Jump to content

DPF lipsa 530d


Guest Pole

Recommended Posts

S-a constatat, spre uimirea mea, ca cineva a scos DPF-ul:

 

ma rog, fizic exista, insa este scos miezul, e gol pe interior.

 

Si pe tester da erori de pressure cutare, dpf cutare, etc etc, toate legate de DPF, deci nu e anulat din soft.

 

Ideea e ca masina merge ok, nu e in limp mode sau ceva, nu se aprinde check engine... eu am citit pe net, ca daca scoti DPF, masina nu mai merge, nu mai trage si altele.

 

Asa ca, ce se intampla, de ce merge masina cu dpf scos (fara anulare din soft), desi pe tester da erori legate de DPF ?

 

Ultima data cand am facut update complet la Automobile Bavaria, nu trebuiau sa vada chestia asta, totusi, e o chestie serioasa.

 

Cum fac acum ? ar trebui cineva sa il anuleze din soft, sa nu il mai vada, asa am citit pe forumuri, in special pe alea din afara...

 

Desi masina pare ca merge ok si eu habar n-aveam nimic, sigur nu e in parametri, avand in vedere erorile alea legate de lipsa dpf-ului

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Da vezi ca userul 320i_e36 scoate din soft dpf-ul.

 

Mai sunt cei de la master tuner , care mi-au cerut 350 euro pentru elminare fizica si din soft a filtrului DPF, un pret enorm pentru o operatiune care dureaza 2-3 ore maxim, in fine o sa apelez la ei ca nu am gasit pe altcineva pentru nissan.

 

 

pS: vezi ca trebuie sa ramana sondele acolo,chiar daca miezul fizic este scos.

Link to comment
Share on other sites

Operatiunea cu anularea DPF ca la carte costa intre 300 si 400 euro.In mod normal cum ai spus si tu daca doar se scoate facurele din filtru fara a se umbla la soft masina nu o sa iti mai mearga in parametri normali si o sa ai aprins in bord martorul galben.Am in familie un 530D 2008 si mai mereu a avut probleme cu dpf-ul,a fost curatat mecanic la baietii de la bmw filaret..iar a aparut martorul de bord,in cele din urma proprietarul era in cumpana ce sa faca..sa anuleze filtrul sau sa achizitioneze dpf care este extrem de scump..in jur de 7000lei.De cateva luni,masina merge foarte bine si martorul sa stins.Am senzatia ca(mai mult ca sigur)pe un tester adevarat,indiferent de cine face lucrarea cu anularea ...se vede.Deci banuiesc ca operatia a fost facuta ca la carte,dar se vad erorile cand vine vorba de un tester bun.

Poate sunt colegi de forum care se ocupa de astfel de ''operatii'' si te lamuresc ei.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca trebuie sa ramana sondele, totul e la locul lui.

 

Eu cred ca fostul proprietar l-a eliminat, inclusiv din soft, insa in urma update-ului la toate computerele masinii, facut la Bavaria, softul fiind rescris, anularea din soft s-a pierdut.

 

Totusi, nu inteleg de ce merge masina, n-ar trebui sa mai functioneze normal.

 

f dubios.

 

Am varianta sa iau unuol nou, de pe ebay, ca ies mai ieftin decat de la noi (88 de milioane), sau sa il anulez din nou din soft.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca trebuie sa ramana sondele, totul e la locul lui.

 

Eu cred ca fostul proprietar l-a eliminat, inclusiv din soft, insa in urma update-ului la toate computerele masinii, facut la Bavaria, softul fiind rescris, anularea din soft s-a pierdut.

 

Totusi, nu inteleg de ce merge masina, n-ar trebui sa mai functioneze normal.

 

f dubios.

 

Am varianta sa iau unuol nou, de pe ebay, ca ies mai ieftin decat de la noi (88 de milioane), sau sa il anulez din nou din soft.

 

 

Pai ia ghici, cum e mai convenabil, sa dai 1000-1500€ pe un dpf nou sau sa faci o simpla anulare din soft? eu zic sa te gandesti mai bine; daca masina merge corespunzator si nu face figuri,mai bine anuleaza-l, iar de banii care i-ai fi dat pe el, iti mai faci un week la mare la bulgari sau la greci :thumbsup: .

Link to comment
Share on other sites

E cu dus si intors achizitionarea unui filtru sh.Singura sansa sa ai noroc este sa gasesti de pe o masina cu km putini.

Eu personal as incerca varianta cu ''softul''.

 

am zis nou, nu SH, doar nu-s retardat.

 

pe ebay se gaseste nou, la aprox 800-1000 usd, ceea ce inseamna juma' de pret, fata de cat e la Bavaria.

 

Nu are rost sa-l mai pui,presupun ca ai facut itp-ul , cum ti-au iesit noxele?

 

Probabil updateul s-a facut la celelalte lucruri iar setarile pentru sonde au ramas neschimbate, in mod normal masina nu trebuia sa mearga fara eliminare din soft.

 

de fapt, tocmai am facut itp in august si a iesit ok la noxe... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

deci tot nu pricep... daca e anulat, de ce apar acele erori legate de dpf si daca sunt erori, de ce merge masina ?

 

daca masina merge, insa nu e ok... eu stiu ca semnalele provenind de la DPF, sunt in legatura cu functionarea turbinei, caci in functie de presiunea inregistrata acolo, ea baga mai mult sau mai putin. Bine, nu ma pricep sa explic, sper ca se deduce cat de cat ce vreau sa spun...

 

daca merge aiurea ?

 

asta cum pot afla ?

Edited by Pole
Link to comment
Share on other sites

Nu te-a facut nimeni retardat.Cauta pe net codurile astea: producator MTS cod 17.00020 si producator BM CATALYSTS cod BM11040H si apoi mai vorbim de ebay.

 

Pai asta spunea ca unul nou costa la reprezentanta 8800 Ron, Pole nu prea are treaba cu piese SH, in general.

 

@Pole vezi ca ai pus topicul la rubrica de la Seria 3, un moderator sa schimbe locatia.

Edited by Pitbul
Link to comment
Share on other sites

Ce erori iti apar?

 

Nu iti va afecta cu nimic turbina faptul ca nu este prezent,ca doar ai masina de ceva timp, dpf-ul nu este menit pentru a-ti crea presiune in turbina, de asta se ocupa wastegate-ul si diametrul evacuarii.

 

Singurul rol al dpf-ului este de a sparge particulele de funingine prin cresterea temperaturii in interiorul filtrului.

 

PS: putem sa spunem ca dpf-ul gatuie mai mult turbina , de aici si fuga asta dupa noxe reduse si cat mai multe sisteme de dpf, la vw si la unele tiruri exista o solutie bluetec pentru reducerea emisiilor.mi se pare mai convenabil asa.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Masina nu are de ce sa nu mearga. pe DPF ai niste senzori de presiune si temperatura care nu afecteaza mersul motorului. Doar diagnosticheaza starea DPF-ului si dau comanda de regenerare cand este cazul.

Daca ai facut update de software, ai pierdut softul eventual modificat. Am patit si eu odata cand am pierdut tuning-ul.

Du-te la George si-ti face softul actual fara DPF.

Link to comment
Share on other sites

deci tot nu pricep... daca e anulat, de ce apar acele erori legate de dpf

anularea filtrului de particule din soft nu implica si anularea erorilor care apar pe tester...inpa compara valorile din baza sa de date(cat ar trebui sa fie cu dpf la diferite valori:turatie,sarcina,etc) cu valorile transmise de catre senzori(cat sunt defapt fara dpf)...valori cu mult depasite;de aicea erorile...

daca sunt erori, de ce merge masina ?

 

deoarece ti-a fost anulat din soft check-engine-ul....Daca ai fost la AB pt. update de soft nu inseamna ca ti-a fost updatat si softul de motor(la AB se updateaza doar calculatoarele pt.care este un soft mai nou si nu se updateaza toate calculatoarele masinii).Daca iti era updatat si softul de motor,asta insemna rescrierea unui soft original peste softul modificat de la motorul tau,ceea ce insemna automat apriderea check-engine-ului la pornirea motorului datorate lipsei fizice a dpf cat si eventual alte informatii in idrive)...deci concluzia:ti-a ramas softul modificat,altul decat cel original...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.