Jump to content

E60, 525d - erori


costty

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sa nu bage tot timpul? Era bine sa masor si cand apareau erorile.

Ce zici? Baterie noua? :)

 

Corect, alternatorul functioneaza in parametri, cel putin din masuratorile tale asa pare.

Daca este oem bateria, ochiul magig ce culoare are?VERDE, NEGRU?

Verde deci e in regula.

 

Apropo... am un prieten cu un E46 si cand s-a dus alternatorul nu si-a mai revenit.

Adica s-a aprins martorul si aia a fost. Nu asa cum zicea nea caisa ala la care am fost ca e posibil sa mearga, sa nu mearga, sa-si revina...

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, acel ochi se pune pe un element. Daca alt alement este dus, asta nu va fi semnalat de catre acel ochi verde.

 

Parerea mea e ca fie un element din baterie este dus, fie ai ceva legaturi aiurea (borne, legatura la masa) si de aici caderi de tensiune care duc la erori.

 

Dar sigur, cel mai bine vezi la un service care stie ce face.

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si eu la varianta cu senzorul dar nu am cum sa verific.

Mufa de la alternator nici nu stiu daca se vede. O sa ma uit si la aia.

 

Nu am masina de mult timp (~3 luni) dar e prima oara cand face fazele astea.

Sa incerc sa ajung in Germania? Poate raman naibii pe autostrada. :)

Link to comment
Share on other sites

Asa se manifesta? Nu am avut timp sa verific daca intra si masina mea la acel recall.

Parca era voba de un plastic care se topea.

 

Da, despre ceva plastic este vorba, care se topeste.. Eu am fost la recall, si despre ceva plastic era vorba... Eu zic, ca de la baterie este si la tine, cum am patit si eu.. Nu cred sa fie de la alternator..

Link to comment
Share on other sites

Asa se manifesta? Nu am avut timp sa verific daca intra si masina mea la acel recall.

Parca era voba de un plastic care se topea.

Constructorul auto german BMW a anunĂžat luni rechemarea ĂŽn service, la nivel mondial, a circa 1,3 milioane de automobile Serie 5 Âşi Serie 6, construite ĂŽn perioada 2003-2010, din cauza unei defect la nivelul cablurilor bateriilor

Link to comment
Share on other sites

eu citisem undeva ca problema ar fi fost nu neaparat plasticul ala in sine, ci mai degraba faptul ca, prin deteriorarea lui, cablul de + de la baterie poate sa faca contact pe caroserie => As a result, there may be fluctuations in the vehicle electrical system causing malfunctions in various different systems
Link to comment
Share on other sites

Am fost in Germania dar cei de acolo nu au avut timp sa se uite la masina. Trebuia sa astept cateva ore.

Dupa un drum de 400km x2 nu a mai aparut nici o eroare dar "ochiul" la baterie e negru si asa a fost tot drumul. Masina a pornit mereu bine, tensiunea cu motorul oprit/pornit a fost cea care am scris-o si mai sus.

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

Cam asa, vreo 15 min.

Am fost acum la o diagnoza aici in Italia si au zis ca ar fi alternatorul.

Totusi, nu mai stiu daca am spus ca problemele au aparut cand a fost ceva mai frig. Au fost undeva la 2-3 grade.

Si la cei de la reprezentanta cand le-am mentionat ca erorile au aparul la frig au zis: da... poate sa fie si bateria. :))

Bateria, zic ei, e cea originala, nu a fost schimbata niciodata.

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si e scris 48 09.

Daca tot eram acolo am observat ca ochiul bateriei a devenit verde.

Am zis sa verific din nou tensiunea si acum aveam 15,5. La un moment dat a coborat la 14,2 si mi-a aparut eroarea de mai jos.

Acum as zice ca e alternatorul de vina. Nu stiu cum sa fac, sa nu dau banii degeaba si pe baterie si pe alternator.

 

http://i47.tinypic.com/fa0d2p.jpg

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt in tara si nici nu ajung pana in noiembrie. Daca ma tine pana atunci si mai bine. :)

Nu stiu care e faza cu cifrele alea de pe borna. Sa inteleg ca bateria e 2009? Ceva gen DOT-ul de la gume? Poate ma ajuta Iulian cu un raspuns.

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

Nu prea.

Si la proba ce vad? Mi-au aparut toate erorile alea si s-au stins singure. Am fost in Germania plus ce am mai facut pe aici am depasit 1000km fara sa mai apara nimic. Astazi zicea ca se incarca bateria greu. La repornire nu a mai aparut.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.