Jump to content

E34 M50 - Furtun servo rupt, se pare ca aveam furtun de M20 ?


Piovra

Recommended Posts

Am o noua "mica" problema la batranul E34. Am pierdut lichidul de servo din rezervor si mecanicul a constatat ca este crapat furtunul care duce de la caseta de directie la pompa servo. Toate bune si frumoase, un furtun nou costa ceva bani, pe langa problema asta, s-a ivit o alta. Se pare ca furtunul meu care este pe masina este de M20. Are niste spirale, si din cate am vazut din niste poze de pe net, cel de M50 e fara spirale, si cel cu spirale ar fi de la M20.

 

Imi poate spune cineva cu motor M50 cum arata la el furtunul respectiv ?

 

Acesta este furtunul de pe masina

http://i855.photobucket.com/albums/ab120/razvanelpepe/IMG_3101.jpg

 

Asa ar trebui sa arate furtunul de M50

http://i855.photobucket.com/albums/ab120/razvanelpepe/FurtunservoM50.jpg

 

si asa cel de M20

http://i855.photobucket.com/albums/ab120/razvanelpepe/FurtunservoM20.jpg

 

Deci cel de pe masina pare a fi de M20, si asa a mers 6 ani masina, nu stiu ce sa fac, sa-i pun la fel, sau sa-i pun ce trebuie?

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Exista firme sau meseriasi care reefac furtunele hidraulice.Daca capetele sunt bune,se schimba furtunul respectiv cu nipluri noi si cu furtun special panzat cu plasa de otel pe interior.Operatiunea se face profesional cu o cheie hidraulica speciala de nipluri.Eu si un prieten bun a reefacut instalatia de servodirectie la un Ford K in fata blocului,conductele din fata erau ciuruite de rugina(clasica problema la Ford k <2003,rugina).In functie de cerintele tale,se poate lasa bucla mai mare la furtunul de servo sa nu mai stea intins sau in tensiune aiurea. :wink:

http://www.hidraulica.ro/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
acest furtun l-am inlocuit si eu, dar de atunci am probleme cu un sunet foarte enervant care este depenedent de acceleratie( daca ciupesc pedala de acceleratie se aude ca un vuiet sau muget) ..mentionez ca servodirectia merge super ok , am schimbat si uleiul de servo, s-a facut totul ca la carte , dar nu stiu ce sa mai inteleg ..furtunele au fost facute pe comanda la o fabrica pentru furtune hidraulice..ma gandesc ca este asa de scump in realitate acest furtun pentru ca nu se poate face chiar asa usor ....am fost din nou la mecanici si nu stiu sa imi zica exact dc se aude asa ..cica este aer pe instalatie , desi s-a facut aerisirea ..s-a invartit stanga dreapta maxim de 30 de ori ...din ce am inteles bolborosea lichidul de servodirectie ,atunci cand luam eu de volan maxim iar capacul statea deschis ..habar nu am
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.