cu diferenta de 5k - 6k Euro. E prea mult. Eventual o sa merite daca iti iei un model de facelift, din punct de vedere al navigatiei. Cauta cu navi mare, professional. La fel ai grija sa ai DPF, intrucat taxa pacii este cu 25% mai mica daca are in dotare DPF. Eu n-am prea fost atent la acest aspect, fiind oarecum sigur ca toate E90 fiind cu DPF, in momentul inmatricularii, am aflat ca nu are si tot dupa ceva documentare, am vazut ca sunt modele cu si fara acest DPF. Avantajul ca nu are DPF este ca nu trebuie sa scoti ~1000Euro sa-l schimbi, daca pica. Fara DPF, poate ca va trage mai bine, nu sunt chiar sigur, dar cam asa ar fi normal! Ca si orientare, daca teava de esapament este indoita in jos, adica directia de evacuare a gazelor este perpendiculara fata de sol, atunci masina(cel putin la BMW) nu are acel DPF. Daca directia de evacuare a gazelor este paralela cu solul, atunci trebuie sa aibe DPF
Link to comment
Share on other sites

@ RaYn3 Salut, mercii de sfat. Aveam idee despre DPF dar nu am stiut despre orientarea tevii de esapament. Daca pica DPF-ul se poate regenera usor la reprezentata, au ei nu stiu ce tool sau tester mai smecher. Toti care i-am auzit ca au avut probleme, au facut regenerarea cu succes.

 

Pana la urma citit tot thread-ul spre care am fost indrumat de catre catacfc si parerea mea este ca intradevar exista un defect de fabricatie dar nu este o regula generala pentru toate motoarele, mai conteaza si intretinerea si modul in care se foloseste autotorismul.

 

Cred ca o sa cumpar totusi un 320 facelift din 2009 dar o sa ma orientez la un pret cat mai mic, cred ca deocamdata sunt departe de un F30 la bugetul meu de acum, poate peste 2 - 3 ani. Aveti idee care ar fi un pret rezonabil/avantajos ? (cu nivel de dotare mediu) Am gasit cateva cu aproximativ 130k km la bord sau pe acolo. Or fi km reali ? Mi se pare totusi putin in 3 ani avand in vedere ca un neamt poate sa parcurga 100k pe an lejer.

 

Mai astept, pareri, opinii, sfaturi, sugestii etc.

 

Multumesc tuturor

Edited by fanbmw320
Link to comment
Share on other sites

eu credeam ca inca mai ai masina si ma gandeam ca inca un an cu masina actuala poti sa rezisti, daca ai vandut-o asta e , oricum nu poti sta fara masina

 

daca oricum o sa cumperi un e90 eu in locul tau as opta pentru ceva cat mai dotat, sau poti sa cauti un e60 FL 520d care mi se pare o idee mai ieftin si are mai multe de oferit

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu tine Viper05, deja ma uit la seria 5 E60 tot din 2009. Stie cineva din ce an se fabrica facelift-ul la E 60 ?

 

Sunt curios daca toate motoarele de 177 CP sunt euro 5 si au taxa de prima inmatriculare mai ieftina ? Poate sa ajunga taxa si la 1.4k euro dar nu stiu pe ce principii.

 

O sa ma uit si la sectiunea de seria 5 de pe forum dar e cam stufoasa pentru a o rasfoi. Mi-ar prinde bine mai multe informatii. Unde sa caut mai exact ?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu tine Viper05, deja ma uit la seria 5 E60 tot din 2009. Stie cineva din ce an se fabrica facelift-ul la E 60 ?

 

Sunt curios daca toate motoarele de 177 CP sunt euro 5 si au taxa de prima inmatriculare mai ieftina ? Poate sa ajunga taxa si la 1.4k euro dar nu stiu pe ce principii.

 

O sa ma uit si la sectiunea de seria 5 de pe forum dar e cam stufoasa pentru a o rasfoi. Mi-ar prinde bine mai multe informatii. Unde sa caut mai exact ?

 

Multumesc

 

Eu am platit 1500Euro la 320D fara DPF. Daca are DPF, taxa este 1100Euro, asta la motorul de 2l Euro 4. La Euro 5 ar trebui sa fie mai ieftin. Vezi ca sunt multe calculatoare pe net ale taxei!

Link to comment
Share on other sites

@GEROSTAR

 

Multumesc pentru info. Da, partea nasoala e ca la 318 platesti toate taxele ca si cum ai avea 320 insa diferenta la putere e semnificativa. Exista vreo diferenta de fiabilitate intre 318 si 320 in conditiile in care 318 nu se "forteaza" prea mult?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.