Jump to content

Probleme la roata


chris-T

Recommended Posts

Salut tuturor, problema mea sta in felul urmator, am observat ca, cauciucul rotii dreapta fata e mai uzat decat cel din partea stanga, mentionez ca masina trage unpic dreapta, nu foarte mult, dar trage + ca mi se ovalizeaza destul de repede discul de frana de la roata respectiva si de acolo rezulta si un scartait foarte enervant. Am schimbat deja 3 discuri de frana, stiti cumva ce ar putea cauza problema asta? Mersi si o seara faina.
Link to comment
Share on other sites

Destul de ciudata treaba cu ovalizatul discului de 3 ori.Incearca sa verifici temperatura rotilor fata dreapta/stanga.Daca iti pare ca roata problematica (janta)este mai incinsa ca roata care nu iti face probleme,inseamna ca este o problema de la frana.

Bmw are tractiune spate,si se simte mai usor diferenta de tractiune st/dr ca la o masina cu tractiune fata.

Verifica etrierul,culisele lui...ridica masina de fata si daca iti pare ca roata problematica se invarte mai greu pe liber decat roata fara probleme..este clar ca ai o problema la franare.

Problema cu schimbatului un singur disc de frana si zgomote produse de la o singura roata este destul de dubioasa.

Link to comment
Share on other sites

nu are nici un disc ovalizat, aia nu sunt sa dea un diagnostic corect, niste retardati.

Nu exista asa ceva, disc ovalizat, in 99% din cazuri e diagnostic incorect.

Ei trag cu mana de articulatii si le se pare ca asa se verica, dar din pacate la mana la o masina de 1.8 nu simti nimic, si datorita configuratiei specifice la bmw, cu 8 elemente pe fata, cel mai mic joc undeva se transmite si amplifica, desi la mana nu simti mare lucru.

Verifica atent capetele de bara si bieletele, dar pune un levier pe ele, si inspecteaza protectiile de cauciuc, daca sunt crapate poti sa le pui cruce.

Faptul ca ai uzura mai mare pe cauciuc dreapta idica clar probleme la articulatii

 

 

 

 

are sigur joc la capete de bara, bielete antiruliu, eventual bucsa bara stabilizataore, desi aia se duce foarte greu.

 

Daca le schimbi, sa schimbi pereche, chiar daca pe stanga par inca ok.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update:

 

Am fost cu ea la service sa-i fac o geometrie, s-a constatat ca roata buclucasa nu e cea de pe dreapta ( cea care scoate scartaitul) ci cea de pe partea stanga. Mi sa spus ca unghiul de cadere are o diferenta mare intre cele 2 roti, deci cea de pe partea stanga nu "sta bine" pe asfalt. Mi s-a recomandat sa verific in special roata aceea (telescop, capeti de bara etc).

Edited by chris-T
Link to comment
Share on other sites

Ai uitat sa specifici CUM se uzeaza anvelopa respectiva.

Daca e uzata pe margini, ai presiune prea mica.

Daca e uzata pe mijloc, presiune prea mare.

Daca e uzata in dinte de fierastrau, amortizorul e terminat.

Dupa ce ai refacut geometria, mai trage dreapta?

Inainte sa ti se puna diagnosticul de disc ovalizat, in timpul franarii simteai vreo bataie in pedala?

 

Sunt aspecte importante in diagnosticarea corecta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.