Jump to content

E60, 525d - erori


costty

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pana la urma cred ca s-a dus alternatorul. I-am dat astazi cateva chei si mi-a dat eroarea ca nu incarca. De obicei aceasta disparea la repornire. Cu motorul oprit aveam 12v iar cu el pornit cobora sub 12v.

 

Ce ziceti de asta din link? Pare ok la pret si zice ca e nou, nu reconditionat sau folosit.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=221085287145#shId

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Daca tot sunt in tara am zis sa incerc sa rezolv problema.

La prima pornire din zi, dupa ce masina stationeaza o noapte, apare problema cu incarcarea.

Sta numai in 11V si abia dupa 10-15 km isi aduce aminte sa incarce. Dupa ce isi revine pot sa o opresc, sa o las 2-3 ore iar la pornire am 14V, deci e bine.

 

Mi-a pus mecanicul un alt releu de incarcare (uzat) dar nu s-a schimbat nimic.

Cu sau fara mufa de la IBS conectata, aceeasi problema.

 

Ce sa-i fac, la ce sa ma mai uit?

Link to comment
Share on other sites

salutare

 

am si eu un E60 520d 2006 si am cam aceleasi probleme cu el

 

genul asta de probleme apar cand e frig si e pe duca bateria.

eu am schimbat 4 baterii, 2 demaroare si alternatorul verificat...

 

problema este din electronica. cand sunt fluctuatii mari de tensiune toate calculatoarele masinii se inchid rand pe rand si de aici si erorile

 

un lucru stiu cert... pe E60 care este foarte pretentios la curent, trebuie sa ai o baterie buna si sa fie AGM capacitatea ei sa fie inregistrata in calculatorul masinii (90Ah in cazul meu) si de fiecare data cand bateria este deconectata de la borne ea trebuie inregistrata dinnou. altfel IBS-ul nu o recunoaste si atunci alternatorul nu stie cat sa o incarce. de aici si fluctuatiile mari pe alternator ale colegului

 

in cazul tau... ce iti recomand e sa pui o baterie buna AGM (aceeasi capacitate care o ai si in calculatorul masinii )pe masina, sa o inregistrezi, sa-ti resincronizezi calculatoarele si 90% nu ar trebuii sa mai ai probleme

 

la mine dimineata nu mai porneste deloc... imi apare transmission fault, apoi fuel pump, DSC, etc... . mai porneste doar daca sterg erorile. cat e cald porneste perfect. cand o las mai multe ore pana se raceste de tot o iau iar de la capat. oriunde merg trebuie sa merg cu diagnoza dupa mine. :)

 

ar fi fost mult mai simplu daca eram in ro in special in Bv. aici am prieteni care o rezolvau in 10 min.

fiind departe de casa limitat doar la un laptop cu INPA si DIS... mare lucru nu am reusit. la mine trebuie resincronizat CAN-ul masinii cu restul

 

daca nu o scoti la capat si treci prin Brasov te trimit la niste prieteni care vor rezolva problema ta 100%.

Link to comment
Share on other sites

Bateria se pare ca a fost schimbata in 2009. Am una OE de 110.

Din cate stiu, bateria trebuie inregistrata cand se pune una noua...

Banuiesc ca la mine e ceva din releu, alternator sau IBS.

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

E60-ul nu este mai sensibil decat altele. Are aceleas limitari ca oricare alta masina.

 

Problema este ca daca are o problema electrca este greu de gasit cauza.

 

Se merge astfel cu problema pe masina o lunga perioada de timp, fara a fi descorperita si de aici falsa impresie ca electronica e slaba. Nu este.

Link to comment
Share on other sites

Pai fluctuatiile mari de tensiune releul le face care oricum trebuie schimbat mai devreme sau mai tirziu,o data sint carbunii din el care trebuie sa aiba 5 mm minim apoi e electronica din el.

Poti sa detaliezi cum ti-a fost testat alternatorul?Din cite stiu nu prea se poate testa,nu de un service obisnuit de alternatoare cel putin.Daca doar ti-au pus voltmetrul pe el si au vazut ca incarca ,asta nu e deajuns.Chiar daca incarca , nu incarca corect si apar erori.

Cum spuneam cu aceleasi simptome,vechiul releu incarca dar citeodata primele citeva minute cind motorul e rece nu incarca(pasul 9 din meniul secret arata voltajul)apoi baga 15+ V,apoi revenea la 14 si mereu erori,nebunii,se inchidea idrive/bordul tot, apoi reveneau.Baterie AGM de 90Ah de vreo 4 ani.Dupa inlocuirea releului totul merge brici,fara erori fara nimic.

Link to comment
Share on other sites

sau cand se decupleaza temporar bateria,nu ?

Asta nu cunosc.

Cand ii pui baterie noua, chiar daca e de acelasi amperaj cica trebuie inregistrata pe masina. Tot de pe forum stiu. :pirate:

Mi-au confirmat si cei de la reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

sau cand se decupleaza temporar bateria,nu ? cum adica "trebuie inregistrata " ?

 

bateria trebuie inregistrata de fiecare data cand deconectezi bornele de pe ea. indiferent ca ai schimbat-o sau nu

si la fel de important e si capacitatea ei. trebuie vazut in calculatorul masinii ce capacitate este inregistrata altfel risti sa sulfatezi bateria

 

inregistrarea bateriei se poate face cu diagnoza de BMW. in submeniurile diagnozei exista o rubrica prin care ii dai "Register Batery"

 

@catacfc... alternatorul a fost verificat la un service specializat ... nu iti pot detalia exact procedura ptr ca nu am stat langa ei sa vad ce fac. mi-au spus doar ca alternatorul este ok si incarca in barem. ce e drept nu aveam fluctuatiile colegului ... ba 12 ba 15.5V

Edited by bitzy
Link to comment
Share on other sites

Asa face si la mine, incepe sa incarce dar dupa vreo 10-15 minute.

Bun.. iau releul sa vedem poate scap de probleme.

 

Am bateria de 110 inregistrata, eu zic ca nu e de acolo.

Am mai avut un 525, bateria OE era tot de 110.

Stai ca 15V nu e nimic, pentru cateva secunde a incarcat si 17-18V (la pornire) moment in care mi-a dat tot felul de erori. :)

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.