Jump to content

E60, 525d - erori


costty

Recommended Posts

Nu am pornit masina vreo 3 zile si ieri mi-au aprut 3 erori: ceva cu terminalele bateriei, ABS, Run Flat Indicator. Am intrat in casa sa iau telefonul sa fac poze si la intoarcere nu mai aveam nici o eroare.

Astazi din nou erori. De data asta nu o mai aveam pe cea cu terminalele bateriei dar au aparut 2 noi: Battery si Transsmision.

Ma gandeam ca o fi bateria de vina dar cel de la care am luat masina zice ca a fost schimbata. Bine.. nu inseamna neaparat ca l-am crezut. :) Am vazut ca e baterie originala.

Altceva ce ar putea fi? Ceva senzor tot de la baterie?

 

http://i50.tinypic.com/35hlheb.jpghttp://i50.tinypic.com/348plbp.jpg

http://i46.tinypic.com/2q84l54.jpghttp://i48.tinypic.com/v49bna.jpg

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fix asta am facut acum 5 minute. :)

Le-am strans ca se miscau ambele. Coborasem cu cablul si laptopul sa sterg erorile dar nu mai erau.

Acum vreo 3 luni am pus folie si au ascultat baietii muzica din masina mai bine de 1h si nu a facut figuri la pornire.

Link to comment
Share on other sites

Daca s-a schimbat bateria banuiesc ca s-a facut la reprezentanta deoarece e originala. Da, stiu ca trebuie inregistrata pe masina.

Daca era scrisa pe ea si o data de fabricatie era mai usor sa imi dau seama daca a fost sau nu schimbata.

 

Da, mada, asa ma gandesc si eu ca e de la baterie. Nu am avut probleme cu masina si erorile au aparut din senin.

Maine sper sa ajung la reprezentanta sa vad ce parere au cei de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Daca s-a schimbat bateria banuiesc ca s-a facut la reprezentanta deoarece e originala. Da, stiu ca trebuie inregistrata pe masina.

Daca era scrisa pe ea si o data de fabricatie era mai usor sa imi dau seama daca a fost sau nu schimbata.

 

Da, mada, asa ma gandesc si eu ca e de la baterie. Nu am avut probleme cu masina si erorile au aparut din senin.

Maine sper sa ajung la reprezentanta sa vad ce parere au cei de acolo.

 

Eu asa zic, ca-i de la baterie.. Prea multe erori asa dintr-o data, si dispar apoi.. La fel ca la mine..

 

Esti in Romania? sau in Italia mergi la prezentanta?

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbata bateria fara sa fie scrisa de 2 ani(originala bmw),dar in vara asta am patit si eu eroarea cu batery not charging de vreo 2 ori.Pe tester spunea cica sa incins alternatorul si sa oprit sa incarce.Din meniul secret ,unde vezi cit incarca alternatorul,intradevar era 12,8 V cu motorul oprit sau pornit,dupa 5 minute a inceput sa bage 15-16 pt citeva minute ,apoi a revenit la 14,4-14,8
Link to comment
Share on other sites

Sunt in Italia. Sa vad ce zic astia de aici si daca e in regula sa merg cu masina ma duc pana in Germania (fac vreo 350km). As fi vrut oricum sa merg si daca tot ajung o sa fac schimburile de ulei/filtre si sa iau baterie de la nemti.

 

Eu am schimbata bateria fara sa fie scrisa de 2 ani(originala bmw),dar in vara asta am patit si eu eroarea cu batery not charging de vreo 2 ori.Pe tester spunea cica sa incins alternatorul si sa oprit sa incarce.Din meniul secret ,unde vezi cit incarca alternatorul,intradevar era 12,8 V cu motorul oprit sau pornit,dupa 5 minute a inceput sa bage 15-16 pt citeva minute ,apoi a revenit la 14,4-14,8

Hmmm... cum ajung in meniul secret? Daca nu, sa ma apuc de cautat pe net. :)

Oare nu se vede si pe tester? Si asa am tot ce-mi trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi sa fac diagnoza dar nu au avut timp.

Cica ar putea fi nu stiu ce computer sau alternatorul dar NU bateria. :D

A, da.. si bateria de 110 ar fi cam prea mare. :laugh:

M-am lamurit si cu astia.

Sa ma uit ce baterie e inregistrata pe masina eventual sa o mai inregistrez o data.

Link to comment
Share on other sites

Bateria inregistrata pe masina e cea de 110.

Cei care se pricep la diagnoza, eroarea de mai jos e datorata bateriei? Adica am voltajul mic sau e de la cablul de diagnoza?

 

http://i47.tinypic.com/2h3mzig.jpg

 

http://i45.tinypic.com/2ijrwqs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Voltmetru nu am si nici nu am de unde sa iau, cel putin nu acum.

 

Am reusit sa intru in meniul secret si am asa:

- cu motorul oprit 12.7 - 12.8

- cu motorul pornit 14.3 - 14.5

Nu am accelerat sa vad cat are.

 

Sa inteleg ca bateria e buna? :)

Link to comment
Share on other sites

Pai asa stiam ca trebuie sa fie, 14V cu motorul pornit.

Din cauza erorii nu reuseste sa se conecteze automat la masina. In schimb daca ii dau manual, adica selectez eu motorul, anul ... se conecteaza, citesc/sterg erori, programez, etc.

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

Am fost la un electrician si nu stie ce sa-i faca si unde sa se uite. :laugh:

M-a trimis la reprezentanta. Nu au astia treaba pe aici.

Mi-a zis doar parerea lui: alternatorul e pe duca.

Am tot mers azi cu masina si nu au mai aparut nici un fel de erori.

 

L.e Si cu motorul accelerat tot 14v si ceva am.

Edited by costty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.