Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Problema ECU si pompa injectie


Recommended Posts

Masina: 318d e46 1951cmc fara common-rail, fabricat 02.2003, pompa de injectie cu cod 025, electronica defecta, ireparabila.

 

Am luat electronica de pe 320d e46 fab. 1999 cu cod 005, impreuna cu ECU de pe aceeasi masina. Din ECU de pe masina mea 318d, am inlocuit integratul ce tine de memoria EWS ( ca sa nu inlocuiesc si EWS si chei, etc) in ECU de pe 320d e46 pe care l-am pus pe masina, impreuna cu electronica 005 pe pompa mea de injectie. Tester-ul recunoaste masina, nu da nici un fel de eroare pe pompa, sau pe electronica, nimic legat de injectie, nici o eroare,absolut, dar masina nu porneste, dau la automat din cheie si sta pornit motorul atat timp cat este pulverizat spray in admisie.

 

Precizez ca pompa nu baga motorina cu destula presiune in injectoare, am scos injectorul din motor, l-am legat direct la conducta de vine de la pompa de injectie,dau la automat dar nu scoate motorina; precizez ca pe conducta vine motorina, dar nu are destula presiune ca sa treaca prin injector.

 

Care sa fie defectul?, sa incerc sa iau si EWS-ul de pe 320d??

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg exact

de ce ai instalat si ecu de pe 320d in care ai inlocuit chipul cu cel de la 318-le tau ptr a pastra codul la imobilizer

plus ca cele 2 ecu nu cred ca st identice ca serie

nici partea de electronica am inteles din ce ai scris nu are aceleasi coduri

trebuia sa repari partea de electronica originala sau sa sa cumperi una pe acelasi cod, st destui care au piese si inainte sa montezi tb sa verifici pompa de inj alfel e posib sa se arda din nou, de fapt nu stii din ce cauza s-a ars

ai facut un fel de modul replace, in care ai facut si un imobilizer replace si toate pe alte coduri

deci nu ma dau specialist dar asteapta si parererea celorlalti

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg exact

de ce ai instalat si ecu de pe 320d in care ai inlocuit chipul cu cel de la 318-le tau ptr a pastra codul la imobilizer

plus ca cele 2 ecu nu cred ca st identice ca serie

nici partea de electronica am inteles din ce ai scris nu are aceleasi coduri

trebuia sa repari partea de electronica originala sau sa sa cumperi una pe acelasi cod, st destui care au piese si inainte sa montezi tb sa verifici pompa de inj alfel e posib sa se arda din nou, de fapt nu stii din ce cauza s-a ars

ai facut un fel de modul replace, in care ai facut si un imobilizer replace si toate pe alte coduri

deci nu ma dau specialist dar asteapta si parererea celorlalti

 

Da,am inlocuit chipul imobilizator, pentru a nu avea probleme la pornire; deci am calculator si electronica pompa de pe acelasi 320d de 136cp, pompa mea de pe 318d este mecanica, nu stiu de ce nu ar putea fii actionata si de alta electronica. Deci masina da la automat,deci pb cu imobilizatorul e rezolvata, acum intrebarea mea este, oare functioneaza o pompa cu cod 025 cu electronica 005 dca am schimba si calculatorul ECU? Sau trebuie sa iau si pompa cu cod 005?

 

M-am molipsit de deci :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.