Jump to content

crestere putere 328i e36


Ciumidel

Recommended Posts

idei, pareri??

 

pana in prezent, masina a suferit urmatoarele modificari:

- evacuare inox cap-coada

- volanta usurata

- blocant

 

Urmeaza maine sa montez admisia de M50 si softul aferent.

 

Ma intereseaza cat mai pot scoate din ea, pe aspirat.

Edited by Ciumidel
Link to comment
Share on other sites

Filtrul te ajuta mult, vei simti diferenta,

 

Ca si modificari poti pune admisie multi clapeta pe fiecare cilindru, poti sa mai comprimi motorul din pistoane garnitura de _chiulasa_ segmenti , galeria de evacuare din inox etc.

 

Cred ca niste rapoarte mai scurte in cutie te-ar ajuta sa pui mai repede puterea jos .

 

In principiu orice usurare a fuliilor ,pompa de benzina cu debit mai mare, niste injectoare marite, fise bobine racing,

 

Daca iti fac lista mai bine iei un EVO :rolleyes: , as pune kit turbo pe el decat sa ma chinui cu el asa aspirat, castigurile sunt mult mai mari dar apoi apar si alte investitii in frane suspensie ,etc.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Filtrul te ajuta mult, vei simti diferenta,

 

Ca si modificari poti pune admisie multi clapeta pe fiecare cilindru, poti sa mai comprimi motorul din pistoane garnitura de _chiulasa_ segmenti , galeria de evacuare din inox etc.

 

Cred ca niste rapoarte mai scurte in cutie te-ar ajuta sa pui mai repede puterea jos .

 

In principiu orice usurare a fuliilor ,pompa de benzina cu debit mai mare, niste injectoare marite, fise bobine racing,

 

Daca iti fac lista mai bine iei un EVO :rolleyes: , as pune kit turbo pe el decat sa ma chinui cu el asa aspirat castigurile sunt mult mai mari dar apoi apar si alte investitii in frane suspensie ,etc.

]

sunt convins ca se simte diferenta, dar parca nu merita sa investesti 400-500 ron pt 2-3 cai.

admisia se schimba maine, plus soft.

sunt curios cat castigi cu axele.......

Edited by Ciumidel
Link to comment
Share on other sites

sunt convins ca se simte diferenta, dar parca nu merita sa investesti 400-500 ron pt 2-3 cai.

admisia se schimba maine, plus soft.

sunt curios cat castigi cu axele.......

Se merita pentru ca debitul de aer e mult mai mare decat cel din filtrul stock care mai mult plafoneaza masina,

 

In mod normal daca nu ai un flow mai mare de aer e ca si cum ai merge cu restrictor,ideal era cu o admisie rece , castigul cam de 20-30 de cai daca folosesti un stand-alone veritabil.

 

Eu pe Meganeul meu de grupa A aveam axe cu came si calculator Renault Sport castig 30 de cai putere,

 

PS: anuleaza egr-ul , este inutil cand vorbim de castiguri mari de putere,motorul trebuie sa functioneze numai cu aer si benzina.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

ideal era cu o admisie rece , castigul cam de 20-30 de cai daca folosesti un stand-alone veritabil.

 

 

PS: anuleaza egr-ul , este inutil cand vorbim de castiguri mari de putere,motorul trebuie sa functioneze numai cu aer si benzina.

lamureste-ma putin cu acest "stand-alone".....ce presupune, unde gasesc, costuri, etc

 

banuiesc ca orice mecanic poate anula egr-ul, nu? sau e mai complicat?

Link to comment
Share on other sites

http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=243732

 

da ,orice mecanic poate sa il faca sa numai recircule gazele inapoi in motor.doar elimina vacumul care pleaca din admisie ,sa se asigure ca ramane in pozitia inchis.

 

Printre cele mai bune sunt Pectel, Motec, TDD, Gems, dar astea sunt scumpe incep de la 1000e TDD cum am sau HKS 3000, Motec 4000,

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

sunt bune axele de s52, se simt din plin. Eu nu am mai refacut softul pentru ele insa... cum spui, se gasesc foarte greu.

am aruncat o privire pe ebay si exista un singur set la vanzare.

merita investitia de aprox 400 euro pt axele alea? despre ce castig vorbim?

 

maine pun si ambreiajul ceramic.

Link to comment
Share on other sites

Castigul e direct proportional cu celelalte modificari pe care le aduci motorului, maxim 30 de cai.

 

Ambreiajul e binevenit, o suspensie reglabila te ajuta de asemenea sa pui puterea jos mai usor si astfel sa exploatezi mai bine puterea motorului.

30 cai?! parca merita investitia :rolleyes:

masina are suspensie reglabila.

 

Merita 200 euro in niste serpi?

Link to comment
Share on other sites

Clar da, cumpara si niste banda izolatoare de azbest ca sa-i imbraci,reduce transferul de caldura si mentine compartimentul motor mai rece.

 

http://www.andysautosport.com/bmw/1995_1999_m3/performance/intakes/heat_shields/heatshield/

 

daca poti renunta la aer conditionat si fulia care o antreneaza care iti ia chiar si nepornit

putere. :thumbsup:

 

usi , capota aripi portbagaj din fibra.

 

De asemenea radiator de ulei ar fi util, :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

daca poti renunta la aer conditionat si fulia care o antreneaza care iti ia chiar si nepornit

putere. :thumbsup:

 

usi , capota aripi portbagaj din fibra.

 

De asemenea radiator de ulei ar fi util, :thumbsup:

astea sunt cam de alta liga, nu o fac de circuit, doar un mic surplus de putere.

 

poate iau serpii pana pe 15 sept, vreau sa merg la Tulcea :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.